Bekijk originele versie : Pijn.. door hem..
karimaMarakesja
03-06-2003, 11:57
blablabla
Heb je ook geleerd waarom Allah haramrelaties heeft verboden? Ik hoop het voor je, want straks trap je er weer in en heb je weer liefdesverdriet.
Sweet_Diamond
03-06-2003, 12:01
Origineel gepost door Najib26
Heb je ook geleerd waarom Allah haramrelaties heeft verboden? Ik hoop het voor je, want straks trap je er weer in en heb je weer liefdesverdriet.
Nou ja zeg, ze heeft verdriet, ok
He karima sterkte!
shirien85
03-06-2003, 12:01
hahahhahahhahahah groot gelijk.
shirien85
03-06-2003, 12:02
had je maar niet aan vriendjes moeten beginnen meid.
Origineel gepost door Sweet_Diamond
Nou ja zeg, ze heeft verdriet, ok
He karima sterkte!
Is toch de waarheid? Ik heb niets verkeerds gezegd.
Sweet_Diamond
03-06-2003, 12:06
Is toch de waarheid? Ik heb niets verkeerds gezegd.
Tis zeker wel de waarheid, alleen heeft ze t nu moeilijk, dus kon je er ff mee wachten, toch?
Origineel gepost door Sweet_Diamond
Tis zeker wel de waarheid, alleen heeft ze t nu moeilijk, dus kon je er ff mee wachten, toch?
Wat moet je dan zeggen?
"kom op meid, je vind wel een andere jongen waarmee je een haramrelatie kunt beginnen."
Dat? Lijkt mij geen goed advies.
Sweet_Diamond
03-06-2003, 12:16
Wat moet je dan zeggen?
"kom op meid, je vind wel een andere jongen waarmee je een haramrelatie kunt beginnen."
Dat? Lijkt mij geen goed advies.
Ze heeft toch niet om advies gevraagd, en ze weet zelf heus wel dat een relatie voor t huwelijk haram is.........dus.......
karimaMarakesja
03-06-2003, 15:56
nou mensen deze relatie was niet zoharem als mensen denken.. me ouders wisten er van zijn ouders wisten ervan en er zouden later plannen komen dus waarom gelijk jullie aanval. je kunt hoeft hier ook maar een ding te zeggen en je wordt al aangevallen.. niet elke relatie is harem, HARAM IS ALS JE STIEKEM DOET ACHTER JE OUDERS !!!!
MoCrOcHiCa
03-06-2003, 16:06
Origineel gepost door karimaMarakesja
nou mensen deze relatie was niet zoharem als mensen denken.. me ouders wisten er van zijn ouders wisten ervan en er zouden later plannen komen dus waarom gelijk jullie aanval. je kunt hoeft hier ook maar een ding te zeggen en je wordt al aangevallen.. niet elke relatie is harem, HARAM IS ALS JE STIEKEM DOET ACHTER JE OUDERS !!!!
hahahahahhahhhha sorry ik had medelijden met je,maar ni je je eigen regels komt verzinnen :rolleyes:
een relatie is 7aram wanneer je geen zjewziea hebt, en dat is een stukje papier waarop staat dat jullie in het egt verbonden zijn, of als je te jong bent kun je je zegen gaan vragen aan de imam!!!!
en ooit geweten dat je nooit met een jongen in een kamer mag zijn zonder dat er een 2e persoon bij is?????
ewa dan weet je dat nu
MoCrOcHiCa
03-06-2003, 16:08
en by the way je ouders zullen nog meer branden in de hel dan jou, want zij hadden het jou moeten verbieden en het is aan hun om hun konderen te leren wat wel en niet mag in de islam
Atlas_Gebergte
03-06-2003, 16:42
Salaam, kijk dit bedoel ik nou hé, eerst lekker van je haram-relatie genieten, maar zodra het uit is, dan ga je zielig doen enzo? nou sorry dan ben je bij mij bij het verkeerde adres, dan had je dat eerst moeten bedenken? en wat je ouders betreft, ze moeten het juist jouw verdiepen en jouw de liefdesverdriet besparen, want een relatie voor het huwelijk is haram ook al weten je ouders ervan af. Ik hoop voor je dat je ervan geleerd hebt en dat je aan Allah berouw gaat tonen en op het goede pad gaat komen.
Wa Sallaam Alikoum
Liefdesverdriet kan je ook krijgen zonder een relatie te hebben.. :)
Guadaloupe
03-06-2003, 20:54
Origineel gepost door SarahCi
Liefdesverdriet kan je ook krijgen zonder een relatie te hebben.. :)
kopieren kost een kwartje :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.