Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie hiervan???

Pagina's : [1] 2

cheetah
07-06-2002, 13:18

Wat vinden jullie van deze stelling: Als een jongen tien meisjes heeft is hij stoer, als een meisje tien jongens heeft is ze een ****... Ikzelf vind dat de stelling niet klopt, ookal wordt er dan wel sneller zo over het meisje gedacht, maar ik vind dan dat de jongen net zo goed een **** is Reageer! :zwaai:

Fillastiene
07-06-2002, 13:57
Bij ons Marokkanen wordt er nog altijd met de dubbele moraal gemeten en dat is jammer. Natuurlijk is het in de islam zo dat een man maximaal 4 vrouwen mag, maar onder voorwaarden. Je moet getrouwd zijn met de desbetreffende vrouwen en goed voor ze kunnen zorgen. Dat kun je niet zeggen van onze schattige chikkie-marokkanen. Die hebben over het algemeen een stel Nederlandse mokkels en een Marokkaanse 'achter de hand' De meisjes hebben ze opgepikt in de disco of een andere zondige plaats. Het is oneerlijk verdeeld...

Camilla27
07-06-2002, 14:23
Originally posted by mojahied je krijgt wel een antwoord en het is heel simpel, maar dan ga ik hier gelijk man mag met meerdere vrouwen trouwen, en de vrouw niet :D :zwaai: het mag alleen met toestemming van je eertse vrouw en daar bovenop moet je ook nog een goede reden voor hebben :p

cheetah
07-06-2002, 14:31
Bedankt voor het reageren Mojahied, Fillastiene en Camilla. Wat vinden jullie dan van het feit hoe het nu hier in deze maatschappij gebeurt, zoals Fillastiene al zei, dat de marokanen meisjes oppikken in discotheken en hun telefoonboekje helemaal vol staat met Chantal, Samira, Fatima, Kim enz. Reageer! :zwaai:

EsteeLauder01
07-06-2002, 15:31

Originally posted by mojahied je krijgt wel een antwoord :D en het is heel simpel, maar dan ga ik hier gelijk :D man mag met meerdere vrouwen trouwen, en de vrouw niet :D :zwaai: Onder welke voorwaarden mag hij dat? Zijn huidige vrouw/vrouwen moeten toestemming geven dat hij nogmaals trouwt en hij moet de vrouwen, hoeveel het er zijn maakt mij niet uit...allemaal even gelijk behandelen ---> lees goed ---> even gelijk! Welke man kan nu 2 of 4 vrouwen even gelijk behandelen? Die man moet nog geboren worden. Mijn mening...een man kan onmogelijk alle vrouwen waarmee hij getrouwd is tegelijk gelukkig maken en goed behandelen...mannen kunnen met moeite 1 vrouw gelukkig maken en goed behandelen...laat staan meer.

cheetah
07-06-2002, 15:58
Originally posted by Estée Lauder Onder welke voorwaarden mag hij dat? Zijn huidige vrouw/vrouwen moeten toestemming geven dat hij nogmaals trouwt en hij moet de vrouwen, hoeveel het er zijn maakt mij niet uit...allemaal even gelijk behandelen ---> lees goed ---> even gelijk! Welke man kan nu 2 of 4 vrouwen even gelijk behandelen? Die man moet nog geboren worden. Mijn mening...een man kan onmogelijk alle vrouwen waarmee hij getrouwd is tegelijk gelukkig maken en goed behandelen...mannen kunnen met moeite 1 vrouw gelukkig maken en goed behandelen...laat staan meer. i have to say i agree estee Reageer! :zwaai:

cheetah
10-06-2002, 20:05
REAGEEEEEEEEEEEERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai:

True_angel
10-06-2002, 20:07
Originally posted by cheetah Wat vinden jullie van deze stelling: Als een jongen tien meisjes heeft is hij stoer, als een meisje tien jongens heeft is ze een ****... Ikzelf vind dat de stelling niet klopt, ookal wordt er dan wel sneller zo over het meisje gedacht, maar ik vind dan dat de jongen net zo goed een **** is Reageer! :zwaai: ik ben het helemaal met je eens.

cheetah
12-06-2002, 02:22
MIJN LIEVE BROTHERS AND SISTERS reageer, heb jullie meningen nodig voor een verslag van school!!!! Thnxx Laterssss :zwaai:

soussiasaida
12-06-2002, 09:38
Jongens zehmaaa Stoer??? eerder belachelijk! Veel jongens denken nog het typje Ali_G te kunnen nabootsen..... En voor de meiden.....H*O*E*R??? Eerder een s*l*e*t, ze doen het toch gratis?? Een h*o*e*r* moet je betalen........ Voor wat voor vak heb je dit nodig als ik vragen mag??

cheetah
12-06-2002, 11:12
hey Sousiasaida, ik heb het nodig voor het Nederlands, moet het over twee weken ingeleverd hebben en zet er al jullie meningen bij en maak er een samenvatting van, snappie? BOUSAAAAAA Laterssssss :zwaai:

soussiasaida
12-06-2002, 14:42
Origineel gepost door cheetah hey Sousiasaida, ik heb het nodig voor het Nederlands, moet het over twee weken ingeleverd hebben en zet er al jullie meningen bij en maak er een samenvatting van, snappie? BOUSAAAAAA Laterssssss :zwaai: Ja capiece meid, veel suc6 met je verslag!

cheetah
12-06-2002, 19:31
Thnx Soussiasaida! Bedankt voor het reageren iedereen, en als jullie nog niet gereageerd hebben of nogmaals willen reageren: DONT HESSITATE TO DO IT! Latersssssssss :zwaai:

cheetah
13-06-2002, 00:11
Origineel gepost door Lamode Sorry dat ik het zeg maar ( bijna ) alle Marokkaanse jongens zijn h****n !!!!!!!!!!!! Ze pakken eerst de Nederlandse meisjes omdat, die wel sex voor het huwelijk mogen. En dan als ze later willen trouwen willen ze perse een Marokkaanse meid en die MOET maagd zijn. Nou dat vind ik niet kunnen en ik kan me daar echt over kwaad maken. Wat vinden jullie daarvan ? Meid, dank je voor je reactie, ben het (groot) gedeeltelijk met je eens ja. Vaak gebeurt het wel zo. Ken ook veel marokaanse jongens die alleen met marokaanse meisjes gaan. Maar ja, als ze de kans krijgen om effe met een meisje te kunnen ****** dan doen ze dat vaak wel ja. Oef jongens!!!!!!!>......... Laterssssssssss :zwaai:

soussiasaida
13-06-2002, 09:30

Origineel gepost door Lamode Sorry dat ik het zeg maar ( bijna ) alle Marokkaanse jongens zijn h****n !!!!!!!!!!!! Ze pakken eerst de Nederlandse meisjes omdat, die wel sex voor het huwelijk mogen. En dan als ze later willen trouwen willen ze perse een Marokkaanse meid en die MOET maagd zijn. Nou dat vind ik niet kunnen en ik kan me daar echt over kwaad maken. Wat vinden jullie daarvan ? Hahahaha:hihi: deze is goed, alle marokkaanse jongens zijn H*O*E*R*E*N*??, maar lieverd ik heb liever dat ze een blondje pakken dan een marokaans meisje ontmaagden! :zwaai:

Pagina's : [1] 2