Bekijk originele versie : He Marokkaantjes, maak je maar op voor de Douane...
Atlasleeuw
03-06-2003, 10:57
He Kaas-Marokkanen....maak je maar op voor de douane...(he het rijmt ook nog.....) :D men controleert extra goed op Marokkanen uit Nederland, men heeft van hogerhand de opdracht gekregen om alle gele kentekens extra te fouilleren. Dit allemaal in verband met de aanslagen in Marokko. Men weet daar namelijk dat men hier in NL veel meer praktiserend is qua geloof dan in Marokko zelf... :D Ik zou zeggen, alle dames met een chador.....afdoen die handel......een gewone hoofddoek is voldoende :D. Mannen met baarden...look out......de Marokkaanse geheime diensten en martelkamers draaien weer op volle toeren..net als in de goede oude tijd (jaren 70 t/m 94).. :D
Ik heb zelfs gehoord dat de moskeeën (mijn trema doet het niet meer :D ) leger beginnen te worden in Marokko.....:jammer:...Maar goed dat jullie het maar ff weten.
Zal me vader leuk vinden :D :D :D
Atlasleeuw
03-06-2003, 11:03
Origineel gepost door cheima
Zal me vader leuk vinden :D :D :D
Dan moet hij zich maar niet vertonen in Casablanca....daar zijn allemaal check-points....een familielid beklaagde zich erover dat hij steeds werd aangehouden en gefouilleerd alleen maar omdat hij een baard had.. :confused:
iki_mocro
03-06-2003, 11:03
I'm a terrorist!!!!!
YOeyeoeyeueeuoeeooeeeeeueuoeuoeoeeeuoeu!!!!
Atlasleeuw
03-06-2003, 11:07
Origineel gepost door iki_mocro
I'm a terrorist!!!!!
yoeyeueeuoeeooeeeeeueuoeuoeoeeeuoeu!!!!
Zelfs zulke uitspraken zijn gevaarlijk..je leeft in NL en je kent de marokkaanse geheimediensten niet....om zo n opmerking zoals deze :lol: stoppen ze je gezellig in de cel..
iki_mocro
03-06-2003, 11:16
Mijn excuses voor de Marokkaanse geheimendienst!
Atlasleeuw
03-06-2003, 11:31
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Ewa allemaal "UnderCover Stylo" :bril:
Als je met allemaal amerikaanse vlaggen aan komt rijden bij de douane en een lekkere stevige amerikaanse beat op je autoradio..dan kom je er denk ik snel langs...:hihi:
iki_mocro
03-06-2003, 11:32
hihhihiihihihi, Atlasleeuw ga ik ook doen!!
keiharde hiphop en Hamburgers in mijn auto
Atlasleeuw
03-06-2003, 11:42
Origineel gepost door iki_mocro
hihhihiihihihi, Atlasleeuw ga ik ook doen!!
keiharde hiphop en Hamburgers in mijn auto
:D
Atlasleeuw
03-06-2003, 11:43
Origineel gepost door SlaatNergensOp
onzin
jij bent tegen koning mohammed
dus aub niet gaan roddelen
Zolang mensen me met rust laten ben ik tegen niemand.... ;) en het is geen roddel...
Origineel gepost door Atlasleeuw
Zolang mensen me met rust laten ben ik tegen niemand.... ;) en het is geen roddel...
Je gaat toch niet echt in op zulke ''slimme'' illi uitspraken van slaatnergensop :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.