Bekijk originele versie : k kan me niet beheersen.....
Gegroet, :( :(
K verlies vaak mijn zelfbeheersing als ik ruzie heb met mijn vriend..
vaak is het zo dat we dan praten en dan zegt hij wel eens iets wat mij niet zint alleen zeg ik er dan op het moment niet veel van k verzamel het allemaal en dan barst ik uit ik begin dan tegen hem te schreeuwen k wijs hem op al zijn fouten, iop deze manier maak ik hem helemaal kapot en mezelf ook!!! k zie heel vaak dingen over het hoofd maar k kan er op een een of ander manier niet mee leven... k wil dit heel graag afleren maar weet me geen raad hoe!!!
het is soms zo erg dat k er migraine aan over houd. Hij weet dan ook dat hij fout zit maar hij is er niet bewust van.. hij doet het niet expres en dat weet k dan ook wel... Het is zelfs een paar keer voor gekomen dat k hem heb geslagen... k denk dat dit door mijn verleden komt k wil er alleen heel graag vanaf want zo wil k niet verder leven!!!
Ik doe hem alleen maar pijn en toch blijft hij bij mij... k wil hem echt niet kwijt... wie kan mij helpen mag me ook mailen op misszinna@hotmail.com
veel liefs misssss :confused:.
soussiasaida
07-06-2002, 12:26
Als je hem al klappen:stomp: hebt gegeven dan zit er inderdaad ergens een steekje bij je los. Als praten niet helpt dan kan je er beter maar mee stoppen of proffesionele hulp gaan zoeken, kijken of zij kunnen nagaan waarom jij zo schuw reageerd..........
DintelOx
07-06-2002, 12:31
hahaha klappen geven had je niet bij mij moet flikken haha
had het je zeker afgeleerd
THE HARD WAY!
[QUOTE]Origineel gepost door misszinna
[B]Gegroet, :( :(
K verlies vaak mijn zelfbeheersing als ik ruzie heb met mijn vriend..
vaak is het zo dat we dan praten en dan zegt hij wel eens iets wat mij niet zint alleen zeg ik er dan op het moment niet veel van k verzamel het allemaal en dan barst ik uit ik begin dan tegen hem te schreeuwen k wijs hem op al zijn fouten, iop deze manier maak ik hem helemaal kapot en mezelf ook!!! k zie heel vaak dingen over het hoofd maar k kan er op een een of ander manier niet mee leven... k wil dit heel graag afleren maar weet me geen raad hoe!!!
het is soms zo erg dat k er migraine aan over houd. Hij weet dan ook dat hij fout zit maar hij is er niet bewust van.. hij doet het niet expres en dat weet k dan ook wel... Het is zelfs een paar keer voor gekomen dat k hem heb geslagen... k denk dat dit door mijn verleden komt k wil er alleen heel graag vanaf want zo wil k niet verder leven!!!
Ik doe hem alleen maar pijn en toch blijft hij bij mij... k wil hem echt niet kwijt... wie kan mij helpen mag me ook mailen op misszinna@hotmail.com
Heb je het wel eens met hem over gehad???....er gaat toch iets niet goed in jullie relatie..ik zou zeggen praat daar eens over met iemand die je graag vertrouwt.... en sterkte nog :zwaai:
soussiasaida
07-06-2002, 12:41
Zal nu wel effe serieus reageren, want dat hierboven was best wel flauw!
Wat komt er in je hoofd op om zo te reageren, vertrouw je hem niet? Heeft hij ooit iets gedaan wat jij niet kan vergeten? is hij vreemdgegaan?? Vertel eens wat meer waarom je zo doet..........
DintelOx
07-06-2002, 12:49
ik heb de oplossing voor je
ze noemen het schocktherapie gebruiken ze ook bij verkrachters ik zal je vertellen hoe het werkt, ze laten degene filmpjes zien bij de vekrachters laten ze zien hoe meisjes worden verkracht en als ze dan een stijve daarvan krijgen dan krijgen ze pijnlijke electrise schokjes en na herhaling van dit , zal hij elke keer als hij zoiets ziet denken aan die schokjes en zal het dus ook niet meer doen dit is puur kort samengevat...
maar bij jou zou het op zicht ook moeten werken want elke keer als je dan boos wordt dan krijg je zo een schock en daar wordt je stil van ahaha, ik moet je wel vertellen dat bij de verkrachters de elektroden aan hun p.enis wordt bevestigd...dus bij jou zal dat waarschijnlijk op je T.epels zijn hahahahha
groetjes..........
soussiasaida
07-06-2002, 12:54
Nou dentelfloss :kwaad: die vond ik NIET zo humoristich als hoe jij er om moet lachen. JE kan haar ook niet hetzelfde aanraden als wat ze een verkrachter toedoen!
Origineel gepost door DintelOx
ik heb de oplossing voor je
ze noemen het schocktherapie gebruiken ze ook bij verkrachters ik zal je vertellen hoe het werkt, ze laten degene filmpjes zien bij de vekrachters laten ze zien hoe meisjes worden verkracht en als ze dan een stijve daarvan krijgen dan krijgen ze pijnlijke electrise schokjes en na herhaling van dit , zal hij elke keer als hij zoiets ziet denken aan die schokjes en zal het dus ook niet meer doen dit is puur kort samengevat...
maar bij jou zou het op zicht ook moeten werken want elke keer als je dan boos wordt dan krijg je zo een schock en daar wordt je stil van ahaha, ik moet je wel vertellen dat bij de verkrachters de elektroden aan hun p.enis wordt bevestigd...dus bij jou zal dat waarschijnlijk op je T.epels zijn hahahahha
groetjes..........
Jij wil zeker die meisje laten schrikken............ ;) :kwaad:
DintelOx
07-06-2002, 13:12
ik heb het ook getest en guess what ik ben met mijn verkrachtingsactiviteiten gestopt...dus it worked for me
dus waarom niet voor jou?
soussiasaida
07-06-2002, 19:18
Origineel gepost door DintelOx
ik heb het ook getest en guess what ik ben met mijn verkrachtingsactiviteiten gestopt...dus it worked for me
dus waarom niet voor jou?
Allatieffffffff a Rachidd!!
islamietje
07-06-2002, 19:54
wielie dintelox kom op volgens mij zit ze er echt mee!!!! maar meid ik denk dat je vooral met je vriend erover moet praten!! en als je gewoon weer zo'n woedeaanval voelt opkomen dan meot je maar tot 10 tellen ofzo!! het kan ook zijn dat je heel agressief bent dan lijkt me het handigste als je op kick-thaibox gaat free-fight is ook handig!!! succes meid en geef een gil als je iets nodig hebt!! ;)
dag meid ik ben zo blij dat je deze topic hebt geplaats.want ik heb precies het zelfde probleem.
ik heb ook een vriend nu al een jaar en een half,we zijn nog steeds verliefd op elkaar als de eerste keer dat we elkaar zagen,ik hou ziels veel van hem en hij ook van mij,ik wil hem niet verliezen want hij betekent echt alles voor mij,maar met mij gedrag tegenover hem weet ik niet of ons relatie het lang volhoudt,ik heb hele erge dingen in mijn verleden meegemaakt waardoor ik ook heel weinig vertouwen in mensen heb,maar hij heeft mij het tegenovergestelde bewezen,en ben vreselijk veel van hem gaan houden,hij houdt zoveel van mij dat hij alles voor me doet,hij wil zijn leven voor me geven en heeft vreselijk veel geduld met mij,hij respacteert mij hoe en wat ik ben,hij is de perfecte droom man,maar ik vindt me zelf een kreng tegen over hem,omdat ik om de domste dingen kwaad wordt,en hij meskien luistert alleen en biedt nog zijn ecxuuses aan,maar ik weet net zo goed als hem dat het onzin is waar ik kwaad om wordt,hij heeft nu nog geduld en hij zegt ook dat het hem niks kan schelen en dat ik er gewoon niks aan kan doen,maar ben zo bang dat zijn geduld eens ophoudt en hem dan kwijt raak alleen omdat ik zo graag boos wilde worden,hoe kan ik hier van af komen vraag ik me zelf af ,ik probeer elke dag mij zelf anders te gedragen tegenover hem,het lukt me dan wel even maar kort daarna verzin ik weer een reden om boos teworden,ik hou van hem en wil hem niet kwijt,ik hoop dat hij insahelah mij man wordt want dames hij is echt een van de laatse jongens met zo een goed hart,hij is zo lief en begrip vol,ik had nooit gedacht dat allah mij zo iemand in mijn leven zal sturen,help me asjeblieft om hem niet kwijt te raken en om mijn gedrag te veranderen,bedankt groetjes sabagh
Ooit gehoord op therapie gaan of naar een psycholoog.En er bestaan instellingen waar je terecht kunt met je problemen en met een groep van mensen met je problemen kunt praten.Mensen die in dezelfde situatie zitten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.