Bekijk originele versie : ik heb 2 dagen niks gegeten
sweetmanal
03-06-2006, 18:18
ik heb 2 dagen niks door me keel gekregen pas vanmiddag ben 2 kilo afgevallen.
Ik voel me echt niet goed.
KoezKoez
03-06-2006, 18:19
Je gaat lekker op vakantie, dus zal wel de zenuwen zijn :D
farida22
03-06-2006, 18:36
ik had dat paar dagen geleden ook.. ik heb een soort siroop gekregen van een tante van mijn man en dat helpt om eetlust op te wekken.
als je weinig blijft eten krimpt je maag in meid probeer toch wat te eten wat voor moeite het ook kost.
sweetmanal
03-06-2006, 18:40
ja ik heb wat naar binnen gewerkt met moeite normaal eet ik om de drie uur en dan heb ik al honger ik heb echt donderdag en vrijdag gewoon helemaal niks gegeten alleen twee glazen water verder niks.
Alleen vandaag heb ik 2 crosianten naar binnen gwerkt met moeite en ben 2 kilo afgevallen ik schrok en heb ook niet zoon kracht.
En in die twee dagen heb ik ook veel geslapen.
waarom eet je dan niets? Ben je ziek?
Misschien last van stress?
farida22
03-06-2006, 19:09
klopt ik viel ook af door stress.. dan ga je als het waren vechten met je lichaam van ik eet niets dan ben je boos op alles en dan ook op je maag
sweetmanal
03-06-2006, 19:10
ja zoiets ik ben gestrest
ja zoiets ik ben gestrest
Ik heb dat ook door stress gehad..maar k heb echt misschien wel anderhalf week haast niks gegeten..kreeg echt niks door me keel..was super misselijk de hele dag door..en dat alleen door stress..elhamdoulilah is dat al weer een jaar geleden..maar meid je moet echt rustig aan doen..heel veel ontspannen want stress kan je echt ziek maken..probeer vooral gewoon beetje bij beetje wat te eten danoontjes, salade enzo dat gaat er makkelijk in..anders word je zwak..en kan je daardoor nog zieker worden..enige middel is dat je je echt moet ontspannen :kus:
sweetmanal
03-06-2006, 19:26
ik ga zo rijst proberen te eten
sweetmanal
03-06-2006, 19:26
gisteren stikte ik bijna omdat me maag heel leeg was en ik moeste hoesten ik had er geen kracht meer voor
je moet naar de dokter meis, die kan je pilletjes geven...ik heb het ook door liefdesverdriet, ben ook 5 kilo afgevallen zo'n beetje, maar maak je niet te druk, het zit er zo weer aan hoor!! veel succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.