Bekijk originele versie : wie heeft spoorloos gezien op nl1
het ging over een meisje (latifa)die haar moeder(fatima) miste
haar vader :kwaad: heeft haar moeder naar marokko terug gebracht toen latifa nog maar 9 maanden was en haar ouders gingen scheiden. :(
wardaroosje
02-06-2003, 23:30
Origineel gepost door bochiki
het ging over een meisje (latifa)die haar moeder(fatima) miste
haar vader :kwaad: heeft haar moeder naar marokko terug gebracht toen latifa nog maar 9 maanden was en haar ouders gingen scheiden. :(
Ja ik heb het gezien
echt erg
ik heb nog nooit zo hard mee gehuild, het was zo zielig
Mocro4eva
02-06-2003, 23:39
:verdriet: ik heb het niet gezien, maar het lijkt me echt erg
ik ook, echt nie leuk voor die mams en dochter, die apevader ook tochm die moeder kon wel goed rennen he
heb het ook gezien moest ook huilen, heb het zelfde verhaal meegemaakt , heb mijn moeder voor het eerst pas op mijn 23ste gezien ik ben nu 24 het is pijlijk en hoop dat niemand het mee maakt.....
Origineel gepost door sahab
heb het ook gezien moest ook huilen, heb het zelfde verhaal meegemaakt , heb mijn moeder voor het eerst pas op mijn 23ste gezien ik ben nu 24 het is pijlijk en hoop dat niemand het mee maakt.....
Ik vond het vooral moeilijk voor Latifa die toch veel van haar vader ("oom") en haar opa en oma houdt en die dat dit te horen krijgt als ze haar moeders' verhaal hoort. Het zet je hele verleden op z'n kop. 'k Kan me voorstellen dat het je verscheurt.
ja ik heb het ook gezien
ik heb echt meegehuild!!!helemaal toen samira abbos tegen die moeder zei:latifa gad ji 3endek geda(latifa komt morgen naar je toe)
je kon echt die blijdschap van die moeder bijna voelen echt een prachtig stuk!!
thala sara...
tetouani79
04-06-2003, 18:15
heb het gehoord van mijn broertje, dat zij geweest is.
ik ken dat meisje persoonlijk maar wist dit niet. ze is een ex van een vriend van me vandaar dat ik haar ken. is echt zielig voor haar. dit is de tweede keer dat ik dit hoor, de eerste keer was het bij surprise surprise van hanny huisman. daar hadden ze voor een marokkaanse meisje de moeder gevonden. dit schijnt wel vaker te komen jammer genoeg
weet je wat ik echt leuk vondt... jullie hadden het al kunnen merken dat de stem die de moeder interviewed niemand anders was dan samira abbos... bij de ontmoeting van het meisje van haar nieuwe familie (yep ik geef het toe heb ook zitten te huilen) had een van haar tantes een witte t-shirt met daarop samira Abbos... Dat is nou onbetaalbare reclame...hihi lag helemaal plat
MrEsco
Niet gezien !
herhaling ook gemist klotezooi !
loverwoman
05-06-2003, 14:04
mr esco jij let goed op he het is me niet eens opgevallen maar afin het was echt prachtig hoe het verhaal tot een happy end is gekomen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.