LZN
03-06-2006, 11:11
Ik weet niet wat ik moet doen.. Ik ken een jongen al zo'n 3 jaar in het begin had ik echt haat voor hem ik praatte ook niet met hem maar ik mocht hem gewoon niet.. het was egt een player hij had met elk meisje wat etc. Sinds een tijdje ga ik heel goed met hem om..Gewoon als vrienden. En ik ken hem nu van een andere kant en ik mag hem. Hij heeft zo zijn dingen maar ja dat heeft iedereen.We praten over van alles. Hij kwam me ook helpen toen ik examen had. Hij praat ook gewoon met me zusje broertje etc. En hij zegt ook altijd tegen me zusje dat hij mij echt als een goede vriendin ziet. En ik zeg dat ook tegen hem. Maar ik voel denk ik wel een beetje meer voor hem. Ik heb niet met hem gezoend of wat dan ook. Maar ik vind hem wel echt leuk en vooral sinds ik de laatste tijd goed met hem omga ga ik hem van een andere kant zien. Alleen ik weet niet of hij dat ook andersom heeft. Ik wil niet dat onze vriendschap zeg maar door mijn gevoel kapot gaat. Ik durf het hem ook niet te laten merken dat ik hem leuk vind omdat ik bang ben dat hij zich daardoor niet meer op ze gemak voelt bij mij als we praten. Hij vertelt me echt veel dingen ook over meisjes etc. Wat hji doet en dat ie ze als hoeren beschouwd etc als ze het zomaar met hem doen. En hij zegt over mijn zusje der vriendinnetje dat ie haar een schattig meisje vindt en dat ie wacht totdat ze groot is en dan met haar gaat trouwen. Ik vind het egt niet leuk als die dat doet. Maar ik weet dus egt niet wat ik moet doen kan iemand me misschien helpen??.