Bekijk originele versie : In Elke Stadje Een Schatje????????
dima_zina85
02-06-2003, 23:01
OWKEE KOM OP JONGENS.......WIE VOELT ZICH AANGESPROKEN:D......EN KAN IEMAND MIJ EENS DUIDELIJK MAKEN, WAT DAAR ZO LEUK AAN IS, OF BETER GEZEGT, HET NUT ERVAN IS.......
appelsap
02-06-2003, 23:04
:) de variatie..en de spanning..dat elke moment ze erachter kunnen komen..en je heb van die domme tjikies die er nooit achter komen..maar ja die volgen ook meestal de huishoudschool:jammer:
:melig::boogie::melig: :hihi:
dima_zina85
02-06-2003, 23:07
thanxx voor je uitleg appelsap:hihi:........dusse je doet t voor de kick?:D
NoreJihan
02-06-2003, 23:07
Origineel gepost door appelsap
:) de variatie..en de spanning..dat elke moment ze erachter kunnen komen..en je heb van die domme tjikies die er nooir achter komen..maar ja die volgend ook meestal de huishoudschool:jammer:
:melig::boogie::melig: :hihi:
Het zou zielig zijn als jouw vriendin aan iedereen vraagt
Hoe je bent of andere meiden kent
Ze lachen haar ui en tesnslotte,een relatie is gebasseerd op vertrouwen
appelsap
02-06-2003, 23:08
Origineel gepost door dima_zina85
thanxx voor je uitleg appelsap:hihi:........dusse je doet t voor de kick?:D
:) en uit verveling..maar ben erachter gekomen dat ze het allemaal over het zelfde hebben en dat isssss tatarata
TROUWEN:hihi::boogie:
appelsap
02-06-2003, 23:10
Origineel gepost door NoreJihan
Het zou zielig zijn als jouw vriendin aan iedereen vraagt
Hoe je bent of andere meiden kent
Ze lachen haar ui en tesnslotte,een relatie is gebasseerd op vertrouwen
:toink: ga er nou niet zo serieus op in mijn motto vandaag is bullshitten..o nee dat doe ik altijd:melig:
dima_zina85
02-06-2003, 23:13
:) en uit verveling..maar ben erachter gekomen dat ze het allemaal over het zelfde hebben en dat isssss tatarata
TROUWEN:hihi::boogie:
:maf2:........dusseeeeeeeeh je gaat maar met meerder meiden tegelijkertijd?......appelsapjuuuuuh:jammer:
hahaha als je zoveel vrije tijd hebt, besteed het dan aan iets anders, je bent er nu tog tenslotte achter gekomen dat ze allemaal 1 ding gemeen hebben:D
appelsap
02-06-2003, 23:15
:maf2:........dusseeeeeeeeh je gaat maar met meerder meiden tegelijkertijd?......appelsapjuuuuuh:jammer:
hahaha als je zoveel vrije tijd hebt, besteed het dan aan iets anders, je bent er nu tog tenslotte achter gekomen dat ze allemaal 1 ding gemeen hebben:D
:) ja je heb gelijk jij bent mijn verlosser ga ze allemaal bellen en het allemaal met ze uitmaken..
maar dan lijf ik met helemaal niks over :(
of heb jij interesse in een appeltje:stout:
dima_zina85
02-06-2003, 23:17
Origineel gepost door ouiam_tet1
:ego: er zijn ook meisjes hoor :stout:
enne gewoon zo verveel je je nooit :hihi:
meiden ook?:confused:........vertel?:D
dima_zina85
02-06-2003, 23:21
:) ja je heb gelijk jij bent mijn verlosser ga ze allemaal bellen en het allemaal met ze uitmaken..
maar dan lijf ik met helemaal niks over :(
of heb jij interesse in een appeltje:stout:
owkee dan, doe je eindelijk iets moedigs:hihi:
enne eeeeeeeehhh no thankxx....I already found my love :Iluvu:
sorry...en jij bent tog niet te vertrouwen:kwaad:
appelsap
02-06-2003, 23:27
owkee dan, doe je eindelijk iets moedigs:hihi:
sorry...en jij bent tog niet te vertrouwen:kwaad:
:( voel me geplayed :(
dima_zina85
02-06-2003, 23:28
Origineel gepost door ouiam_tet1
wa ket3raf a gti :o je loopt op straat en achmed werkt iwa je verveelt je... je besluit karim te bellen en dan spreek je af :o lekker even wat drinken dan volgende dag... hebben karim en achmed het druk dan bel je samir :o even wat eten.... volgende dag heeft achmed alleen in de middag vrij iwa dan bellen we kadir..... en zo vervelen we ons nooit :D :D
maaaaaaar al deze jongens wonen in de zelfde stad ik ga geen reis maken voor een jongen :hihi:
(nerds die me niet kennen het is maar een grapje)
:eek:..........dus jij behoort tot veel schatjes in 1 stadje:hihi:
wat verveleling allemaal wel niet kan doen:D
OWKEE KOM OP JONGENS.......WIE VOELT ZICH AANGESPROKEN:D......EN KAN IEMAND MIJ EENS DUIDELIJK MAKEN, WAT DAAR ZO LEUK AAN IS, OF BETER GEZEGT, HET NUT ERVAN IS.......
Dat hebben heel wat meiden tegenwoordig ook. Ze denken: de jongens doen dat, dus wij ook. Ipv goede gewoontes over te nemen: bv vaker naar de moskee te gaan :(
GillDeLaTouret
03-06-2003, 08:56
:Iluvu: :Iluvu: hobiiiiiii laf joe even more and more :o
:Iluvu: :Iluvu:
en nu ga ik naar school :engel:
Dat zijn allemaal losers man! :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.