Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse meisjes onmaagd!?!?

Pagina's : [1] 2 3

NAJLAGIRL
02-06-2003, 22:39

zou je trouwen met iemand die ontmaagd is? want tegenwoordig zie je veel marokkaanse meisjes die onmaagd zijn ewa ik ben zwaar nieuwsschierig naar jullie mening

NAJLAGIRL
02-06-2003, 22:42
en waar is je reactie dan ewa ja bijna half jaar geen school

Sfenza
02-06-2003, 22:43
en jij moet aan je begrijpend lezen werken.

NAJLAGIRL
02-06-2003, 22:43
Origineel gepost door ouiam_tet1 here we go again :rolleyes: waarom open je geen topic met de vraag.... "markkaanse meiden trouwen jullie met een jongen niet ontmaagd is???" die marokkaanse nerds die een meisje daarom weigeren moeten eerst naar zichzelf kijken :kwaad:

-Reda-
02-06-2003, 22:44

sluit deze topic aub, er zijn zat topics die over hetzelfde onderwerp gaan maar waarbij het taalgebruik van een aanzienlijk hoger niveau is.

NAJLAGIRL
02-06-2003, 22:46
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO sluit deze topic aub, er zijn zat topics die over hetzelfde onderwerp gaan maar waarbij het taalgebruik van een aanzienlijk niveau is. wat wil je nou zeggen hebje het moeilijk ofzo ik stel een vraag is het zo moeilijk dan

appelsap
02-06-2003, 22:48
:) ja.. and i dont give a damn what somebody else says :) so **** you..als je verliefd bent ben je verliefd..en zolang je eerlijk tegen elkaar bent is er niks aan de hand..want zowel jongen en meisjes ****** alles wat los en vast zit dus :)

Miss_Arabia
02-06-2003, 22:48
Origineel gepost door NAJLAGIRL zou je trouwen met iemand die ontmaagd is? want tegenwoordig zie je veel marokkaanse meisjes die onmaagd zijn zou je een meisje aanspreken die op de wallen, rode brug staat? ewa ik ben zwaar nieuwsschierig naar jullie mening En jij dan?? Ben jij nog wel maagd? Waarom vraag je zoiets doms?? Je moet niet naar anderen kijken, kijk altijd eerst naar jezelf...

Shahinez
02-06-2003, 22:50
Tegenwoordig is de wereld omgekeerd geworden ... meisjes zijn geen maagden meer maar jongens ..... Dus je moet beter een een topic openen met de vraag??? Bestaan er nog maagdelijke jongens mashie the contraversa TADA :zwaai

appelsap
02-06-2003, 22:52
:) al wil je een maagd meisje trouwen ..je weet toch niet voor de honderd procent dat ze maagd is..ze kan het toch weer herstellen..iwa nou trouw dan maar een scheinheilig meisje die liegt en bedriegd en die het met honderden jongens heeft gedaan..terwijl jij in je achterhoofd nog steeds denkt dat ze maagd is tazzz geef mij maar eerlijkheid :)

appelsap
02-06-2003, 22:53
Origineel gepost door ouiam_tet1 :rolleyes: niet iedereen appelsapje inoe :) kijk ik vind gewoon dat je meisje niet daarom moet weigeren... haar sexverleden is iets tussen haar en allah (swt) en daar heeft die man niks mee te maken....(hij mag er niet eens naar vragen) :zwaai: ik wil alles weten met wie ze het gedaan heeft alles..als ze de 5 jongens heeft overschrijd dump ik haar azz:hihi:

NAJLAGIRL
02-06-2003, 22:56
Origineel gepost door Miss_Arabia En jij dan?? Ben jij nog wel maagd? Waarom vraag je zoiets doms?? Je moet niet naar anderen kijken, kijk altijd eerst naar jezelf... de vraag is vooral gericht op de jongens en ja ik ben nog maagd

NAJLAGIRL
02-06-2003, 23:08
Origineel gepost door ouiam_tet1 meid, daar hoef je geen antwoord op te geven... er zijn hier van die gestoorde leden die niet sporen niet op reageren :goedzo: of je maagd bent of niet dat zijn jou zaken :) . wallah je hebt gelijk maar het boeit me niet zo

Miss_Arabia
02-06-2003, 23:15
Ik val haar niet aan, ik mag toch ook een reactie plaatsen wat ik wil... Zij stelt een vraag en ik geef gewoon mijn mening, daarvoor is er toch een forum? Maar goed in ieder geval ik hoop dat ze wat heeft aan dr topic... Beslamaa

chimenne
03-06-2003, 21:21

woehahahaahaha sorry hoor zusters en broeders ik moest echt lachen toen ik jullie reacties zat te lezen, maar bent het wel met apelsap eens , eerlijkheid is het belangerijkste. groetjes chim

Pagina's : [1] 2 3