LZN
02-06-2003, 21:59
Nou dit verhaal is een waargebeurd verhaal, dit is gebeurd met een meisje die ik ken, als dit je overkomt dan is je leven al bijna aan het einde. Er was een meisje die fatima hete, nou die mocht dus niets doen van haar ouders. Sinds ze geboren is hadden haar ouders haar streng opgevoed, nou langzamerhand begon ze te groeien, nou en tot ze op de middelbare school zit wordt er heel veel opgelet op haar haar ouders gingen haar achetrna wat ze allemaal deed maar toen deed ze nog helemaal niets. Toen ze over was na een jaar begon ze met hoofdoek af doen en in haar tas stoppen en dan stopte ze hem in haar tas, en dan pakte ze direct haar make up en snel op doen. Wanneer de school weer uit was deed ze hem snel weer op en ging naar huis en dan zegt ze tegen haar ma van moet ik je helpen met boodschappen doen. Toen zij haar moeder van oke kind ga dit lijstje maar voor me halen en dan kwam ze weer terug. Oke de volgende dag weer hetzelfde weer die hoofdoek af het ging zo maar weken door nou en de rest maar ik morgen maar weer af :zwaai:.