Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ultra moderne westerse Maroc dames!

Pagina's : [1] 2

Oujdaboy
07-06-2002, 01:27

hi, Marokkaanse dames zijn te sexy gekleed, Marokkaanse dames zijn veel moderner gekleed dan andere alochtone meisjes, marokkaanse meisjes trekken duurder kleding dan andere alochtone en autochtone dames, dit was de uitspraak van een nederlandse lerares tegen een van de marokkaanse meisjes bij mij in de klas haar vraag was hoe kan dit allemaal terwijl bijna iedereen vertelt hoe streng de broers en ouders van hun zijn? zelfs nederlandse meisjes die alle vrijheid hebben kunnen dit zelfs niet maaken opeens voelden bijna alle dames zich aangesproken over deze uitspraak. zijn het fabeltjes dat wij zo overdreven streng zijn als marokkaanen of wordt dit allemaal door de vingers gezien. (Ik ben niet aanspraklijk voor de uitspraak van deze mevrouwtje dus val mij niet aan want ik heb nog geen mening gegeven) adios

Dida
07-06-2002, 01:30
Hmmmm nou als een lerares dat tegen mij zou zeggen dat zou ik me echt niet aangesproken voelen.En ik zou echte een potje discusseren met haar..!! Ciao Baby ;)

Oujdaboy
07-06-2002, 01:35
hi, Ja je kan minstens zeggen dat niet alle marocpeople een pot nat zijn of heb je verassingen in petto? adios

ghazella
07-06-2002, 01:36
HET ZIJN ZEKER FABELTJES OUDJABOY, WANT ALS DE MENSEN AAN MAROKKANEN DENKEN DAN DENKEN ZE GELIJK AAN DIE GEVAARLIJKE BROERS EN VADERS.HET IS ZO N STEREOTYP DAT NOOIT ZAL WEGGAAN. (MAAR JAH JE HEBT ER OOK VOORDEEL AAN)

Dida
07-06-2002, 01:39

Origineel gepost door Oujdaboy hi, Ja je kan minstens zeggen dat niet alle marocpeople een pot nat zijn of heb je verassingen in petto? adios Tuurliek zijn alle Marocpeople niet 1 pot nat.. MAar ik ben nu niet echt in staat om er helemaal over te gaan discusseren..Ik weet ik heb niet zoveel gezegd.MAar dat zal nog wel komen. Ciao Baby ;)

Oujdaboy
07-06-2002, 01:40
hi, juist ghazella zo denk ik naamlijk ook want iedere gezin verschilt. (maar we lopen wel naar elkaar toe kwa opvoedingen) adios

ghazella
07-06-2002, 01:45
IEDER GEZIN VERSCHILT WEL MAAR TOCH ZIJN WE ALLEMAAL WEL HETZELFDE MAAR JE HEBT WEL VERSCHILLEN TUSSEN DIE BROERS WANT BIJV MIJN BROERS ZIJN NIET GEVAARLIJK EN STRENG TEGEN MIJ MAAR DAT HEB JE WEL WEER BIJ ANDERE GEZINNEN DUS DAAROM VIND IK DAT DE MENSEN NIET BIJ IEDER MAROKKAAN MOETEN DENKEN DAT HIJ GEVAARLIJK IS WANT DAT IS ECHT NIET ZO. ZE TREKKEN TE SNEL CONCLUSIES

Oujdaboy
07-06-2002, 01:53
hi, Kijk ooit op mijn stage vroeg een collega mij of ik strenge ouders heb zoals alle marokkanen en turken nou hier uit kan ik al meteen zien dat veel nederlanders aleen maar vermoedens hebben over ons. adios

ghazella
07-06-2002, 01:58
OUDJABOY DIE MENSEN HEBBEN ALLEEN VERMOEDENS. ZE WETEN NIKS ZEKER MAAR ZE ZEGGEN HET GEWOON, DAAR ZIJN DIE MENSEN ECHT GOED IN EN DAAR IRRITEER IK ME ECHT AAN.ZE ZEGGEN MAAR ALLE MAROKKANEN ZIJN ZO , DAN ZEG IK NEE NIET ALLE MAROKKANEN WANT BIJ MIJ IS DAT NIET DUS DAT IS NIET BIJ ALLE MAROKKANEN. ENNE DAN ZIJN ZE STIL( hoop ik)

Oujdaboy
07-06-2002, 02:07
hi, Ja ik leg ze helemaal niks meer uit want ze blijfen het maar bij hun standpunt houden het gaat ze de ene oor in en de andere weer uit, dus uit mijn ervaring kan ik aleen concluderen dat ze volhouden aan hun visie. adios

ghazella
07-06-2002, 02:09
DAT DOE IK OOK NIET MEER. ALS ZE OVER DE MAROKKANEN BEGINNEN DAN HOU IK GEWOON MIJN BEK DICHT WANT IK BEREIK ER TOCH NIKS MEE. DEZE GEDACHTENS OVER ONS ZULLEN ALTIJD HETZELFDE BLIJVEN BIJ DIE HOLLANDERS.NIEMAND KAN DAT OOIT VERANDEREN.

Tombie
07-06-2002, 08:47
Hoi allemaal, Ach, misschien heeft dat vrouwtje ook wel gelijk?? Nietwaar?? We mogen het niet we "doen" het gewoon dat is het meen ik!!! Tegenwoordig doet iedereen waar hij/zij maar zin in heeft toch?? De jeugd van tegenwoordig damn... Greetings.....

MissBlaBla
07-06-2002, 09:13
Tombraider... You are damn right! Vraag me alleen af of het nou alleen over stenge families en broers gaat of over het zogenaamde feit dat Marokkaanse meiden te sexy, duur en moderner gekleed zijn...?

sonya24
07-06-2002, 10:04
Eerlijk gezegd vind ik dat dat vrouwtje best veel gelijk heeft over veel dingen die zei heeft gezegd. ik bedoel; ik zie het om mij heen, mijn omgeving. Althans ik vind gewoon dat veel marokkaanse meiden veel bewuster zijn als het om kleding gaat of het nou mag of stiekem gedaan wordt. waarom weet ik eigenlijk ook niet maar goed daar zal ook wel een hele psychologisch verhaal achter zitten, alleen heb ik daar nu niet veel zin over na te denken.

MissCasa
07-06-2002, 10:12

ik denk dat wij niet echt strenge ouders hebben maar dat wij onze ouders, broers en zussen heel simpel weg: KEN 7TAAR MOE HOEM

Pagina's : [1] 2