Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De VROUW en de MAN naar een RELATIE toe...

ZiLaaL
02-06-2003, 21:37

Ik heb weer een boeiend gesprek gehad 2day en die deel ik hier dan met u mee! Allez daar gaat ie dan: als MAN heb je het makkelijk. waarom? als MAN kan je kiezen uit duizenden vrouwen. een vrouw heeft meer over voor de man. ze past zich makkelijker aan en sneller aan de man. ze heeft veel over voor de man. als VROUW heb je het een stuk moeilijker. waarom? de MAN die je hart verovert en aan wie je toegeeft (trouwt/verloofd/relatie etc.) zal je (NADAT hij jou voor zijn doen OP ZAK heeft) geen aandacht schenken. de VROUW zal in den beginne van de relatie dus overwelmd worden door de "liefde" die de man voor haar over heeft. echter tijd en toegevelijkheid is de Killer. zodra de MAN merkt dat de VROUW veel voor hem over heeft, then he will take it for granted. (hij neemt het aan alsof het niets en doet er nix voor terug). als VROUW heb je het een stuk moeilijker. waarom? de MAN die je krijgt heeft een stuk minder voor jou over, dan jij voor hem. waarom, denk je? nature's law perhaps? de MAN denkt: There are more fishes in the sea. de VROUW denkt: there's only one person for me. Dus, wat leren we hieruit? Mannen zouden de vrouwen wel wat meer mogen waarderen. Laat het zien dat je haar doen en laten waardeert. hoe? door de kleine dingetjes als: -bel haar zo nu en dan als surprise (als je niet getrouwd bent, bijv in de avond ff weltrusten wensen) -------> Man: "Why?" Nou, zo een klein gebaar van "ik denk aan je" betekent meer dan jij als man denkt. - vergeet belangrijke zaken uit haar leven niet, als zij de jouwe ook niet vergeet: bijv. verjaardag, rijbewijs, tentamens, werk, sollicitatie, dokterafspraken etc. doe er navraag naar bij haar: show some interest! - verras haar eens met kleine dingen! een vrouw hoeft geen gouden ring en dure presents om van je te houden! een lief kaartje of een sleutelhangertje, of een bedelarmbandje of iets anders kleins en lief betekent zoooo veel. helaas schijnt de MAN dat te vergeten, of is hij bang gekrenkt te worden in zijn trots? je sais pas... :rolleyes:

appelsap
02-06-2003, 22:02
:) stelling :)

EMIEN
02-06-2003, 22:19
Ga studeren..:kwaad: Zo dat voelt goed..:)

-xxx-Rachida
04-06-2003, 18:06
yep....en vooral dat stukje waarin je zegt dat vooral de "kleine" dingetjes het meest waard zijn......zoals zomaar ff bellen....zomaar ff een sms'je.....dat laat blijken dat hij toch aan je denkt:D

abdel15
04-06-2003, 18:09

je hebt volkomen gelijk

-xxx-Rachida
20-01-2004, 01:57
sow he.....je hebt gelijk :(

saadje
20-01-2004, 16:41
helemaal mee eens. he rara :D :D

Followyourheart
20-01-2004, 16:59
Jebha1 lieve schat, hij, is een meisje :D Je hebt helemaal gelijk Kenitrya! :)

-xxx-Rachida
20-01-2004, 17:12
Origineel gepost door Followyourheart Jebha1 lieve schat, hij, is een meisje :D Je hebt helemaal gelijk Kenitrya! :) :hihi: