Bekijk originele versie : Shit hey, je kan niet eens meer normaal een reis boeken...
Man neergeschoten in een reisbureau
Maandagmiddag even na 5 uur is een man door zijn hoofd geschoten in het reisbureau Holga aan de Groesbeekdreef in Zuidoost. De man is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Over de identiteit van zowel dader als slachtoffer is nog niets bekend. Ook over het motief tast de politie vooralsnog in het duister.
------------------------------------------------------------------------------------
Deze kameraad dacht, hey eindelijk heb ik eens tijd om een vakantietje te boeken, eindelijk ff mijn stress kwijt, en ff lekker ontspannen, en dan word er gewoon een fu.cking kogel door zijn kop gejaagd. Soms begint nederland echt op america te lijken, als ik naar sommige nieuwsberichten kijk. ok mischien is deze man die een vakantie wou boeken, een zware crimi ofzo. maar toch. gekke wereld, dit gebeurd gewoon bij ons om de hoek. geweld, drugs, afpersing, verkrachting, etc, etc.:jammer:
Lady_moi
02-06-2003, 21:34
waar gaat dit heen :jammer:
Kom we gaan naar Saoedie Arabie emigreren. :D
En dan durven die westerse persoontjes arabieren geweldadig te noemen, ze vergeten hun eigen land. :jammer:
nour_el_3oejoen
02-06-2003, 21:36
:(......:jammer:...
chicamaroquia
02-06-2003, 21:37
:eek: :verdriet:
"hallo ik wil graag een reis boeken naar Mar..."
"Fok dat stomme marokkaan, eet deze kogel!"
PANG PANG!!!
En dan ben je ergens anders naartoe op reis :eek:
al_hamka
02-06-2003, 21:55
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
"hallo ik wil graag een reis boeken naar Mar..."
"Fok dat stomme marokkaan, eet deze kogel!"
PANG PANG!!!
En dan ben je ergens anders naartoe op reis :eek:
Eeeey jij daar... ben je geslaagd voor je examens of niet?
Oww neej damzzz ik bedenkt me net dat je de uitslag pas in juni krijgt.. mail me als het weet keey??
Byebyeeeeeee
** SouSou ** :zwaai:
Shining_Star
02-06-2003, 21:58
:schrik: :jammer:
Origineel gepost door al_hamka
Eeeey jij daar... ben je geslaagd voor je examens of niet?
Oww neej damzzz ik bedenkt me net dat je de uitslag pas in juni krijgt.. mail me als het weet keey??
Byebyeeeeeee
** SouSou ** :zwaai:
heyheyz onze marockaasje uit kenitra!:zwaai: Ik laat je standaard weten;):D
al_hamka
02-06-2003, 22:06
:goedzo: keey dannnn ennuhh if ya need sum helppppppp met je Frans let me know :lekkerpuh :hoera:
** SouSou **
al_hamka
02-06-2003, 22:08
Origineel gepost door chica*******a
:eek: :verdriet:
allooeee hbiieebbbaaaaaaa :D:hoera:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.