Bekijk originele versie : Ben je een speurneus of een idioot?
Ik heb een mysterie voor jullie, die je door middel van het stellen van de juiste vragen kunt oplossen. Op deze vragen antwoord ik alleen met ja of nee. Als er een echte speurneus in je schuilt dan moet je onderstaande zaak kunnen oplossen. Stel je de verkeerde vragen dan zul je het helaas nooit ver kunnen schoppen bij de recherche of detective bureau.
Situatie:
Malik en Salima liggen op de grond, om hun heen liggen glasscherven en een plas water. Ze zijn allebij dood.
Hoe zijn ze dood gegaan?
Guadaloupe
02-06-2003, 20:53
ze zijn uitgegleden door plas water en door het glas gevallen :confused:
NoordAfrikaan
02-06-2003, 20:56
Ik heet Idi,en ik ben een jood
Dus ik weet het niet
Origineel gepost door Guadaloupe
ze zijn uitgegleden door plas water en door het glas gevallen :confused:
Nee
Origineel gepost door NoordAfrikaan
Ik heet Idi,en ik ben een jood
Dus ik weet het niet
Mooi Signature heb je :)
Vroeger was ik dol op zijn films .. :)
Lhaabouz (Bud Spencer) en Bourmmegraa (zijn vaste kameraad), ik kon er echt niet genoeg van krijgen, vooral als er klappen werden uitgedeeld .. ik moet nu nog lachen als ik die beelden weer voor me zie .. 15 man erop en boooom, klap, stoot etc ..
Lady_moi
02-06-2003, 21:00
ze zijn uitgesliert over de plas water en zijn op de scherven gevallen die er al lagen salima was dood en malik kon het nie aan en pleegde vlak daarna zelfmoord met de scherven
Guadaloupe
02-06-2003, 21:00
Origineel gepost door Da_flow
Nee
maakt dat mij nou een idioot?
Origineel gepost door lady_moi
ze zijn uitgesliert over de plas water en zijn op de scherven gevallen die er al lagen salima was dood en malik kon het nie aan en pleegde vlak daarna zelfmoord met de scherven
Nee
Meryam20
02-06-2003, 21:02
Ze hadden ruzie, ruzie is heel erg op gelopen. Er stond een glas water die om gestoten word die kapot is. Man pak een van de glasschreven en steek vrouw neer en tot hij realeersde wat hij gedaan heeft steek hij zich zelf neer!!!!
Den ik :rolleyes:
Origineel gepost door Guadaloupe
maakt dat mij nou een idioot?
Nee
Origineel gepost door Meryam20
Ze hadden ruzie, ruzie is heel erg op gelopen. Er stond een glas water die om gestoten word die kapot is. Man pak een van de glasschreven en steek vrouw neer en tot hij realeersde wat hij gedaan heeft steek hij zich zelf neer!!!!
Den ik :rolleyes:
Nee
Ps. mgarba geven gelijk de oplossing, zonder vragen te stellen :kwaad:
Lady_moi
02-06-2003, 21:07
krijgen we geen tip :D
Nee
Wat moet ik nou met jou :giechel:
Meryam20
02-06-2003, 21:07
Origineel gepost door Da_flow
Nee
Ps. mgarba geven gelijk de oplossing, zonder vragen te stellen :kwaad:
OOO wacht je mag vragen stellen????
Zitten ze binnen of buiten???? Ligt er ook bloed??? Zijn ze broer en zus of is het een getrouwd stel????
krijgen we geen tip :D
Je mag vragen stellen, die je naar waarheid kunnen brengen :)
Maar ik antwoord alleen met ja of nee :p
Dus als je een speurneus bent dna weet je de juiste vragen te stellen, zoals zijn ze vermoord? Dan zeg ik ja. In dat geval weet je dus dat ze vermoord zijn en ben je weer een stapje dichter bij de ontknoping van de waarheid. Het zit em allemaal in het stellen van de juiste vragen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.