Bekijk originele versie : dames met lang haar opgelet
praatjes
02-06-2003, 20:30
Mijn buurmeisje "brenda" ging naar duinerel met lang haar en ze kwam met kort haar terug. Waarom wat is er nou gebeurd ze had haarlak gespoten op haar kapsel. Een vreemde man die in haar buurt was stak een sigaret aan met een lucifer en hij gooide die lucifer weg. De lucifer kwam precies bij haar kapsel.
volgens haar had ze mooi lang haar, en het ging in een vlam weg. hahaha ze ziet er uit als een kale kip :hihi: . ze zei tegen me dat ik het aan niemand moet vertellen, maar ze zei niet dat ik het niet op het forum moest zetten. :D
Lady_moi
02-06-2003, 20:32
Zo erg voor haar
Lady_moi
02-06-2003, 20:33
voor HAAR :hihi:
praatjes
02-06-2003, 20:35
Gebruik altijd gel en nooit haarlak!!
DonnaBella
02-06-2003, 20:36
:hihi: fokop
maar ik had heel lang haar maar ben gister naar kapper geweest en nu is eht heel kort :(
je hebt zeker te veel fanta op
praatjes
02-06-2003, 20:43
Jullie zijn gewaarschuwd!
chicamaroquia
02-06-2003, 20:46
Mijn vriendin Jill had heel lang haar en toen gingen we een keer zwemmen in Spanje en toen kwam ze met kort haar terug. Haar haar was in de ventilator van 't zwembad blijvin zitten! :eek: Altijd je haren vastzetten als je gaat zwemmen!
praatjes
02-06-2003, 20:54
Origineel gepost door chica*******a
Mijn vriendin Jill had heel lang haar en toen gingen we een keer zwemmen in Spanje en toen kwam ze met kort haar terug. Haar haar was in de ventilator van 't zwembad blijvin zitten! :eek: Altijd je haren vastzetten als je gaat zwemmen!
Het is een pijnlijke ongeluk, ik moet mijn lach inhouden, alleen op het forum dan. Hier achter mijn p.c lach ik me nu kapot!
chicamaroquia
02-06-2003, 20:59
Het was echt zielig, ze heeft echt keimooi haar ( Indisch meisje ) en ze had net een opdracht van een modellenbureau, meskiena. :jammer: Maar nu is het weer tot haar k*nt! :D
praatjes
02-06-2003, 21:07
Origineel gepost door chica*******a
Het was echt zielig, ze heeft echt keimooi haar ( Indisch meisje ) en ze had net een opdracht van een modellenbureau, meskiena. :jammer: Maar nu is het weer tot haar k*nt! :D
Van dat soort ongelukken worden jullie vrouwen niet vrolijk van. Je kan het voorkomen door geen haarlak te gebruiken maar wel gel. Doe je haar in een strik bij het zwemmen noem maar op.
Lady_moi
02-06-2003, 21:10
Van gel word je kaal :ego:
RealCasawia
02-06-2003, 21:12
:melig2:
Haha wajooow dan moet ik zwaaaaaaar uitkijken met me ziettt al hud in me haar....
praatjes
02-06-2003, 21:12
Origineel gepost door Ashanty
ik weet ook nog een ongelukje (echt gebeurd wallah)
men zusjes wil eten maken
niemand thuis moeder en the team naar trouwfeest
ik moest babysitten :zweep: (ikke effe aant telefoneren)
dus ze pakt een pan
vist een goudvis uit ons aqarium zet goude fatoesch ( zo noemde ik men visje) in de pan
ok ze zet da fornuis aan maar ze vond da zo zielig van die vissen dus ze pakt die pan , draait zich om en zit gewoon te staren naar die vissjes hoe ze in de pan klapperen terwijl haar haar aant branden was
mohiem moeder terug van trouwfeest wou ze me vermoorden en men vader ook :auw:
een voordeel : iuk moet nooit never babysitten :stout:
Vooral zielig voor je zusje. Never babysitten yak a ondeugende. Ze zeggen bij elk nadeel een voordeel.
praatjes
02-06-2003, 21:15
Origineel gepost door lady_moi
Van gel word je kaal :ego:
Niet als je het s'avonds er uit wast. Ik heb je gewaarschuwd. Ik heb brenda gezien, ze ziet er niet uit :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.