Bekijk originele versie : Verloskundige in Den Haag
Salaam 3alaikoem dames,
Wie van jullie kan me helpen een goede verloskundige te vinden in Den Haag? Ik ben zwanger van mijn eerste kind al7amdoulilaah maar weet niet echt waar te beginnen. Ik heb wel al een aantal gevonden op het internet, maar ik wil eentje die goed is. Mijn zus had een verloskundige die erg nalatig was leek het....
chahidaatje
02-06-2006, 17:59
Vraag het aan je gyn of zij toevellig tel nummers heeft van goede verloskundige...
nog gefeliciteerd met je zwangerschap, en moge allah je een gezond kindje te wereld brengen....
liefs Chahidaatje;)
mijn schoonzus en nicht hadden Vera, is een verloskundige praktijk aan de corpernicusplein, lijn 12 stopt daar en een bus ook. Goede voorlichting, luisteren heel goed en bij mijn nicht wisten ze zelfs nog wat van haar vorige zwangerschap en die was 4 jaar (toen) geleden!
Dank je wel schat :)
Amien!
mijn schoonzus en nicht hadden Vera, is een verloskundige praktijk aan de corpernicusplein, lijn 12 stopt daar en een bus ook. Goede voorlichting, luisteren heel goed en bij mijn nicht wisten ze zelfs nog wat van haar vorige zwangerschap en die was 4 jaar (toen) geleden!
Dank je wel voor je reactie schat :) Ik zal een kijkje nemen op hun site insha Allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.