Bekijk originele versie : Ik haal mijn 2 vriendinnen door elkaar aan de telefoon! Moeshkila a sahbie!
Ik ben heel slecht in het herkennen van stemmen. Soms heb ik een heel gesprek waarna opeens blijkt dat het de ander is, is al een paar keer gebeurd. :) Een keer zou ik naar de ene gaan, maar ik dacht dat het de ander was, waardoor ik op die dag in de verkeerde stad stond. :confused: Ze belde me en vroeg waar ik bleef, opeens schoot het in mijn hoofd en bleek dat ik naar de verkeerde was gegaan! :rolleyes: Wat moet ik hier nou tegen doen!.
Origineel gepost door temsamni
Ik ben heel slecht in het herkennen van stemmen. Soms heb ik een heel gesprek waarna opeens blijkt dat het de ander is, is al een paar keer gebeurd. :) Een keer zou ik naar de ene gaan, maar ik dacht dat het de ander was, waardoor ik op die dag in de verkeerde stad stond. :confused: Ze belde me en vroeg waar ik bleef, opeens schoot het in mijn hoofd en bleek dat ik naar de verkeerde was gegaan! :rolleyes: Wat moet ik hier nou tegen doen!
:jammer: 2 aan t lijntje houden..good 4 you making this mistakes.. k hoop dat het je fataal word :lekkerpuh
salimma19
02-06-2003, 20:12
stoere praatjes...........is het ook zo leuk als je zus al haar vriendjes niet meer uit elkaar kan houden?? :jammer:
hou het bij 1 vriendin, of het beste is helemaal geen vriendin :)
:zwaai:
praatjes
02-06-2003, 20:15
Origineel gepost door salimma19
stoere praatjes...........is het ook zo leuk als je zus al haar vriendjes niet meer uit elkaar kan houden?? :jammer:
Waarom betrek jij mijn erbij, waarom noem jij mijn stoer?
Lady_moi
02-06-2003, 20:31
jongens plagen is liefdes vragen :D
miriammetje
02-06-2003, 20:51
Ik ben heel slecht in het herkennen van stemmen. Soms heb ik een heel gesprek waarna opeens blijkt dat het de ander is, is al een paar keer gebeurd. :) Een keer zou ik naar de ene gaan, maar ik dacht dat het de ander was, waardoor ik op die dag in de verkeerde stad stond. :confused: Ze belde me en vroeg waar ik bleef, opeens schoot het in mijn hoofd en bleek dat ik naar de verkeerde was gegaan! :rolleyes: Wat moet ik hier nou tegen doen!
salaam alikoem
ik heb je oplossing...pak de quraan of soenah..en kijk wat allah(SWT) hierover zegt....og war mohammed (SWS) er over zegt....en misschien kom je dan ooit op het rechte pad inshallah.........ik hoop dat je mijn boodscap begrijpt....
beslemma miriam
MariamaMslma
02-06-2003, 20:56
Wat ben je nou voor een razjel. Laat ze naar jou toe komen :sjans:
Als het een telefoongesprek is, dan doe je gewoon alsof de verbinding heel slecht is.
Zeg je gewoon: Hassan....ik hoor je niet. Dan hoor je haar vanzelf wel haar naam roepen ;)
miriammetje
02-06-2003, 21:00
Origineel gepost door Ashanty
Denk je nou echt dat zen achterlijke hersenscellen nog te redden zijn
Ma sha Allah ,
ik geloof ni in sprookjes
kijk meid je hebt gelijk maar wij hoeven niet in hem te geloven.....er is misschien noig hoop dat hij meer aan zijn geloof doet.....en kij khij reageet noooit als ik wat zeg tegen hem...ik weet niet waarom...maar hij heeft nooit geantwoord welke vtopic het ook was
yasminne
02-06-2003, 21:01
Als je het bij eentje houdt, dan gebeuren deze misverstanden niet.
miriammetje
02-06-2003, 21:06
Okeej, hierzo een reactie. Dus jij denkt dat ik nog te redde ben? Ik hoop het van wel, mischien dat wij eens moeten praten, we zullen zien. :)
ja het is echt zo bij al jou topic's altijd heb je mijn antwoorden genegeerd....wallah.....en waarom zou je niet te redden zijn allah is vergevigs zind......en barmhachtig je kunt nu nog voor dat het te laat is.....en als j ehulp nodig hebt ik wil je bets helpen.....maar ik weet neit of j ehet serieus neemt.
miriammetje
02-06-2003, 21:18
Je bent pas 16! Ik ben in ieder geval niet door jou te redden!
dus omdat ik 16 ben zoe ik jou niet kunnen helpen???bedoel je dat???
du sje bent eerst gaan kijken in mijn profiel nam ij n leeftijd voordat je antwoorde???? ik wil je graag helpen en weet ook dat ik het kan jekent me niet dua je kunt wel zeggen je bent 16 maar wat zegt mijn leeftijd nou....al sik nou op mijn profiel 20 had gezegd was ikw el welkom geweest zeker????nou zeg maar wat j wilt.....ik vind het wel jammer dat je zo over me denkt meteen
Waarom misbruik jij die arme meisjes :kwaad:
miriammetje
02-06-2003, 21:24
Origineel gepost door Da_flow
Waarom misbruik jij die arme meisjes :kwaad:
:(
miriammetje
02-06-2003, 21:26
Origineel gepost door Ashanty
wat redden ??
hij weet goed genoeg dat hij verkeerd is , en hij heeft het goed he
hij leeft het aardse paradijs , maar zolang je ni op je knieen valt en bid
om vergiffenis ben je niets meer waard als een jood
en wat je zei over je eigen wil
nee nee het is chitaans wil die jij gewoon blindelings opvolgd
zoals chitaan je nu weer verblind om ook nog maar is na te denke
over het harame en het hallale,
meisj ewat ik ff wilde coigeren joden zijn mens van al kitab......net als cristenen du seigelijkmoet j eniet zoiets zeggen maar oke voor de rest soms worden mesne verblind weet je...en hebben ze hulp nodig..ik vind het aleen jammer dat er na mijn leeftijd geken word
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.