Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zouden jullie doen???

Meryam20
02-06-2003, 20:00

Wat zouden jullie doen als een jongen je verward met een ander meisje en dan stellig blijven volhouden dat jij bent het geweest terwijl dat niet zo is?????? Afstand nemen???? Het gaat niet om een relatie ofzo!!!! gewoon vriendschappelijk!!

yasminne
02-06-2003, 20:12
Afstand nemen! Grappig genoeg is me dat laats ook overkomen. Er liep een jongen op me af, en zei wat ben jij groot geworden ik huh??? Hij zo van ja jij bent toch ..... ik zo van nee. Maar meneer geloofde me niet, en bleef maar door lullen en dat we samen een keer naar Spaarwoude geweest waren. Iwa ja ik werd een beetje bang en liep weg. Hij pakte mijn hand en zei"doe maar niet alsof je het je niet meer herinnerd, want je herinnert het je als het beste! Ik bijna in tranen "blijf met je poten van me af, ik zeg toch dat ik je niet ken." Hij liet me vervolgens los en zei je kan goed liegen. Ik liep weg, en keek achter me en zag dat hij de ander kant op ging. Dus het beste was je kan doen is gewoon weg lopen!

Meryam20
02-06-2003, 20:14
Origineel gepost door yasminne Afstand nemen! Grappig genoeg is me dat laats ook overkomen. Er liep een jongen op me af, en zei wat ben jij groot geworden ik huh??? Hij zo van ja jij bent toch ..... ik zo van nee. Maar meneer geloofde me niet, en bleef maar door lullen en dat we samen een keer naar Spaarwoude geweest waren. Iwa ja ik werd een beetje bang en liep weg. Hij pakte mijn hand en zei"doe maar niet alsof je het je niet meer herinnerd, want je herinnert het je als het beste! Ik bijna in tranen "blijf met je poten van me af, ik zeg toch dat ik je niet ken." Hij liet me vervolgens los en zei je kan goed liegen. Ik liep weg, en keek achter me en zag dat hij de ander kant op ging. Erg kunnen jongens zijn!! Terwijl je zelf heel goed weet dat hij aan het liegen is!!! En hij weet het op een gegeven moment wel maar druft het dan niet meer toe te geven dus gaat hij gewoon door op zijn leugen!!! :rolleyes:

Lady_moi
02-06-2003, 20:14
amai :(

yasminne
02-06-2003, 20:17

Origineel gepost door Meryam20 Erg kunnen jongens zijn!! Terwijl je zelf heel goed weet dat hij aan het liegen is!!! En hij weet het op een gegeven moment wel maar druft het dan niet meer toe te geven dus gaat hij gewoon door op zijn leugen!!! :rolleyes: Hij dacht meskien, dat ik mee zou spelen. Echt nietttttttttt! Ik dacht alleen bij mezelf hoe red ik me zelf hier uit :confused:

Meryam20
02-06-2003, 20:18
Origineel gepost door yasminne Hij dacht meskien, dat ik mee zou spelen. Echt nietttttttttt! Ik dacht alleen bij mezelf hoe red ik me zelf hier uit :confused: Hahahahahahahaha :D

Meryam20
02-06-2003, 20:33
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus aah, dat is een heeeeeeeeele goed versiertruc, die moet ik onthouden! :p Hier nog zo een!!!! :rolleyes:

Meryam20
02-06-2003, 20:51
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus take it easy, dont give your heart an atack, am just joking :o Nee hoor lieve schat daar moet heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel meer voor doen om mijn een hartaanval te bezorgen!! :rolleyes: