Bekijk originele versie : Kleur slaapkamer
Dames heb jullie hulp weer effe nodig :o mijn man gaat het weekend onze slaapkamer verven maar ik heb geen idee wat voor kleur ik moet nemen, als het aan mij ligt doe ik gewoon wit of creme maar meneer wilt per se een kleur - of heel de kamer of een deel -
advies plz
http://www.vtwonen.nl/collecties/kleuren op deze site heb je de kleuren staan dus wie zin heeft om daar te kijken mag me zeggen welke kleur wel leuk is, het is een ruime kamer met lichhouten meubels
en oh ja ik heb een klein beetje een donkere vloer
heeft niemand een kleurentip voor me
HoneyBee
02-06-2006, 13:03
Ik ga mijn kamer ook binnenkort opnieuw behangen. Mijn moeder heeft onlangs heel mooi behang gekocht. Ik wil dezelfde behang alleen dan in het bordeaux-rood. Ik heb nu heel licht behang, en ik vind donker erg mooi. Dus misschien is dat een idee. Bordeaux-rood.
HoneyBee
02-06-2006, 13:04
Mijn moeder heeft trouwens goudkleurig behang omdat ze een donkerbruine slaapkamer heeft. Staat erg mooi erbij!
chemicha
02-06-2006, 13:05
wat dacht je van champagne of helderblauw (lichte versie dan) of iets in de richting van terra of zomergoud-geel.
Ga eens naar de gamma daar hebben ze best vele soorten.
Op die site van je zag ik geen leuke kleur maar van al die kleuren vindik bloesem het mooist als ik zou moeten kiezen. Maar dit vind ik niet leuk voor de slaapkamer wel voor een meiden kamer.
bunty_aur_bably
02-06-2006, 13:07
Koffie verkeerd met room is een mooi combi met je donkere vloer.
chemicha
02-06-2006, 13:08
Ik ga mijn kamer ook binnenkort opnieuw behangen. Mijn moeder heeft onlangs heel mooi behang gekocht. Ik wil dezelfde behang alleen dan in het bordeaux-rood. Ik heb nu heel licht behang, en ik vind donker erg mooi. Dus misschien is dat een idee. Bordeaux-rood.
Mijn slaapkamer is oranje- warme kleur rood-bruin achtig echt een warme kleur. Het tapijt en de gordijnen zijn bordeaux (gordijn is echt bordeaux en het tapijt is een tintje lichter) Moet eerlijk zijn dat het een warme uitstraling geeft.
Koffie verkeerd met room is een mooi combi met je donkere vloer.
ik dacht ook een beetje aan zo een kleur maar ik heb het nog niet eerder op een muur gezien
echt rood of iets dergelijks durf ik denk ik niet, en ook omdat ik aan die kleur vastzit qua decoratie enzo
ik ben al bij praxis geweest enzo en heb verschillende kaartjes hier thuis walakien erg moeilijk zeg:maf:
HoneyBee
02-06-2006, 13:29
Mijn slaapkamer is oranje- warme kleur rood-bruin achtig echt een warme kleur. Het tapijt en de gordijnen zijn bordeaux (gordijn is echt bordeaux en het tapijt is een tintje lichter) Moet eerlijk zijn dat het een warme uitstraling geeft.
Dat vind ik juist erg mooi.
farida22
02-06-2006, 13:29
frusia en oranje.
http://img152.imageshack.us/img152/1482/slaapkamer16rl.th.jpg (http://img152.imageshack.us/my.php?image=slaapkamer16rl.jpg)
klik erop om groter te zien
chemicha
02-06-2006, 13:31
Dat vind ik juist erg mooi.
In het begin dacht ik mijn God hoop dat het maar goed wordt maar nu ben er zo blij mee - iedereen vind het apart als ze bij mij komen want die kamer straalt echt warmte uit
frusia en oranje.
klik erop om groter te zien
hahaha wil je dat mijn man me wat doet :rolleyes: oranje misschien walakien fucshia haha maar het is wel mooi.
maar het gaat me om de muur eigenlijk, jij hebt geloof ik creme
chemicha, ik geloof ook wel dat het mooi is, alleen ik hou van lichte ruimtes, is het nog erg licht dan,heb je veel lichtinval, mijn raam is namelijk 1,50 in de lengte en 1,40 breed. Een kleine raam dus, overdag schijnt de zon wel aan die kant.
farida22
02-06-2006, 13:38
fruchia vind ik apart en gedurfd..
ik heb de muren wat coolere toon dan creme richting de grijs zegmaar. ik zou 2 tinten gebruiken voor de muren lichtere kleur en donkere.. en welke kleur je dan wilt en je gordijn moet er bij passen
chemicha
02-06-2006, 13:38
ahha nee dan niet verstandig ik heb een balkon/terrras aan mijn slaapkamer een kant is alleen maar ramen dit is zo'n 2.5 bij 3meter ramen :maf:
Dan zou ik voor hazelnoot gaan of geelgoud achtig past weer bij je lichtere meubels. Wat voor kleur vloer heb je als ik vragen mag?
bunty_aur_bably
02-06-2006, 13:40
ik dacht ook een beetje aan zo een kleur maar ik heb het nog niet eerder op een muur gezien
echt rood of iets dergelijks durf ik denk ik niet, en ook omdat ik aan die kleur vastzit qua decoratie enzo
ik ben al bij praxis geweest enzo en heb verschillende kaartjes hier thuis walakien erg moeilijk zeg:maf:
Ik heb dat met ook room kleur gordijnen en bed en room kleur tapijt op donkere houten vloer en die koffie kleur maakt het compleet;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.