Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eetcafe marhaba, bos en lommer

Pagina's : [1] 2

fatiha85
02-06-2003, 18:31

kennen jullie die tent??? soms moet ik daar in de buurt zijn en het is dan netals of ik in marokko ben, allemaal marokanen. vooral als het warm is, dan zitten ze allemaal op het terras, ik ben daar 1 keer met een vriendin geweest en we hebben daar gegeten, woooooooooooooow het was heeeeeeeeeeeeerlijk, gewoon niet normaal!! maar ja nu het weer warm is, is het daar vol met marokaanse mannen en kunnen mijn vriendinnen en ik daar niet meer eten, nu moeten we weer wachten tot na de vakantie!! :kwaad: Wie van jullie heeft er wel eens gegeten????? :zwaai:

fatiha85
02-06-2003, 18:47
Origineel gepost door Che Guevara Ik eet daar standaard als ik in west ben. ze hebben er lekker eten. er komen daar ook veel wiseguys over de vloer en er is altijd een goede sfeer. :hihi:

fatiha85
02-06-2003, 18:51
Origineel gepost door lady_moi :confused: begrijp je ons niet????? weet je niet waar wij het over hebben??? zeg het maar hoor ik leg het je uit

Lady_moi
02-06-2003, 18:53
Nee ik weet wel :D Ma die eetzaaltje ofzo hebben we hier nie

fatiha85
02-06-2003, 19:09

Origineel gepost door lady_moi Nee ik weet wel :D Ma die eetzaaltje ofzo hebben we hier nie waar is hier?????

yasminne
02-06-2003, 19:12
Ik woon m'n leven lang al in bos en lommer, en weet bij god niet over welke eetcafe jullie het hebben. :confused:

Lady_moi
02-06-2003, 19:14
In mijn stad :confused:

fatiha85
02-06-2003, 19:19
Origineel gepost door yasminne Ik woon m'n leven lang al in bos en lommer, en weet bij god niet over welke eetcafe jullie het hebben. :confused: ken je die witte kerk in bos en lommer, waar de lijn 14 om de hoek gaat, nou als je rechtdoor loopt dan ben je er!!

Lady_moi
02-06-2003, 19:20
lijn 14? :hihi:

yasminne
02-06-2003, 20:21
Origineel gepost door fatiha85 ken je die witte kerk in bos en lommer, waar de lijn 14 om de hoek gaat, nou als je rechtdoor loopt dan ben je er!! In bos en lommerweg zelf, of in admiraal ???

ClaudioLopez
02-06-2003, 20:23
ik woon er in de buurt maar ben er nog nooit geweest :)

tonk
02-06-2003, 20:50
Origineel gepost door fatiha85 ken je die witte kerk in bos en lommer, waar de lijn 14 om de hoek gaat, nou als je rechtdoor loopt dan ben je er!! Zelfs met deze aanwijzing weet ik het niet. En als ik de 14 neem stap ik nog wel bij die halte waar hij de hoek om gaat bij de Pnielkerk uit.

Guadaloupe
02-06-2003, 20:52
Origineel gepost door fatiha85 kennen jullie die tent??? soms moet ik daar in de buurt zijn en het is dan netals of ik in marokko ben, allemaal marokanen. vooral als het warm is, dan zitten ze allemaal op het terras, ik ben daar 1 keer met een vriendin geweest en we hebben daar gegeten, woooooooooooooow het was heeeeeeeeeeeeerlijk, gewoon niet normaal!! maar ja nu het weer warm is, is het daar vol met marokaanse mannen en kunnen mijn vriendinnen en ik daar niet meer eten, nu moeten we weer wachten tot na de vakantie!! :kwaad: Wie van jullie heeft er wel eens gegeten????? :zwaai: Dat heb ik nu dus met Du Maroc...hier bij mij om de hoek (slotervaart). Kan er heerlijke gerechten halen...maar mannen roddelen, dus kom k daar nie meer :ego:

praatjes
02-06-2003, 21:00
Ik woon niet in Amsterdam, maar ik heb daar gegeten. Het is daar wel leuk veel scholieren en niet alleen marokkanen die daar eten. Die bediender komt uit ketama.

fatiha85
04-06-2003, 15:16

Origineel gepost door yasminne In bos en lommerweg zelf, of in admiraal ??? het is in bos en lommer zelf niet in admiraal

Pagina's : [1] 2