Bekijk originele versie : Trouwen, trouwen, trouwen!
FATOUSHA
02-06-2003, 17:55
waarom wil iedereen toch zo graag trouwen :confused:
missbadria18
02-06-2003, 18:05
:huil: ik wil ook graag trouwen..........
dussss niet nog lang niet nog effe genieten van mijn vrijgezellen ;) leven!!! :zwaai:
C_warrior
02-06-2003, 18:07
Gewoon de gevoel van samen zijn
altijd
Je kan alles tegen elkaar zeggen. Je kan elkaar helemaal vertrouwen
je hebt iemand die voor je zorgt. die bij je is.
Gewoon die gevoel van Together
geeft je het gevoel
I wana get married
alleen heb ik niet alles om te gaan trouwen :(
maar dat komt wel ooit insh allah
FATOUSHA
02-06-2003, 18:08
Origineel gepost door chabab
altijd
geeft je het gevoel
I wana get married
inchallah!
el mekteb!
maar ik bedoel meer dat iedereen zo graag wilt trouwen en hun lot niet kunnen afwachten!
Ik wil jij wilt maar Allah (swt) doet wat hij (swt) wilt!
bedankt voor je reactie Ciao!
Lady_moi
02-06-2003, 18:16
Origineel gepost door chabab
altijd
geeft je het gevoel
I wana get married
inchallah!
salimma19
02-06-2003, 18:19
Ach.........als je zoveel van iemand houd, 24/7 aan die persoon denkt....door het vuur zou voor hem/haar.....dan wil je toch niets liever dat trouwen en elke ochtend, middag en avond bij hem zijn???? Of zie ik dat verkeerd??
:zwaai:
Origineel gepost door FATOUSHA
waarom wil iedereen toch zo graag trouwen :confused:
Was dat maar waar, want dan zou er minder fitna en minder verdriet zijn. Helaas willen veel Marokkaanse jongens en meiden tegenwoordig helemaal niet trouwen. Ze willen eerst een paar jaar spelen (haramrelaties aangaan).
ZwYgStErrr
03-06-2003, 01:34
Origineel gepost door Najib26
Was dat maar waar, want dan zou er minder fitna en minder verdriet zijn. Helaas willen veel Marokkaanse jongens en meiden tegenwoordig helemaal niet trouwen. Ze willen eerst een paar jaar spelen (haramrelaties aangaan).
Precies :goedzo:.
Ik verbaas mij er werkelijk over hoe luchtig er wordt gedaan over die liefdesrelaties voor het huwelijk. (het vriendjes/vriendinnetjes-gedoe).
La hawla wa la qowatta illa bilah.
Origineel gepost door ZwYgStErrr
Precies :goedzo:.
Ik verbaas mij er werkelijk over hoe luchtig er wordt gedaan over die liefdesrelaties voor het huwelijk. (het vriendjes/vriendinnetjes-gedoe).
La hawla wa la qowatta illa bilah.
Sarcasme?
ZwYgStErrr
03-06-2003, 01:41
Sarcasme?
Nee! Absoluut niet. Damn, ik ben zo vaak niet serieus meer, dat mensen me gewoon helemaal niet meer serieus nemen :hihi:.
Ik meen het :).
Was jij wel sarcastisch dan? :p
Nee! Absoluut niet. Damn, ik ben zo vaak niet serieus meer, dat mensen me gewoon helemaal niet meer serieus nemen :hihi:.
Ik meen het :).
Was jij wel sarcastisch dan? :p
Als ik jouw andere berichten zie, dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat jij iets positiefs over de islam zegt.
Maar goed, het was dus niet sarcastisch.
ZwYgStErrr
03-06-2003, 01:53
Als ik jouw andere berichten zie, dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat jij iets positiefs over de islam zegt.
Maar goed, het was dus niet sarcastisch.
Ik ben werkelijk geshockeerd! :eek:.
Nix positiefs over de Islam? Mijn posts zijn dan wel niet altijd religieus, maar mijn geloof speelt een hele grote en cruciale rol in mijn leven. Alhamdolilah.
Niet alleen afgaan op die onzinposts van mij op het andere forum. Moet je niet al te serieus nemen. T zou iedereen nog 'es verbazen hoe 'fundi' ik eigenlijk ben :).
You made me think, misschien moet ik minder Fanta gaan drinken :maf:.
Ik ben werkelijk geshockeerd! :eek:.
Nix positiefs over de Islam? Mijn posts zijn dan wel niet altijd religieus, maar mijn geloof speelt een hele grote en cruciale rol in mijn leven. Alhamdolilah.
Niet alleen afgaan op die onzinposts van mij op het andere forum. Moet je niet al te serieus nemen. T zou iedereen nog 'es verbazen hoe 'fundi' ik eigenlijk ben :).
You made me think, misschien moet ik minder Fanta gaan drinken :maf:.
Jouw reacties staan vol met fitna. Wat ga je tegen Allah zeggen? "Oh ik heb die haramdingen alleen op internet gezet hoor. Zoiets zeg ik niet in het echt. Maar Allah, U moet internet niet zo serieus nemen, is maar een geintje."
Een moslim dient schaamte te kennen. Of dat nou in het echte leven is, op internet, via de telefoon of via sms. Onzedige taal moet je niet uitslaan.
De profeet heeft gezegd: "Schaamte is een onderdeel van het geloof en de plaats van het geloof is in het paradijs. En schaamteloosheid is onderdeel van grofheid en de plaats van grofheid is in de hel." (Ahmad en Tirmidzi)
ZwYgStErrr
03-06-2003, 02:02
Jouw reacties staan vol met fitna. Wat ga je tegen Allah zeggen? Oh ik heb die haramdingen alleen op internet gezet hoor. Zoiets zeg ik niet in het echt. Maar Allah, U moet internet niet zo serieus nemen, is maar een geintje.
Wat ik tegen Allah zal zeggen? Dat weet ik nog niet. Ik weet alleen dat t jou niets aangaat.
Ghair insh Allah :).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.