Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : onbelangrijke gast: lastminute uitnodiging

tuinboon
01-06-2006, 20:49

Ladies wat vinden jullie ervan krijg ik vandaag pas uitnodiging voor trouwen van de broer van mijn vriendin, ken haar lang maar zien elkaar niet veel, maar als we elkaar zien leuk contact ik kreeg er een beetje raar gevoel van, is het echt zo van oja, bijna vergeten of ben je gewoon enit gewenst,,,,??????

Maram
01-06-2006, 20:55
Als je niet gewenst bent zou je ook niet uitgenodigd worden lijkt mij. Ik weet hoe dat gaat met die bruiloften...druk druk druk...je kunt ook niet altijd aan alles denken. Dus ja als het echt een goede vriendin is zou ik er niets achter zoeken en lekker mee gaan feesten insha Allah

Saloua1978
02-06-2006, 10:32
Kijk als je vandaag wordt uitgenodigd voor morgen vind ik het ook een beetje kortdag

noona
02-06-2006, 10:36
Ladies wat vinden jullie ervan krijg ik vandaag pas uitnodiging voor trouwen van de broer van mijn vriendin, ken haar lang maar zien elkaar niet veel, maar als we elkaar zien leuk contact ik kreeg er een beetje raar gevoel van, is het echt zo van oja, bijna vergeten of ben je gewoon enit gewenst,,,,?????? ga van het goede uit. kleed je leuk en ga ervoor, misschien waardeert je vriendin je op die manier je des te meer.:goedzo:

noona
02-06-2006, 10:39

ik had voor mijn geboortefeest een vriendin uitgenodigd die ik bijna nooit sprak maar wel leuk contact mee had. En die kwam gewoon, ik waardeer haar nu extra dat ze toch de moeite genomen heeft om die lange weg te reizen en naar mijn feestje te komen.