Bekijk originele versie : een vraagje
diedie26
02-06-2003, 17:27
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje.
Ik doe af en toe vrijwillegerswerk bij een organisatie.
Bij die organisatie werkt er een leuke jongen waar ik echt heel goed mee kan opschieten. :verliefd: :verliefd:
Wij praten veel met elkaar over serieuse dingen (met andere woorden het klikt echt goed) hij belt mij ook af en toe (voor het werk) maar dan zit hij soms wel uren met me te praten over allerlei andere dingen.
Ik heb het gevoel dat we aangetrokken zijn tot elkaar maar geen een van ons durft de eerste stap te zetten. :verliefd: :verliefd:
En ik weet van hem dat hij nooit naar een vrouw zal toestappen om zijn gevoelens te laten zien, hij mag tot over zijn oren verliefd zijn maar hij zou dat nooit tegen haar zeggen (en dat gelt ook voor mij) :( :(
Ik wil hem heel graag beter leren kennen, maar weet niet hoe ik daaraan moet beginnen, ik ben op dat vlak wel een heel verlegen iemand. :o :o
Ik hoop dat jullie me een beetje raad kunnen geven.
Alvast bedankt,
Beslama :zwaai: :zwaai:
SoulDiva
02-06-2003, 18:37
Ik zou vragen om eens naar de cinema te gaan ofzo,en misschien komt het wel vanzelf,als je zo gek bent op hem kan je beter ook zelf de 1ste stap nemen, want wie weet komt er helemaal niks van in huis.
Bye bye en nog veel geluk
diedie26
02-06-2003, 21:55
het is wel makkelijk gezegt dan gedaan!!
diedie26
03-06-2003, 09:20
Het gaat wel en met jou???
Atlas_Gebergte
03-06-2003, 09:26
Sallaam Diedie26, ik zou je aanraden om hem niet alleen te ontmoeten ergens meid, want dat is Haram, een relatie voor je huwelijk is haram, dat weten we allemaal, maar toch doen de marokkaanse jongeren het wel, heel jammer. Maar mocht hij serieuse plannen met jouw hebben, dan moet je hem met een mahram ontmoeten en daarna kan hij thuis bij jouw komen, en mocht je ouders ook toestemming geven in een huwelijk dan kunnen jullie elkaar gewoon beter leren kennen en samen weggaan ofzo, nadat jullie de huwelijksakte hebben getekend. Maar meid doe niks harams, want Allah ziet alles en je begaat zondes. Moge Allah je helpen.
Wa Sallaam Alikoum
diedie26
03-06-2003, 09:29
dank je Atlas-gebergte
Atlas_Gebergte
03-06-2003, 11:28
Graag gedaan meid, want meid zo bega je zondes, en als je volgens de regels van Allah wil leven dan moet je het niet doen zuster. Moge Allah je op het rechte pad houden.
Wa Salaam Alikoum
diedie26
04-06-2003, 17:54
iwa, mensen.
Hebben jullie echt geen raad voor mij.
Ik zit hier al een hele tijd mee.
Origineel gepost door diedie26
iwa, mensen.
Hebben jullie echt geen raad voor mij.
Ik zit hier al een hele tijd mee.
Ben je verlegen en durf je de stap niet te zetten?
is het een marokaan +praktiserendemoslim dan kan je beter je liefde zo bewaren zodat hij meer respect voor je heeft en luister vooral niet naar de mensen die zeggen dat je naar de bios moet gaan???????????? zijn die afgedwaald?????????????? nou meid succes
diedie26
04-06-2003, 23:36
Voor Merjem
Ja, ik ben een heel verlegen iemand en durf nie tde stap te zetten.
Voor Numed:
Als ik er niet zeker van ben dat hij een serieus iemand is die bid en geintreseerd is in de islam dan zou ik daar nooit an wilen beginnen.
En het is een Marokkaan en komt ook van mijn streek in Marokko.
tharifecht
05-06-2003, 11:11
ha er vooral rustig mee om. En doe niets harams. Als jullie echt awt voor e;kaar voelen, komt er echt wel wat tussen jullie........
Atlas_Gebergte
08-06-2003, 21:35
Sallaam Lalasamsam, met hem dingen gaan ondernemen zoals winkelen enzo, dat is haram meid, dat heeft Allah ons verboden en toch ga je dat hier zeggen aan de dames? hou op met fitna te zaaien en wandel de pad van Allah. Als je op Allah vertrouwt dan komt alles goed. Moge Allah je op het rechte pad houden.
Wa Sallaam Alikoum
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.