Bekijk originele versie : sex voor t' huwlijk met je vriend/in?
Hoe denken jullie over sex voor t' huwlijk met je vriend of vriendin? K persoonlijk vind dat t' moet kunnen!.
verdwaalde
01-06-2006, 19:02
Hoe denken jullie over sex voor t' huwlijk met je vriend of vriendin? K persoonlijk vind dat t' moet kunnen!
ok fijn voor je :)
ik vind het niet kunnen
miss_weesjezelf
01-06-2006, 19:29
zolang je niet 100 mensen over je heen laat gaan
chaymaa115
01-06-2006, 19:58
kijk ene kant als hij /zij mee gaat trouwen vin k het okej maarr als daarna veele andere over je laten gaan vind ik het niets maar je weet bijna nooiiit of je samen blijft of niet dus beetje hou het meiissjje dr benen dicht...
zinadjelrif
01-06-2006, 20:09
hij neukt je en laat je geneukt achter en daarna ga je automatisch verder doen dus liever ni ;)
Zinagirl21
01-06-2006, 20:53
Hoe denken jullie over sex voor t' huwlijk met je vriend of vriendin? K persoonlijk vind dat t' moet kunnen!
Als je je in de islam zou verdiepen zou je wel weten dat `t niet mag. :confused:
ben je moslim???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????????
ik vindt niet dan het kan ik weet dat je je gevoels moeilijk onder controlen kan houden maar er zijn zoveeel andere manieren om klaar te komen.
het is nu jou plicht om met haar te trouwen.
Zina is één van de verboden daden, één van de ernstigste grote zonden (kabaa’ir) na shirk en moord. Allah zegt (interpretatie van de betekenissen):
En zij die geen andere goden naast Allah aanroepen noch iemand doden, wat Allah heeft verboden, tenzij met recht, noch overspel plegen; en hij die dat doet zal een straf ondergaan. De straf zal hem verdubbeld worden op de Dag der Opstanding, en hij zal daar vernederd in vertoeven. Met uitzondering van hen die berouw hebben en geloven en goede daden doen, voor dezulken zal Allah de slechte daden in goede daden veranderen, want Allah is Vergevensgezind, Barmhartig! [al-Furqaan 25:68-70]
En houdt u verre van overspel; want het is een afschuwelijke zaak en een slechte weg. [al-Isra’ 17:32]
Imam al-Qurtubi (rahimahullah) zei: “De ‘ulama’ hebben gezegd dat de zin ‘En houdt u verre van overspel’ veelzeggender is dan slechts ‘Pleeg geen zina’ te zeggen, want de betekenis is ‘Kom zelfs niet dichtbij zina.’” Dit betekent geen enkele daad verrichten die dichtbij zina zou kunnen komen of ertoe zou kunnen leiden, zoals het alleen zijn met iemand van het andere geslacht, aanraken, kijken, naar slechte plekken gaan, op een manier spreken die haram is tot een vrouw van wie men geen familie is, denken over en het plannen van immorele handelingen enzovoorts.
Oum_Istabraq
02-06-2006, 18:24
hahahahaha HELL NOO is tog onzin!!! Ben je gek wella, en stel net voor jullie gaan trouwen hebben jullie sex en dan krijg je tijdens je huwlijk geen zegen van Allah(swt) omdat je sex hebt gehad voor huwlijk (een van de grootste zondes) terwijl je ook tijdens je huwlijk kan krijgen(gezegend), zooo veel als je wilt zelfss en je man/vrouw MAG NIET wijgeren, :jammer:
Nou nee dan w8 ik zoiezooo liever tot we getrouwd zijn en dan is het gezegend ook nog:D
letiziaaaaa
02-06-2006, 20:41
ik vindt niet dan het kan ik weet dat je je gevoels moeilijk onder controlen kan houden maar er zijn zoveeel andere manieren om klaar te komen.
het is nu jou plicht om met haar te trouwen.
:kweetnie: Vaag mens.
Bitch_22
02-06-2006, 21:04
ja omdat jij een mannelijke **** bent, die geen waarden en normen heeft
Bitch_22
02-06-2006, 21:06
kijk ene kant als hij /zij mee gaat trouwen vin k het okej maarr als daarna veele andere over je laten gaan vind ik het niets maar je weet bijna nooiiit of je samen blijft of niet dus beetje hou het meiissjje dr benen dicht...
al ben je verloofd dan kan het nog steeds niet... wachten tot je huwelijksnacht... wie geeft je de zekerheid dat hij met je trouwt, als je je benen sprijdt!.. sowieso moet je het niet doen voor je eigen zelfrespect!! en vooral luisteren naar zon vies mannetje
female_additude
02-06-2006, 22:41
het hoort niet maar jah ik kan niet zeggen dat ik me eraan heb gehouden.....
Zahouaniaaa
04-06-2006, 20:07
ja omdat jij een mannelijke **** bent, die geen waarden en normen heeft
Hou je kk bek hou....
is tog zijn mening voor wat moet je hem uitschelden
kk bolle
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.