Bekijk originele versie : Waar knap jij op af? voor tha ladyz in tha community!
FATOUSHA
02-06-2003, 16:29
Bij een man :o
Ben benieuwd
Ciao!
MeSmOeMaAtJe
02-06-2003, 16:37
Alles wat je opgenoemd hebt..!!!.En nog meer, maar dat word een hele waslijst als ik het ga opnoemen
NoordAfrikaan
02-06-2003, 16:42
Alles wat je genoemd hebt,slaat niet op mij.
Ik heb alleen een hanekam.
Wat vinden jullie daarvan?
Origineel gepost door NoordAfrikaan
Alles wat je genoemd hebt,slaat niet op mij.
Ik heb alleen een hanekam.
Wat vinden jullie daarvan?
:Iluvu:
ofzo :)
NoordAfrikaan
02-06-2003, 16:49
Origineel gepost door amianis
:Iluvu:
ofzo :) :Iluvu:
Miss_Arabia
02-06-2003, 23:10
foute schoenen
slecht gekleed en als ie stinkt ofzow ielll
anoniem_girl
02-06-2003, 23:23
Een gierige onverzorgde macho met een Jedouane kapsel, en daarin boven zich niet gedraagt als een moslim.....
:)
salimma19
02-06-2003, 23:27
alles wat je opgenoemt hebt.......
en ik haaaaaaaat mannen die smakken, snurken, zich als een wijf kleden, blonde plukjes hebben, roken, een abo op de zonnebank hebben enz. En ik haat mannen die zo achterlijk naar je roepen 'tsss' of 'heeeeeeey zina'
braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
moet ik verder gaan??
maar wollah smakken vind ik echt heel erg. Daar knap ik echt op af
mannen die stinken, fout gekleed en denken dat ze heel wat zijn met de bmw(van iemand anders) en neppe versace kleding enz.... kan beter opschieten met van die nerds, moslimjongens die op hun fietsje naar school gaan en niet de hele dag in het centrum rondhangen... ohhh walgelijk.. en dan nog maar niet te spreken over nah er zijn zoveel dingen eigenlijk..
Guadaloupe
03-06-2003, 06:01
k ben afgeknapt op een jongen omdat hij niet open stond om een ander taal te spreken dan het berbers (alhoewel hij wel het arabsich beheerst)
k dacht gelijk toedelssssssssssss....maar bleef uit beleefdheid nog ff zitten :D
Origineel gepost door Guadaloupe
k ben afgeknapt op een jongen omdat hij niet open stond om een ander taal te spreken dan het berbers (alhoewel hij wel het arabsich beheerst)
k dacht gelijk toedelssssssssssss....maar bleef uit beleefdheid nog ff zitten :D
sawer tamazight ? ja ? ik niet ! :hihi:
Origineel gepost door doc25
sawer tamazight ? ja ? ik niet ! :hihi:
He wat heb jij een lief plaatje...
Ik knap af op mannen die grof praten en die denken dat ze de wereld bezitten!
Itsjustme
03-06-2003, 09:46
haha meissie al die punten die je hebt opgenoemd en ik ga verder waar jij bent gestopt ;) scheldu.... arrogantie, gladde praatjes, ik heb zus enzo (coz who cares??) geen doel voor ogen, werkloos,schooloos,doelloos conclusie,... LEVENLOOS ,want zoiemand heeft dus geen doel tjaah verkaast, onverzorgd, geen gevoel voor humor OHH MY GOD dan houdt het echt al meteen op!!! haha moet er niet aan denken jij ligt helemaal dubbel en hij kijkt je echt aan van OK!!!! whats the joke??!! hmm nee thnxx thats alll i guess?? haha doegg
somaya20
03-06-2003, 10:33
ik hou niet van mannen die denken dat ze alles beter weten...en dan zeggen ze....ik begrijp alles en ik weet alles....oeffff je kan hun niks nieuws vertellen...of mannen die denken dat ze echt alles zijn...ze kunnen alles krijgen ze zijn ze3ma kanjers...ieggggggg tfoe...en mannen die denken dat ze de slimste zijn...ga toch weg man.....en jah ook al die andere dingen die de dames hebben genoemd..... :rolleyes: ............:haha:............ :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.