Bekijk originele versie : Raket in vrachtwagen op weg naar Groot-Brittannië ontdekt
palestijntje
01-06-2006, 15:11
Bron (http://www.volkskrant.nl/buitenland/article315811.ece/Raket_in_vrachtwagen_op_weg_naar_Groot-Brittannie_ontdekt)
LILLE - De Franse douane heeft maandag in de haven van Calais een niet geladen raket van vijf meter lengte ontdekt in een vrachtwagen die op weg was naar Groot-Brittannië. De Franse autoriteiten hebben dit donderdag bekendgemaakt.
De chauffeur van de in Italië geregistreerde vrachtwagen had de raket niet als zodanig vermeld in de betreffende transportdocumenten. Donderdag is een onderzoek tegen hem gelast wegens overtreding van de regels voor wapentransporten en andere douanebepalingen. Waar de raket vandaan komt en wat de chauffeur ermee van plan was in Groot-Brittannië, is nog niet duidelijk.
Ik vraag me af wat voor raket het is...... Misschien wel zo'n hobby ding....
Ik hoop niet zo'n ding waar Hamas zo trots mee door de straten paradeerde, want die gaan spontaan tussen de dansende kindertjes af en is Israel weer het pispaal-estijntje :hihi:
5 meter lang, hij is in ieder geval niet om de ruimte mee in te gaan......
ElAlamein
01-06-2006, 17:08
Dat vinden moslims in irak:kwaad:
Vanmorgen voerden ze weer een heldedaad uit op een markt:kwaad:
hoeveel doden, hoeveel doden? ik had gewed bij een bookingskantoor( 1/200) dat er vandaag een aanslag zou komen op een groentenmarkt..aantal dode moslims> 20.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.