Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zusje trouwt eerst......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:33

Ik vroeg me af......wat is er mis mee als een jongere zusje eerder trouwt als haar zus? Ik wil mijn zusjes geluk niet in de weg staan.....misschien is mijn prins op het witte paard verdwaalt en is hij nog steeds onderweg naar mij toe :rolleyes: ............misschien hebben onze prinsen een hardloop wedstijd gehouden en is de prins van mijn zusje als eerste geariveerd :D anyway......wat vinden jullie ervan, aangezien het niet zo vanzelfsprekend is in de 'Marokkaanse cultuur'?

doc25
02-06-2003, 15:35
jouw prins heeft een lekke band :rolleyes: (of moet ik lekke "hoef" zeggen ? :hihi: )

jimpie
Origineel gepost door -xxx-Rachida Ik vroeg me af......wat is er mis mee als een jongere zusje eerder trouwt als haar zus? Ik wil mijn zusjes geluk niet in de weg staan.....misschien is mijn prins op het witte paard verdwaalt en is hij nog steeds onderweg naar mij toe :rolleyes: ............misschien hebben onze prinsen een hardloop wedstijd gehouden en is de prins van mijn zusje als eerste geariveerd :D anyway......wat vinden jullie ervan, aangezien het niet zo vanzelfsprekend is in de 'Marokkaanse cultuur'? Ik heb nog nooit gehoord dat de oudere dochter als eers moet trouwen...dan pas de jongere

Dreamlover
Wel chill.. maar aan de andere kant fokop voor die oudere zus.. :)

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:38

Origineel gepost door doc25 jouw prins heeft een lekke band :rolleyes: (of moet ik lekke "hoef" zeggen ? :hihi: ) nou ja zeg....heb je hem niet ff een handje kunnen helpen? misschien zou hij dan eerder aan mijn deur komen :rolleyes:

Dida
02-06-2003, 15:38
Ut is gewoon voortbestemd dat je zusje eerder trouwt daar kan geen enkele cultuur tussen zitten en vooral geen "Marokkaanse cultuur" Ach ja Marokkaanse cultuur als je daar druk om gaat maken dan heb je levenslang hoofdpijn.:haha: Trouwens Gefeliciteerd met je zusje! Kwas heel erG blij met het nieuws ;).

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:39
Origineel gepost door Dreamlover Wel chill.. maar aan de andere kant fokop voor die oudere zus.. :) hoezo fokop? het kan ook zo zijn dat de oudere zus gewoon nog niet toe is aan trouwen...

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:41
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ut is gewoon voortbestemd dat je zusje eerder trouwt daar kan geen enkele cultuur tussen zitten en vooral geen "Marokkaanse cultuur" Ach ja Marokkaanse cultuur als je daar druk om gaat maken dan heb je levenslang hoofdpijn.:haha: Trouwens Gefeliciteerd met je zusje! Kwas heel erG blij met het nieuws ;). :blauwkus: dank je wel liefie...maar waar was jij!! :kwaad: Ja, dat is wel zo...maar ik word gek van die verhalen van "....is het nou :rolleyes: jouw zusje of jouw zus?"

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:42
Origineel gepost door jimpie Ik heb nog nooit gehoord dat de oudere dochter als eers moet trouwen...dan pas de jongere volgens de traditie wel (niet het Islamitische).....eerst zus dan zusje....slaat nergens op :rolleyes:

Dreamlover
02-06-2003, 15:43
Origineel gepost door -xxx-Rachida hoezo fokop? het kan ook zo zijn dat de oudere zus gewoon nog niet toe is aan trouwen... Jah dat kan. :) Maar ik d8 terug aan vorig jaar zomer, mn nicht van 21 ging trouwen, maar ze heeft nog 3 oudere zussen die nog niet zijn getrouwd zijn, dat zal dan wel aan de prinsen liggen die verdwaald zijn :D en aan de ene kant zou ikzelf als dat zusje het wel fokop vinden :maf:

jimpie
02-06-2003, 15:46
Origineel gepost door -xxx-Rachida volgens de traditie wel (niet het Islamitische).....eerst zus dan zusje....slaat nergens op :rolleyes: Marokkaanse traditie ??

Dida
02-06-2003, 15:47
Origineel gepost door -xxx-Rachida :blauwkus: dank je wel liefie...maar waar was jij!! :kwaad: Ja, dat is wel zo...maar ik word gek van die verhalen van "....is het nou :rolleyes: jouw zusje of jouw zus?" Geen dank ... Ik was zelf ook op familie bezoek en ben ik niet uitgenodigd. :rolleyes: kben niet sjo erG dat ik vanzelf ga komen hoor ben geen flodderfamilie.:D Ja ..sjeG gewoon tegen ze dat het je ZUS is ze is toch al langer dan je ..maak jezelf jonGer Rachida nu het nog kan.:p :D

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:48
Origineel gepost door SlaatNergensOp of je kan ontmaagd zijn en niemand wil met jou trouwen dat kan ook :) en zo kan men gissen naar allerlei redenen :rolleyes: of spreek je uit ervaring :rolleyes:

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:50
Origineel gepost door jimpie Marokkaanse traditie ?? ja...de Marokkaanse traditie....hoe je het went of keert, ik heb menig wenkbrauwen zien fronzen

-xxx-Rachida
02-06-2003, 15:52

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Geen dank ... Ik was zelf ook op familie bezoek en ben ik niet uitgenodigd. :rolleyes: kben niet sjo erG dat ik vanzelf ga komen hoor ben geen flodderfamilie.:D Ja ..sjeG gewoon tegen ze dat het je ZUS is ze is toch al langer dan je ..maak jezelf jonGer Rachida nu het nog kan.:p :D hahaha....nee oke...men schat mij toch jonger als dat ik daadwerklijk ben :p

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8