Bekijk originele versie : help!!!!!!!!!!!!!!
sallam,
mijn zus probeert al bijna zes jaar zwanger te worden maar helaas lukt het haar niet, omdat haar man een slechte zaadkwaliteit heeft.
mijn vraag aan jullie is, weten jullie of er een homeopatiemiddel, islamitise kruiden of iets dergelijks is. wat de zaad van haar man sterker kan maken.
alsjeblieft help!!! mijn zus is echt ten einde raad:verdriet: :traan1:
groetjes farida
homeopatiemiddel, islamitise kruiden of iets ?
wat jou zus moet doen is veel bidden en doe3a doen?
mijn zus bid en doet do3a elke dag, we weten dat alles in de handen van allah s.w.t legt.
denk wel dat hij heeft gezegd dat we wel sbab moeten doen.
als je ziek bent ga ook naar de dokter en krijg je ook medicijnen, het is niet zo dat je door medicijnen die hij je voorschrijft beter wordt, maar door de wil van allah s.w.t, dus zuster sbab moeten we doen en allah s.w.t. geeft rahmma inschallah.
aichaTanger
01-06-2006, 15:55
salaam,
Ik heb hetzelfde probleem als je zus en ik kan erin komen hoe ze zich voelt.
Om je vraag te beantwoorden :
Kan ze geen IVF doen?(kunstmatige insiminatie)op navraag is me verteld dat het halal is als het met de zaad van haar man gebeurt)
Dat heb ik ook geprobeerd zonder resultaat uiteraard maar dat is verschillend van koppel tot koppel en naargelang de percentage van de slechte zaadkwaliteit van heer man.
(dat van ons was te laag, vandaar dat het de eerste keer niet gelukt is)maar je kan blijven proberen...
Ondertussen heb ik me erbij neergelegd want als dat is wat God ons heeft voorgeschreven moeten we geduld hebben en wie weet komt het ooit nog vanzelf als HIJ het wil.
In elk geval wens ik haar veel sterkte
er is ons gezegd dat je marokaanse kruiden ook kunt proberen maar psychisch kan ik al die procedures niet meer aan...
beslaama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.