Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baby geboren met 3 armen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

AMAR_420
01-06-2006, 01:40

Baby born with three arms Wednesday, May 31, 2006; Posted: 5:02 p.m. EDT (21:02 GMT) http://i.a.cnn.net/cnn/2006/WORLD/asiapcf/05/31/third.arm.ap/story.threearm.cnn.jpg SHANGHAI, China (AP) -- Doctors in Shanghai on Tuesday were considering surgery options for a 2-month-old boy born with an unusually well-formed third arm. Neither of the boy's two left arms is fully functional and tests have so far been unable to determine which was more developed, said Dr. Chen Bochang, head of the orthopedics department at Shanghai Children's Medical Center. "His case is quite peculiar. We have no record of any child with such a complete third arm," Chen said in a telephone interview. (Watch Jie-jie in his hospital cradle -- :47) The boy, identified only as "Jie-jie," also was born with just one kidney and may have problems that could lead to curvature of the spine, local media reports said. Jie-jie cried when either of his left arms was touched, but smiled and responded normally to other stimuli, the reports said. Chen said doctors hoped to work out a plan for surgery, but the boy's small size made it impossible to perform certain tests that would help them prepare. Media reports said other children have been reported born with additional arms and legs, but in those cases it was clear what limb was more developed. Chen's hospital is one of China's most experienced in dealing with unusual birth defects, including separating conjoined twins. http://www.cnn.com/2006/WORLD/asiapcf/05/31/third.arm.ap/index.html

GodSent
01-06-2006, 01:45
Dat wordt de nieuwe ping-pong masta!

Bashir
01-06-2006, 02:01
Shit, ik wist niet dat die Tchernobyl fallout tot in China neerkwam...:hihi:

no_brains
01-06-2006, 06:45
Dat wordt de nieuwe ping-pong masta!ik vind het vreselijk voor dat joch... en die ouders. Maar vond je opmerking wel komisch :haha:

bellydancefan
01-06-2006, 07:12

Heftig! Sinds ik zelf een dochter heb, weet ik dat je (onbewust) toch eigenlijk niet wil dat je kindje 'iets' heeft. Ik weet dat het door me heen schoot toen de arts zei dat het een gezond kind was: gelukkig maar. Tijdens mijn zwangerschap heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij verstandelijk gehandicapten. Nou, dat voelt echt niet zo lekker. Ik vind het ook best wel erg dat ik zo dacht. Aan de andere kant: als ik mijn dochter nu zie, is ze helemaal top en zou ik ook net zoveel van haar houden als ze 'anders' was. Ik wens de familie en het jongentje hierbij veel sterkte!

aplat
01-06-2006, 07:45
Heftig! Sinds ik zelf een dochter heb, weet ik dat je (onbewust) toch eigenlijk niet wil dat je kindje 'iets' heeft. Ik weet dat het door me heen schoot toen de arts zei dat het een gezond kind was: gelukkig maar. Tijdens mijn bevalling heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij verstandelijk gehandicapten. Nou, dat voelt echt niet zo lekker. Ik vind het ook best wel erg dat ik zo dacht. Aan de andere kant: als ik mijn dochter nu zie, is ze helemaal top en zou ik ook net zoveel van haar houden als ze 'anders' was. Ik wens de familie en het jongentje hierbij veel sterkte! UH, beste bellydancefan. Hoe kun je nu tijdens je bevalling vrijwilligerswerk hebben gedaan ? :confused:

faatje29
01-06-2006, 08:59
UH, beste bellydancefan. Hoe kun je nu tijdens je bevalling vrijwilligerswerk hebben gedaan ? :confused: :hihi: Ik denk dat bellydancefan bedoelt, tijdens haar zwangerschap:D

aplat
01-06-2006, 09:02
:hihi: Ik denk dat bellydancefan bedoelt, tijdens haar zwangerschap:D Dat weet ik wel zeker ! :hihi:

lemster
01-06-2006, 09:10
UH, beste bellydancefan. Hoe kun je nu tijdens je bevalling vrijwilligerswerk hebben gedaan ? :confused: :hihi:

aplat
01-06-2006, 09:15
:hihi: Nou ja, een bevalling is (hopelijk) een vrijwillige gebeurtenis, maar het gaat soms niet altijd zo gemakkelijk, dus ik kan me voorstellen dat de aanstaande moeder tijdens de bevalling denkt: Ach laat deze beker maar even aan mij voorbij gaan.

aplat
01-06-2006, 09:35
Misschien is dat wel je nieuwe Hindu god, die hebben toch allemaal meerdere armen ? :hihi: http://perso.orange.fr/bharat/hindouisme/shiva.gif :hihi:

bellydancefan
01-06-2006, 09:53
UH, beste bellydancefan. Hoe kun je nu tijdens je bevalling vrijwilligerswerk hebben gedaan ? :confused:Hehehehe, niet zo wakker!! Het was inderdaad tijdens mijn zwangerschap. :p Heb je wel gezien hoe vroeg ik deze post schreef? :hihi:

Anne33
01-06-2006, 09:55
Heftig! Sinds ik zelf een dochter heb, weet ik dat je (onbewust) toch eigenlijk niet wil dat je kindje 'iets' heeft. Ik weet dat het door me heen schoot toen de arts zei dat het een gezond kind was: gelukkig maar. Tijdens mijn bevalling heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij verstandelijk gehandicapten. Nou, dat voelt echt niet zo lekker. Ik vind het ook best wel erg dat ik zo dacht. Aan de andere kant: als ik mijn dochter nu zie, is ze helemaal top en zou ik ook net zoveel van haar houden als ze 'anders' was. Ik wens de familie en het jongentje hierbij veel sterkte! Ik ken wat ouders van verstandelijk gehandicapte kinderen en die zouden je verteld hebben dat het zeer goed is dat je gelukkig maar dacht. Hoeveel ze ook van hun kinderen houden ... ook zij hadden het graag anders gezien. Het is zwaar voor ouders om een kind met een handicap groot te brengen en ni veel gevallen ook voor het kind om groot te worden.

sjanghai
01-06-2006, 09:56
Toevallig gisteren op de BRT: Monty Python. "The man with three noses". Moest er meteen aan denken bij dit bericht.

bellydancefan
01-06-2006, 09:57

Ik ken wat ouders van verstandelijk gehandicapte kinderen en die zouden je verteld hebben dat het zeer goed is dat je gelukkig maar dacht. Hoeveel ze ook van hun kinderen houden ... ook zij hadden het graag anders gezien. Het is zwaar voor ouders om een kind met een handicap groot te brengen en ni veel gevallen ook voor het kind om groot te worden.Ja, dat geloof ik zeker. Al is het alleen maar de buitenwereld die heel naar kan reageren. :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5