Bekijk originele versie : Jongens Hoeven Niet Maagd Te Zijn Voor Hun Huwlijk
Als je een jongen bent hoef je eigenlijk niet maagd te zijn voor je huwlijk want je kunt het toch niet volhouden en wat de meisjes betreft zei moeten maagd blijven anders hebben ze geen leven meer ;).
Najat_the_Don
02-06-2003, 14:48
ye logica :rolleyes:
Origineel gepost door elmaghreb
Als je een jongen bent hoef je eigenlijk niet maagd te zijn voor je huwlijk want je kunt het toch niet volhouden en wat de meisjes betreft zei moeten maagd blijven anders hebben ze geen leven meer ;)
de domste opmerking van dit fora :rolleyes:
LADYKARIMA
02-06-2003, 14:51
Als je een jongen bent hoef je eigenlijk niet maagd te zijn voor je huwlijk want je kunt het toch niet volhouden en wat de meisjes betreft zei moeten maagd blijven anders hebben ze geen leven meer ;)
waar haal je de wijsheid vandaan:D praat t maar goed voor de jongens! :D
angelrifia
02-06-2003, 14:53
tzzzzzzz sorry wat is dit voor shi*t
LADYKARIMA
02-06-2003, 15:02
tfoe jongens julie kunnen maar aan 1 ding denken!!!! jongens en meisjes moeten maagd blijven,het punt is niet of een jongen zich in kan houden of niet maar het gaat erom dat het zo is in ons geloof!
ha...dat zul je merken als je voor allah swt staat....
dan zal je echt je gedachtes veranderen!!!!
zieligerd...hoe durf je de woorden van allah swt af te kraken!!
DonnaBella
02-06-2003, 15:04
BULLSHIT nergens in de koran staat dat een jongen als geen maagd het huwelijk mag in gaan
alleen zijn deze jongens SCHAARS!!!
Origineel gepost door temsamni
Helemaal mee eens! :D
zieluggggggggggggggggggggg
chicamaroquia
08-06-2003, 13:30
Mensen gaan er nog serieus op in ook... :hihi:
Shahinez
08-06-2003, 13:33
PFFFF... been there, done it ... kom eens af met wat nieuws mensen ... torrr altijd hetzelfde lieke ..
Jongen en meisje moeten maagd blijven ... punt aan de lijn!!!Maar of dat nu in het echt zo is, dat is een andere zaak, dus probeer de jongens hier ook niet goed te spreken, want in mijn ogen, zijn jongens HOE.REN ... wij tenminste behouden ons kuisheid ... jongens niet, ze zien meisjes als trofees ... hoe meer je kunt naai.en hoe beter ...
TADA :zwaai:
sorayaatje
08-06-2003, 13:36
DOMSTTTTTTTTTE OPMERKINGGGGGGGGGG!!!
GangstaLovin
08-06-2003, 13:37
willen jullie marokkaanse meisjes hier nog steeds met een marokkaan trouwen !!! Ik snap het echt niet hoor als marokkaanse meisjes nog met marokkaanse jongens willn trouwen. BAH BAH!! Marokaansje jongens ...GATVER!!!!
mensen mogen van me van alles denken en zeggen maar ik doet het even een keer voor diegene die het nog niet begrijpen...
:regie: MAN EN VROUW HOREN BEIDE MAAGD TE BLIJVEN TOT HET HUWELIJK!!!!!!!
chicamaroquia
08-06-2003, 13:54
Origineel gepost door GangstaLovin
willen jullie marokkaanse meisjes hier nog steeds met een marokkaan trouwen !!! Ik snap het echt niet hoor als marokkaanse meisjes nog met marokkaanse jongens willn trouwen. BAH BAH!! Marokaansje jongens ...GATVER!!!!
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.