Bekijk originele versie : Mijn Marokkaanse man moet alleen keihard werken en geld in mijn handen neerleggen!
Als bedankje krijgt hij een logeerkamer toegewezen!
wie wil mn man zijn?.
TwinkleEye_19
02-06-2003, 14:44
:lol: :lol:
Wellahilla, laten zweten die handel :D
TwinkleEye_19
02-06-2003, 14:45
Origineel gepost door temsamni
Krijg ik dan ook minimaal 5 keer per week se.x? Dan wil ik wel! :D
Is dat alles :hihi:
Jullie mannen zijn zo makkelijk en voorspelbaar :bril:
Kun je van de vrouwen niet zeggen :stout:
Woman Rulez :wijs:
Krijg ik dan ook minimaal 5 keer per week se.x? Dan wil ik wel! :D
Hey van mij krijg je minimaal 2 keer per dag sex, en maximaal 4 keer per dag sex, dus minimaal 14 keer per week sex, en maximaal 28 keer per week sex :hihi:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Als bedankje krijgt hij een logeerkamer toegewezen!
wie wil mn man zijn?
ik heb de perfecte man voor je: werkt keihard, zeurt niet, eet alles wat jij "kookt" (nou ja, we zullen het maar koken noemen :hihi: ). Ik heb hier een foto van hem, hij is een beetje verlegen. Dat zie je aan de foto, we hebben hem met moeite op de foto gekregen:
http://www.geocities.com/sarahnh_2000/donkey.jpg
TwinkleEye_19
02-06-2003, 14:49
Nee:ego:
1 keer als ik een KIND wil nemen!
Aagzien ik later 11 kinderen wil hebben het liefst alleen meiden dan mag je blij wezen met 11 keer sex in onze huwelijk!
'T moet wel een echte man wezen he, en niet zo'n kluns, want dan ben je zeker langer dan 1 keer bezig :hihi: :hihi:
kga wel een keer met je de stad in, ga ik in je buurt kijken of er een man voor je is :D
Jaaaaa? Jij weet tenminste hoe het hoort! Wij zou den wel bijelkaar passen! :D
Ja zekers, ik verheug me nu al op huwelijksnacht :stout:
spoorloos_1
02-06-2003, 14:52
wie wil mn man zijn?
Als jij je snor weg scheert zal ik kijkken of myn illie neef wil , hy is toch blind dus maak je geen zorgen om je uiterlijk
Zekers! Op die nacht maken we een uitzondering en houden we het niet op de maximumregel van 4 keer se.x! Ik ga dan voor minsten de 13 keer! :D
13 keer ben je gek :jammer:
24 keer hoor :stout:
24 uur per dag :stout:
chillversum
02-06-2003, 14:53
Ya domkop,
Als jij zo'n man wilt, moet je 1 importeren uit de marokaanse bergen. de eerste vijf jaar zal hij gehoorzamen. zodra hij het begeerde pasje heeft ook wel 'vierblijfsviergunin' zal hij jou een rotschop geven van jewelste. denk daar maar eens over na miss oogappeltje AKA missemancipatie in d'r dromen!!!!!
Origineel gepost door spoorloos_1
Als jij je snor weg scheert zal ik kijkken of myn illie neef wil , hy is toch blind dus maak je geen zorgen om je uiterlijk
Oehhh gaan we hard spelen.
Is goed hard tegen hard
Als jij nu niet je bek dicht houd, kom ik je persoonlijk afhalen.,
En dan verneuk ik je totdat je dood bent, SOOOOOOO SHUTTTTTT UPPPPPPPPP :kwaad:
just_fouad
02-06-2003, 14:55
Nee:ego:
1 keer als ik een KIND wil nemen!
Aagzien ik later 11 kinderen wil hebben het liefst alleen meiden dan mag je blij wezen met 11 keer sex in onze huwelijk!
:lol:
jij trouwt nooit
Uhhh, kzal me best doen...hangt natuurlijk ook van jou af of ik de 24 keer zal halen! :D
Hahahaha ja of je het zal halen :hihi:
Is goed we nemen dan wel pauze om de uur, 5 minuten pauze, en dan weer beginnen, dan haal je het insha allah wel :hihi:
TwinkleEye_19
02-06-2003, 14:57
Origineel gepost door chillversum
Ya domkop,
Als jij zo'n man wilt, moet je 1 importeren uit de marokaanse bergen. de eerste vijf jaar zal hij gehoorzamen. zodra hij het begeerde pasje heeft ook wel 'vierblijfsviergunin' zal hij jou een rotschop geven van jewelste. denk daar maar eens over na miss oogappeltje AKA missemancipatie in d'r dromen!!!!!
Meneertje chillversum,
Ga eerst opzoeken wat emanciaptie betekent :jammer:
Wat zij zegt is het tegenovergestelde :kwaad:
:)
Kkrijg opeens zin. :)
Hahaha, wat dacht je van mij dan.
Ik heb ALTIJD zin :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.