Bekijk originele versie : Almeria...Bij de Boot!
Vorig jaar stond ik er gewoon 2 keer hard voor schut! Je weet wel lange wachttijd dan ga je gekke dingen doen.
El moehiem de eerste keer:
Ik pakte een kleedje ging erop liggen in de schaduw van een container en slippers als kussen. Ewa ja, kwas echt kapoty na 2 dagen rijden, dus moest wel. Opeens wordt ik 6 uur later in de brandende hitte wakker zie ik 2 meisjes naar me kijken, ik sta op en zo een lange sliert kwijl langs me mond....die meisjes lachen ikke :eek:
De tweede keer:
Ik ging in de rij staan om te kijken of ik al voor de volgende boot kon instappen. Ik zag toen een gouwenaaar achter mij staan, ik had em een hand gegeven. Dus ik zag voorin in de rij een gast die op een vriend van me leek...voorovergebukt. Dus ik ren zo naar em toe..en PATS op z'n billen :D , wallah. Opeens was het iemand anders. zat die vader ernaast zo naar me te kijken, en die gast sprong zeker een meter in de lucgt!.
samiratjee
02-06-2003, 13:27
:hihi: you craazy....hey wanneer vertrek je ik kom neem daar ook de boot :stout:
TwinkleEye_19
02-06-2003, 13:27
:lol: :lol:
Woahhahaha.................Kga stuk ahhahahahha :lol:
LADYKARIMA
02-06-2003, 13:29
hahahah ewa als ik een kwijlende gast bij de boot zie dan weet ik dat jij t bent hahaha jeh blunders.
shirien85
02-06-2003, 13:37
hahahahahah :lol: :lol:
Zin_Rabat
02-06-2003, 14:23
Origineel gepost door temsamni
De tweede keer:
Ik ging in de rij staan om te kijken of ik al voor de volgende boot kon instappen. Ik zag toen een gouwenaaar achter mij staan, ik had em een hand gegeven. Dus ik zag voorin in de rij een gast die op een vriend van me leek...voorovergebukt. Dus ik ren zo naar em toe..en PATS op z'n billen :D , wallah. Opeens was het iemand anders. zat die vader ernaast zo naar me te kijken, en die gast sprong zeker een meter in de lucgt!
je schaamde je toen zeker wel he :D ;) :rolleyes:
:hihi: :hihi: :hihi:
TwinkleEye_19
02-06-2003, 14:28
Origineel gepost door temsamni
Ik kon wel door de grond zakken!
hahhaha :lol:
Kzie het al voor me :D
Al die auto's , rij aan rij, 100 achter elkaar en temsamni fziha doen :lol:
Ewielie, stand-up comedian in da haven :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.