Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : slapeloze nachten

LZN
02-06-2003, 13:11

ik ben dit bericht aan t typen terwijl ik er als een lijk uit zie ik lijk op een bezeten kind {the exorcist} met groene ogen en grote wallen IK heb namelijk de laatste tijd last van slapeloosheid ik weet niet wat ik er aan kan doen ; aan de hitte en ik word heel gauw wakker door kleine geluidjes en t helpt niet egt dat ik 4 zusters heb die eerder in slaap vallen HEEFt iemand dit ook of tips voor slapeloze Ik.

Tombie
02-06-2003, 13:12
Origineel gepost door fatiha87 ik ben dit bericht aan t typen terwijl ik er als een lijk uit zie ik lijk op een bezeten kind {the exorcist} met groene ogen en grote wallen IK heb namelijk de laatste tijd last van slapeloosheid ik weet niet wat ik er aan kan doen ; aan de hitte en ik word heel gauw wakker door kleine geluidjes en t helpt niet egt dat ik 4 zusters heb die eerder in slaap vallen HEEFt iemand dit ook of tips voor slapeloze Ik Klinkt heel lullig maar ga schaapjes tellen!! Zo'n reactie die verwachtte je al nietwaar?!?

Mi_Eya
02-06-2003, 13:16
Ga warme melk met honing drinken voordat je gaat slapen...dat hielp bij mij in ieder geval wel.. :D :zwaai:

Noa
02-06-2003, 13:17
Origineel gepost door Mi_Eya Ga warme melk met honing drinken voordat je gaat slapen...dat hielp bij mij in ieder geval wel.. :D :zwaai: Dat helpt bij mij dus ook, probeer het eens?

TechLanX
02-06-2003, 13:17

laat een houten spies doorheen je hart boren en giet dan wijwater over jezelf

Zin_Rabat
02-06-2003, 13:18
je kan naar de huisarts gaan misschien dat hij er iets tegen weet en zelf denk ik dat je slaappillen krijgt dan slaap je weer behda en krijg je weer de rust die je nodig hebt