Bekijk originele versie : Hoelang...............??????
een vraagje aan de getrouwde meiden:
hoe lang heeft het bij jou geduurd eer je zwanger werd.(natuurlijk vanaf moment dat je gestopt bent me pil)
het lijkt me interessant, omdat ik van de een 4 maanden hoor en van de ander 1.5 jaar.
en heb je daarbij nog hulpmiddeltjes gebruikt?
Atlas_Gebergte
02-06-2003, 16:05
Sallaam zuster OUida1, volgens mij ben je sinds kort maar getrouwd hé niet zolang hé, en denk je nu al aan kinderen meid? nou ik wens je succes, maar ik persoonlijk zou niet na een paar maanden aan kinderen beginnen hoor, maar ieder zijn keuze hé. Nou ik heb van een vriendin gehoord dat het bij haar eeste kind een jaar duurde voor dat ze zwanger raakte en de tweede is op komst dat heeft 5 maanden maar geduurd, dat kan verschillen en het zegt niet veel hoelang je al de pil slikt hoor. Nou succes meid.
Wa Sallaam Alikoum
XmaghrabiaX
03-06-2003, 14:14
nee joh gekkie.......ik denk voorlopig niet aan kinderen. Eerst lekker van ons huwelijk genieten en samen leuke dingen doen......en over tijdje komen pas kids in het plaatje...tot die tijd is het alleen hij en ik :Iluvu:
ik vroeg het me gewoon af omdat ik het gemiddelde ongeveer wil uitrekenen. maar aangezien nog niemand heeft gestemd...kom ik niet ver. :( :(
Atlas_Gebergte
03-06-2003, 14:31
Oke meid, sorry dat ik je verder niet kan helpen, want ik ben nu op papier getrouwd, maar ga over een maand pas de bruiloft houden insha allah in marokko. Dus verder kan ik je dus niet helpen en ik denk ook nog lang niet aan kinderen over 2 a 3 jaar pas. Nou meid succes verder en geniet van je huwelijk.
Wa Sallaaam Alikoum
C_warrior
05-06-2003, 23:59
ben een man
:D
kan er niets over zeggen
Classy.Lady
06-06-2003, 00:39
Origineel gepost door chabab
ben een man
:D
kan er niets over zeggen
Nou zwanger word je anders niet alleen maar even zomaar...:hihi:
chicamaroquia
06-06-2003, 19:30
Als ik trouw wil ik inch'allah even wachten met kinderen krijgen, zeker de eerste 4 jaar hoeft het niet voor mij... :)
Maar daarna wil ik er superveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel! :D
In het begin toen ik pas getrouwd was dachten we ook, nu ff niet... ff lekker van elkaar genieten
maar nu we graag een kleintje willen, lijkt het zoooo lang te duren
Liefs Safia
Lady_moi
08-08-2003, 20:25
de pil is haram :)
brownskin
11-08-2003, 23:44
zeg als de pil er niet was,dan is marokko het land met grootste bevolkingstoename!!!!
wees daar maar zeker van
BeautifulLady
12-08-2003, 21:13
Je kan wel zeggen, ik neem over 2 of over 4 jaar een kind, maar als Allah het wil, word je onverwachts zwanger of nooit. Het is allemaal niet vanzelfsprekend hoor.
HoneyBee
13-08-2003, 13:15
Je kan nooit voor jezelf bepalen hoelang je wilt wachten, want als de tijd daar is zal het toch wel gebeuren. Ik zelf heb een dochtertje van 13 maanden oud, en ben nu alweer 3 maanden zwanger. Het is gewoon heerlijk om een gezinnetje te hebben. Wij wilden ook in het begin wachten, maar Allah heeft ons toch een mooie dochtertje geschonken, en wil dat wij nu ons tweede kindje krijgen.
Maar als je eenmaal bent getrouwd, dan verlang je na een jaar al naar gezinsuitbreiding om je gezinnetje compleet te maken. Heel veel meiden denken dat je met z'n tweetjes veel meer leuke dingen kan doen, maar met z'n drietjes is het veel en veel gezelliger vind ik.
blauwtje2
17-08-2003, 14:39
bij mij duurde het 6 maanden, eer ik zwanger werd, en daarvoor heb ik 2 maanden de pil geslikt,en nu is mijn kleine bijna 4 jaar nog 9 nachtjes slapen..........en ik ben sinds een maand gestopt met de pil ,,,,,,,,,,,,,ben benieuwd hoelang het nu gaat duren......:koppel:
:haha:
IK kan jullie eindelijk vertellen hoelang het bij mij geduurt heeft: Na het stoppen met de pil ben ik na 2 maanden in verwachting geraakt, op mijn vakantie nota bene!!
zit nu in mijn 5e week en mijn man en ik zijn dolgelukkig!
liefs Safia
Atlas_Gebergte
01-09-2003, 10:30
Mabrouk Safia21, ik hoop dat je een gezonde kindje zult krijgen meid, geniet vooral van je zwangerschap.
Wa Sallaam Alikoum
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.