Bekijk originele versie : wat moet ik doen
soulbabe
02-06-2003, 11:51
ik zag vrijdag mijn ex weer. mijn hart lag gwoon op de grond
ik probeer hem te vergeten maar het lukt gewoon niet hoe kan ik nou 1 jaar zomaar vergeten
iemand nog suggesties>.............................................
Je tot Allah wenden en leren van je fouten en dus geen haramrelatie meer aangaan.
soulbabe
02-06-2003, 11:56
wat bedoel je met een haram relatie
Origineel gepost door soulbabe
wat bedoel je met een haram relatie
Jij had een relatie die haram is. De enige relatie die halal is, is een huwelijk. Allah zal iets dat als haram begint, niet zo snel zegenen. En als jij straks weer een vriend neemt, dan is de kans dat je weer gedumpt wordt erg groot (aangezien Marokkaanse jongns niet met hun vriendin willen trouwe; alleen gebruiken). Ik neem aan dat je Marokkaans en moslim bent, anders kun je dit als niet gelezen beschouwen.
soulbabe
02-06-2003, 12:02
ten eerste ik was niet gedumpt en ten 2e jongens trouwen laatste tijd wel met hun vriendin ik kan niet begrijpen dat je met iemand kan trouwen die je niet kent of ben ik gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
soulbabe
02-06-2003, 12:04
heb jij dan niet om iemand gegeven en dat het door omstandigheden gewoon niet meer klikte
ten eerste ik was niet gedumpt en ten 2e jongens trouwen laatste tijd wel met hun vriendin ik kan niet begrijpen dat je met iemand kan trouwen die je niet kent of ben ik gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ben jij erg naïef. Geloof jij maar in die goedkope praatjes. De meeste jongens nemen een vriendin om haar te gebruiken en als ze uitgespeeld zijn dumpen ze haar en ruilen haar in voor een ander. Waarom denk je dat 75 procent van de jongens uit Marokko trouwt? Omdat ze met die van hier een relatie hebben gehad. En ze willen niet iemand die ze hebben aangeraakt. Want als hij aan haar mocht zitten, dan zullen anderen hem wel voor zijn geweest. Zo denken de meeste jongens. Ben ik niet mee eens. Want die players verdienen geen maagd uit Marokko, maar die meiden waarmee ze een relatie hebben gehad. Soort zoekt soort.
Je hoeft niet te trouwen met iemand die je niet kent. Je kunt iemand leren kennen zonder hem aan te raken, zonder een relatie. Of weet jij het beter dan Allah? Allah verbiedt ons alleen datgene wat slecht voor ons is.
Hier kijk, nu heb jij liefdesverdriet. Ik heb al honderden soortgelijke topics van meiden gelezen: ik kan mijn ex niet vergeten....blabla...
heb jij dan niet om iemand gegeven en dat het door omstandigheden gewoon niet meer klikte
Nee ik ben moslim alhemdoelilah. Ik doe niet aan haramrelaties.
soulbabe
02-06-2003, 12:12
ik ben ook moslim!!
en hij heeft niet aan me gezeten zoals jij denkt en naif ben ik niet ik wist heel goed waar ik mee bezig was alleen shit happens iedereen leert van zijn fouten maar ik geloof toch niet dat je nooit om iemand hebt gegeven want dan heb je volgens mijn geen gevoelens
ik ben ook moslim!!
en hij heeft niet aan me gezeten zoals jij denkt en naif ben ik niet ik wist heel goed waar ik mee bezig was alleen shit happens iedereen leert van zijn fouten maar ik geloof toch niet dat je nooit om iemand hebt gegeven want dan heb je volgens mijn geen gevoelens
Yeah right. Je hebt een relatie van een jaar met hem. En hij heeft je nooit een hand gegeven, nooit een zoen gegeven?
Als je moslim bent, dan moet je je naar de regels gedragen. En niet zeggen: ik eet geen varkensvlees. Maar ik vind dat Allah geen gelijk heeft wat betreft relaties: dus ik ga er eentje aan.
aminaatjuh
02-06-2003, 12:26
schatje blijf jezelf en hij is je niet waard!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.