Bekijk originele versie : Positiekleding!
Bent_Fes
30-05-2006, 23:54
Wie kent site's waar ik leuke vlotte positiekleding kan bestellen (geen Wehkamp/Otto).
Bvd. ;)
Saliha23
31-05-2006, 00:28
Wie kent site's waar ik leuke vlotte positiekleding kan bestellen (geen Wehkamp/Otto).
Bvd. ;)
H&M heeft hele leuke positiekleding, misschien moet je daar even een kijkje gaan nemen. Op de site ziet die kleding er meestal heel leuk uit maar als je ze in werkelijkheid ziet dan kan het fors tegenvallen........;)
isra1979
31-05-2006, 09:18
IK ben laast ook naar de hennes geweest en het aanbod viel wel tegen hier.
Je moet al echt een dikke buik hebben voor die kleding. Aangezien mijn buik nog niet zo groot is heb ik alleen wat elastische shirts gekocht.
Miss etam heeft leuke positiekleding :goedzo:
promiss heeft ook mooie positiekleding..
sun_sarah_shine
31-05-2006, 10:04
nee promis is voor old people.. zogenaamd modern !
maar ik wist niet dat zara een positie afdeling had?.. waar dan?.. ik heb die nog nooit gezien( in a'dam) of heb ik eroverheen gekeken...
en die stomme H&M heeft nu als sinds januari dezelfde collectie :ego:
bunty_aur_bably
31-05-2006, 10:15
www.vidavita.nl Daar heb ik ook toen wat dingen gekocht.
nouria_24
31-05-2006, 10:51
nee promis is voor old people.. zogenaamd modern !
maar ik wist niet dat zara een positie afdeling had?.. waar dan?.. ik heb die nog nooit gezien( in a'dam) of heb ik eroverheen gekeken...
en die stomme H&M heeft nu als sinds januari dezelfde collectie :ego:
Wie zei Zara?!
Wie zei Zara?!
Dat zei ik:hihi: maar ik was in de war met promis dus heb ik mijn berichtje maar weer aangepast.:o ik was toen nog niet echt helemaal wakker:maf:
nouria_24
31-05-2006, 10:54
Dat zei ik:hihi: maar ik was in de war met promis dus heb ik mijn berichtje maar weer aangepast.:o was toen nog niet ech helemaal wakker:maf:
Oh hihi ik dacht al.. Ik heb trouwens zelf wel tijdens mijn zwangerschap dingetjes bij Zara gekocht die toevallig gewoon ruimte hadden voor een dikke buik... Ik heb bijna geen echte positiekleding gekocht.
Bent_Fes
31-05-2006, 13:41
Bedankt dames, bij H&M blijven alleen de grote maten over en Etam en Promiss zijn niet echt mijn smaak meer wat voor oudere dames.
Meer info is welkom!
Girl_Like_Me
31-05-2006, 14:03
:eek: Ik zie zo vaak mooie positiekleertjes in de etalages van de Promisse. :o
Ouwe wijven kleren hebben ze ook genoeg daar niet van. :hihi:
sun_sarah_shine
01-06-2006, 12:18
ik ben echt al 2 maanden opzoek naar een andere broek... shirtjes kan ik gewoon kopen, daarvoor hoef ik niet naar de positieafdeeling...
maar broeken wel... maar er is echt nergens wat leuks te vinden
www.vidavita.nl Daar heb ik ook toen wat dingen gekocht.
:goedzo: :goedzo: dat is mijn favoriet.....
Heb je al bij Prenatal gekeken, daar hebben ze ook leuke kleding!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.