Bekijk originele versie : Gezeik van nederlanders over huwelijk buitenland!
Ja mensen gezeik van de nederlanders. zijn we daar niet zat van? ik bedoel, ik luister de radio of kijk naar het nieuws, en jah wat hoor ik. meer dan bla bla zoveeel procent huwelijkt buiten het land! wat is daar nou mis mee..en het woordje allochtonen of buitenlanders maaakt mij helemaal misselijk. nederland is schijnheilig! al die jaren met ons samenleven, onze eten eten, op onze bruiloften dansen! wat krijgen we als dank? niks, alleen maar gezeik over ons geloof waar ze helemaal niks van weten. maar goed, ik vind het gewoon erg om steeds het woord buitenlander of allochtoon te horen, wat zijn nederlanders dan. hoe zouden hen het nou vinden als wij tegen hun waren? en nu de gezeik over het eurovisie songfestival, wat nou!!! turkije heeft gewonnen, punt uit! ze waren gewoon goed! alles was goed, de performance de dans alles de kleding! en niet zo een gare dik makende gouden pakje wat onze varkentje ester hart aan had! please zeg, hou op met die gezeik! Turkije en marokko zijn gewoon islamitische landen en Allah staat nabij ons!
babs3131
04-06-2003, 10:07
dear misstj, Je moet niet alle nederlanders over één kam scheren. Anders ben jij niets beter dan zij...
Groetjes...
ja ok dat wel maar, als zij dat bij ons wel doen dan heb ik geen andere keus. dan word ik ook boos.
GangstaLovin
06-06-2003, 19:47
accepteer het nou gewoon dat zij wel goede relaties heeft kunnen onderhouden met nederlanders ...en jij blijkbaar niet.
babs3131
07-06-2003, 10:01
Niet alle Nederlanders zijn zo. Ik ben een nederlandse en ben al 7 jaar gelukkig getrouwd met een marokkaanse man. Je hebt gelijk dat er nederlanders zijn die discrimineren, maar echt niet allemaal. Maar je moet ook toegeven dat er marokkanen zijn die discrimineren, en dan spreek ik uit eigen ervaring. Want er zijn ook marokkanen die het niet accepteren dat een marokkaanse man of vrouw met een nederlandse man of vrouw is.
groetjes
Origineel gepost door MiSsTj
Ja mensen gezeik van de nederlanders. zijn we daar niet zat van? ik bedoel, ik luister de radio of kijk naar het nieuws, en jah wat hoor ik. meer dan bla bla zoveeel procent huwelijkt buiten het land! wat is daar nou mis mee..en het woordje allochtonen of buitenlanders maaakt mij helemaal misselijk. nederland is schijnheilig! al die jaren met ons samenleven, onze eten eten, op onze bruiloften dansen! wat krijgen we als dank? niks, alleen maar gezeik over ons geloof waar ze helemaal niks van weten. maar goed, ik vind het gewoon erg om steeds het woord buitenlander of allochtoon te horen, wat zijn nederlanders dan. hoe zouden hen het nou vinden als wij tegen hun waren? en nu de gezeik over het eurovisie songfestival, wat nou!!! turkije heeft gewonnen, punt uit! ze waren gewoon goed! alles was goed, de performance de dans alles de kleding! en niet zo een gare dik makende gouden pakje wat onze varkentje ester hart aan had! please zeg, hou op met die gezeik! Turkije en marokko zijn gewoon islamitische landen en Allah staat nabij ons!
Ja gezeik van sommige nederlanders ben ik zat en gezeik van sommige marokanen ben ik ook zat. Aan 2 kanten zitten slechten en goeien. Aan het songfestival kun je inderdaad zien dat Turkije een Islamitisch land is :rolleyes: Allah staat bij de mensen die hem dienen, dat kan een nederlandse moslim zijn of een turkse moslim, maar denk je nou echt dat Allah Turkije heeft laten winnen omdat ze daar half naakt stond te zingen en dansen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.