Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie??

sweet_maroccia
02-06-2003, 10:26

heyy!! :) ik vroeg me af wie van de leden al inkopen heeft gedaan voor marokko?? :cool: ik ben namelijk bijna klaar :D

Zakaria_Magrabi
02-06-2003, 10:27
ik ga dit jaar niet heel misschien gaan wij snif snif :(

chicamaroquia
02-06-2003, 10:28
Ik moet nog beginnen! :eek: :verdriet:

T-ManiaC
02-06-2003, 10:29
Ik heb helemaal nix gekocht.. :( Eerlijk gezegd zie ik er wel tegenop man.. damn! De stad in sletteren, winkel in winkel uit.. geld die te snel op gaat.. :( :)

sweet_maroccia
02-06-2003, 10:32

Origineel gepost door Zakaria_Magrabi ik ga dit jaar niet heel misschien gaan wij snif snif :( ahhh ewa haal je ouders over dan ga ze chanteren ofzo (doe ik ook altijd) :stout: en als je niet gaat hoop ik voor je dat het zulk mooi weer blijft ;)

nour_el_3oejoen
02-06-2003, 10:32
ik heb een hoop gekocht alleen gaan we dit jaar niet op vakantie...:huil:..

sweet_maroccia
02-06-2003, 10:34
Origineel gepost door T-ManiaC Ik heb helemaal nix gekocht.. :( Eerlijk gezegd zie ik er wel tegenop man.. damn! De stad in sletteren, winkel in winkel uit.. geld die te snel op gaat.. :( :) ja het geld gaat inderdaad heel snel op :( ik maak me ouders meseken skerr :(

Zakaria_Magrabi
02-06-2003, 10:37
Origineel gepost door sweet_maroccia ahhh ewa haal je ouders over dan ga ze chanteren ofzo (doe ik ook altijd) :stout: en als je niet gaat hoop ik voor je dat het zulk mooi weer blijft ;) dank ej lieverd echt heel lief van je en neem je anders ff wat zon mee vanuit maroc.... ;) alvast bedank lieverd :D :hihi:

sweet_maroccia
02-06-2003, 10:41
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi dank ej lieverd echt heel lief van je en neem je anders ff wat zon mee vanuit maroc.... ;) alvast bedank lieverd :D :hihi: jaa tuurlijk zakaria, voor jou altijd ;) ze hebben daar toch zon genoeg :D (ze kunnen vast wel wat missen) bye :zwaai: