Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : el jadida

Pagina's : [1] 2

fatima_zahra17
02-06-2003, 10:15

zijn er nog doekala hier en zo ja gaaan jullie dit jaar ook laaat even een bericht achter behalve jij kima hahahahahahahahah :) :zwaai:

Tombie
02-06-2003, 10:22
Origineel gepost door fatima_zahra17 zijn er nog doekala hier en zo ja gaaan jullie dit jaar ook laaat even een bericht achter behalve jij kima hahahahahahahahah :) :zwaai: :confused:

mhaidra
02-06-2003, 11:00
ik ga dit jaar naar sidi bouzid!!! ik familie in Jadida..... :zwaai:

AlMoet-Oukil
02-06-2003, 11:24
HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ Doukkala,verbaast me wel dat ze in Nederland zijn :rolleyes: Maar de gruwelijkste mensen van maroc. Ze praten gruwelijk marokkaans whaha ...echt die 3robia style. Ben je doukkalia dan? Ik ben Sjadma .......onder Doukkala... ;) Essaouira

mhaidra
02-06-2003, 11:28

Origineel gepost door Al`Moet-Oukil HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ Doukkala,verbaast me wel dat ze in Nederland zijn :rolleyes: Maar de gruwelijkste mensen van maroc. Ze praten gruwelijk marokkaans whaha ...echt die 3robia style. Ben je doukkalia dan? Ik ben Sjadma .......onder Doukkala... ;) Essaouira Essaouira daar lijkt mij wel wat om naar toe te gaan.....is het een aanrader...ik ben een strandmens....is het daar wat????

Kimaatje
02-06-2003, 11:57
Origineel gepost door fatima_zahra17 zijn er nog doekala hier en zo ja gaaan jullie dit jaar ook laaat even een bericht achter behalve jij kima hahahahahahahahah :) :zwaai: B*tchje..! Jah jah ik ben dit jaar ook weer van de partij....rwiena fie elmdiena yeki :rolleyes: Ps: Mooie ogen heb je....(hahahahahahahahahahahahaha :D ) Luv ya..!

AlMoet-Oukil
02-06-2003, 16:15
Origineel gepost door mhaidra Essaouira daar lijkt mij wel wat om naar toe te gaan.....is het een aanrader...ik ben een strandmens....is het daar wat???? SowieSooooooo het is daar super gezellig en mooie strand heb je daar hoor :p :p Your Welcome :D

RealCasawia
02-06-2003, 17:06
Ja ik ga inshallah... Hahaha ja die taal van Doukalla 3robien wallah lachennnn Kamaa-jooo = vrachtwagen (kamiejo) gadin Tbag = ik ga koken hahaha enzovoorts echt lachen....

NoordAfrikaan
02-06-2003, 17:08
doukkala zijn the best. Al ben ik een Chaoui

celine_4ever
02-06-2003, 17:08
hier nog een doukalia hahahahahaha.... maar ik ben opgegroeid in mohammedia en geboren..... me vader layhrmoe komt uit doukalla..... :zwaai:

fatima_zahra17
06-06-2003, 10:13
he maar de mensen die naaar sidi bouzid gaaan waaar hangen jullie dan uit ????????? zeker mid ways

mhaidra
06-06-2003, 10:50
ik was er vroeger altijd te vinden op het strand van Sidi Bouzid....ik heb wel veel mensen uit NL leren kennen daar. Zij kwamen voor namelijk uit Brabant.... We waren altijd met een groepje op strand te vinden of we gaan 's avond naar een bekend cafe.....naam ben ik kwijt, maar ik denk dat het iets met soleil heet.......

aziza20
06-06-2003, 10:55
Origineel gepost door fatima_zahra17 zijn er nog doekala hier en zo ja gaaan jullie dit jaar ook laaat even een bericht achter behalve jij kima hahahahahahahahah :) :zwaai: he!!!..is aljadida een achternaam???? :confused:

mhaidra
06-06-2003, 11:00
El jadida is een kust stad......dat voor heen een visserstad was. de stad was gekoloniseerd door de portogezen. Het word ook wel de stad der palmbomen genoemd...daar staat deze stad bekend om. Nu is het een badplaats met 3 km verder een luxe badplaats dat sidi bouzid heet. het is de moeite waard om deze stad te bezoeken. :zwaai:

celine_4ever
06-06-2003, 11:09

Origineel gepost door aziza20 he!!!..is aljadida een achternaam???? :confused: hahahaha nee el jadida is een stad...... http://i-cias.com/e.o/ill/jadida.jpg [img]http://bluemenofmorocco.com/pictures_links/jadida6.jpg

Pagina's : [1] 2