Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Topless Zonnen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Nadia25
06-06-2002, 16:55

Heeee Halloooo Wazzzuuup?! Effe iets tussendoor Ik was vorige weekend aan zee met een paar vriendinnentjes van me.. Toen het nog zo schoon weer was….In Knokke dan nog wel..heel chique badplaats..Veel joden en rijkelui..meestal huren ze daar dan een appartementje af.. voor het heel weekend met hun familie..maar dat terzijde..Daar aangekomen…het trapje af.onze voeten heerlijk in het warme belgische zand..maar natuurlijk in de verste verte niets vergeleken met het zand van marokko…Aaaaaaah.mmm heerlijk…Het water zo grijs als een muis en zo vuil als de straten van..euuhhh het falconplein in antwerpen..jakkes..zwem daar nooit!!!!…..mocht vroeger niet van ons pa..bang dat we daar één of andere ziektes aan konden overhouden. :D Of huidaandoeningen ahaha...Die goeie ouwe pa toch..altijd zo bezorgd.. sorry..ik dwaal wat af…..okk daar lagen we dan heerlijk op onze rug ..heerlijk aan het bakken in de hete zon , wat aan het bijkletsen over koetjes en kalfjes..De warme stralen die onze huid doorboorden en onze pigmenten stilletjes aan in een mooi bruine kleur veranderde ..jaja zo snel gaat dat bij ons.. ..mmm..meer moet dat niet zijn….okkk om mijn verhaal kort te maken…..Waar ik me erger ,echt dood aan erger zijn die wijven die topless zonnen….aaargh en vooral die oude wijven ..die wel mijn grootmoeder kunnen zijn, allahfied, (vroeger in Hoceima..In Playa oftewel Quemado had je dat ook..maar gelukkig is topless zonnen daar nu ook verboden in openbare badplaatsen of ik ging daar niet hoor :D )… Wat ik mij dus afvraag is het omdat ze hun blote tieten graag aan jan en alleman willen laten zien,???! ;) doen ze het voor die blikken , al die aandacht????? of doen ze het zodat ook hun borsten mooi kleurtje krijgen ..een mooie decolleté???.. als ik hier en daar wat rondkijk(wat ik soms niet kan laten) zie ik dat die tieten vuurrood zijn ipv een mooie bruine kleur..vuurrood.. echt waar!!!!ahahaha…..Nu ja…..Vinden jullie dit storend of niet??.Of hoort het bij het decor van het strand???.En zijn er meiden..Alhoewel ik dit zeer betwijfel, maar toch de vraag stel..’Die dat ook doen???…Graag jullie mening hierover..! ciao ciao

Nadia25
06-06-2002, 17:20
Goh wat zijn we toch Spraakzaam vandaag hé.....Komaan mensen??!!.....Of het zou kunnen dat jullie hierover geen mening over hebben,Of niets over kwijt wilt....?...Tell me People..

Dida
06-06-2002, 17:23
hmm ik vind het wel storend..als ik tieten wil zien dat koop ik wel de playboy..!!! MAarre verder is het niet zo storend..ik keek er niet echt naar. Enne ja ze doen wat ze willen..we mot ik er aan doen helemaal niets !!! Ciao Baby ;)

Nadia25
06-06-2002, 17:26
Hmm Crazy-Baby...Waarom je geld verspillen aan die Playboy??..Niet dat het zo schandalig duur is..Weet ik niet..moet je aan de boys hier vragen.. Kijk als ik tieten wil zien .dan ga ik gewoon voor de spiegel staan..truitje omhoog..Et voila...! :D

Dida
06-06-2002, 17:31

Origineel gepost door nadia25 Hmm Crazy-Baby...Waarom je geld verspillen aan die Playboy??..Niet dat het zo schandalig duur is..Weet ik niet..moet je aan de boys hier vragen.. Kijk als ik tieten wil zien .dan ga ik gewoon voor de spiegel staan..truitje omhoog..Et voila...! :D hahahaha ja ja truitje omhoog en dan voila..hahaha ja maar word dat niet een beetje saai..altijd diezelfde borsten..hahaha !!!!!! Ja maar je hebt gelijk beter niet die geld verspillen aan die plaboy..dan mot ik hem maar stelen.. :D Ciao Baby ;)

foudie
06-06-2002, 17:34
zeg nadia efe nog iets over het zeewater aan de belgische kust, wist je dat de kwaliteit van het water daar beter is dan dat van de middellandse zee? kijk maar na op een of andere site. ik moet eerlijk zijn ik zwem ook liever in een blauwe zee, maar het is wel degelijk bewezen dat de noordzee minder vuil is. om op je topic te antwoorden, madammen die hun borsten laten zien, die zoeken aandacht, trouwens ik vind trouwens dat een vrouw meer sexy uitziet als ze bikini aan heeft dan topless, dan kan je nog steeds je fantasie gebruiken, snap je :D groetjes ik w8 nog steeds op die wereldberoemde foto van je

Nadia25
06-06-2002, 17:40
Origineel gepost door foudie zeg nadia efe nog iets over het zeewater aan de belgische kust, wist je dat de kwaliteit van het water daar beter is dan dat van de middellandse zee? kijk maar na op een of andere site. ik moet eerlijk zijn ik zwem ook liever in een blauwe zee, maar het is wel degelijk bewezen dat de noordzee minder vuil is. om op je topic te antwoorden, madammen die hun borsten laten zien, die zoeken aandacht, trouwens ik vind trouwens dat een vrouw meer sexy uitziet als ze bikini aan heeft dan topless, dan kan je nog steeds je fantasie gebruiken, snap je :D groetjes ik w8 nog steeds op die wereldberoemde foto van je Ahhhhhh Is dat echt???? en ik die dacht dat de Noordzee erg erg bevuild was en ook van horen zeggen.Thanks foudie..next time waag ik wel een duikje ;) euhhh die foto.???!....Nog heel eventjes geduld..maar wel niet in m'n bikini hé..ik wil niet dat je je fantasie op me gaat uitwerken..ahaha..Just Kidding :D

Nadia25
06-06-2002, 17:42
Origineel gepost door Crazy_Baby hahahaha ja ja truitje omhoog en dan voila..hahaha ja maar word dat niet een beetje saai..altijd diezelfde borsten..hahaha !!!!!! Ja maar je hebt gelijk beter niet die geld verspillen aan die plaboy..dan mot ik hem maar stelen.. :D Ciao Baby ;) neeee niet stelen!!!!!! die risico moet je niet nemen voor een flutblaadje..Leen gewoon effe stiekem die van je broertje.. :D

Safira75
06-06-2002, 17:43
Ik vind die topless dames geen gzicht, maar ze moeten het zelf weten. Al lijken ze vaak koeien met dikke uiers. Als ze blijven liggen kan ik het nog wel hebben. Maar als ze ook met blote tiete.n rond gaan lopen, drankjes gaan bestellen op het terras of 's een praatje gaan maken....ja dan snap ik er ECHT niks meer van. Ik persoonlijk zou het niet doen, ik zou me schamen- maar ja zou dat niet aan anderen op willen leggen ofzo. Ik voel me al niet helemaal op m'n gemak in badkleding om eerlijk te zijn. Toen ik een keer op vakantie was in het caraibische gebied waren daar ook Hollandse dames die topless rondliepen. Dat vind ik dan weer onbeschoft- je bent niet in je eigen land. Kijk dat dat in Nederland kan...ok prima. Maar dat betekent niet dat je te pas en te onpas met je t.ieten kan gaan zwaaien he.... En die dames gingen dus op het strand sporten met hun blote gedoe.....dat was pas echt GEEN gezicht....beachvolley zonder ondersteuning..............AAAAAAAAAAAAAAH

Dida
06-06-2002, 17:48
Origineel gepost door nadia25 neeee niet stelen!!!!!! die risico moet je niet nemen voor een flutblaadje..Leen gewoon effe stiekem die van je broertje.. :D Hmmmmmmm jawel ik steel hem gewoon..gewoon effe flirten met die eigenaar...!!! Me haren effe los doen..naar achteren gooien..een knipoog hier en daar ;) Dan loop ik zo die winkel uit met de playboy in me handen zonder dat hij het merkt.. Me broertje..hmm ik heb net onder zijn bed gekeken en overal in ze kamer..maar niets nopis geen playboy ! Ciao Baby ;)

Safira75
06-06-2002, 17:49
Origineel gepost door butterfly1983 Ik denk dat zij het doen om daar ook te kleuren....kijk ik vind het ook lelijk als je van driehoekige vierkantjes hebt op je borsten. Maar ik ben te preuts om topless te zonnen....ben trouwens ook te preuts om in een bikini te lopen en zelfs in een zwempak. daarom ga ik liever naar een prive zwembad dan naar een openbare. Betaal je meer maar zijn er tenminste niet zoveel mensen. ja dat heb ik dus ook. Ik heb een balkon achter mijn huis die ik helemaal af kan schermen, terwijl er nog wel zon doorkomt. Dat is de enige plek waar ik ga zonnen. Maar ik blijf erbij dat het soms wel een onsmakelijk gezicht is hoor....maar sommige mensen zijn op het strand sowiezo een onsmakelijk gezicht....niet aardig misschien- maar wel waar :)

Abdelmalek22
06-06-2002, 17:49
Ahlen Nadia, Vind je het gek dat iedereen tegenwoordig Topless gaat zonnen. De wereld gaat helemaal de verkeerde kant op en niemand kan iets doen om dat te voorkomen. De meiden die Topless zonnen hebben meestal niet genoeg aandacht thuis gekregen van hun ouders of niet genoeg aandacht op school gekregen van mooie jongen in de klas. En dan gaan ze maar met hun grote tieten zwaaien in de zon. Ik vind het schandelijk om te zien dat een Marokkaanse meid Topless zit te zonnen. Wat is nou mis met Witte tieten. Ik vind ze best wel mooi hoor. Er zit melk in voor de baby en de uiterlijk doet er niet toe vind ik. :cool:

Safira75
06-06-2002, 17:50
Origineel gepost door Abdelmalek22 Ahlen Nadia, Vind je het gek dat iedereen tegenwoordig Topless gaat zonnen. De wereld gaat helemaal de verkeerde kant op en niemand kan iets doen om dat te voorkomen. De meiden die Topless zonnen hebben meestal niet genoeg aandacht thuis gekregen van hun ouders of niet genoeg aandacht op school gekregen van mooie jongen in de klas. En dan gaan ze maar met hun grote tieten zwaaien in de zon. Ik vind het schandelijk om te zien dat een Marokkaanse meid Topless zit te zonnen. Wat is nou mis met Witte tieten. Ik vind ze best wel mooi hoor. Er zit melk in voor de baby en de uiterlijk doet er niet toe vind ik. :cool: wat ik trouwens net zo onsmakelijk vind als de topless dames - zijn al die marokkaanse (en andere ook trouwens) jongens die daar verlekkerd naar zitten te staren.

Nadia25
06-06-2002, 17:55
Origineel gepost door Abdelmalek22 Ahlen Nadia, Vind je het gek dat iedereen tegenwoordig Topless gaat zonnen. De wereld gaat helemaal de verkeerde kant op en niemand kan iets doen om dat te voorkomen. De meiden die Topless zonnen hebben meestal niet genoeg aandacht thuis gekregen van hun ouders of niet genoeg aandacht op school gekregen van mooie jongen in de klas. En dan gaan ze maar met hun grote tieten zwaaien in de zon. Ik vind het schandelijk om te zien dat een Marokkaanse meid Topless zit te zonnen. Wat is nou mis met Witte tieten. Ik vind ze best wel mooi hoor. Er zit melk in voor de baby en de uiterlijk doet er niet toe vind ik. :cool: Nu om eerlijk te zijn..ik heb nog nooit of nooit een marokkaanse meisje zien topless zien zonnen....Ik denk niet dat het in hun aard ligt...maar het zijn meestal irromiejen die dat doen..Dus ja...Zoals Safira zei..vond ik trouwens een goeie :D ..Koeien met dikke uiers

Nadia25
06-06-2002, 17:59

Origineel gepost door Safira75 wat ik trouwens net zo onsmakelijk vind als de topless dames - zijn al die marokkaanse (en andere ook trouwens) jongens die daar verlekkerd naar zitten te staren. Eigenlijk erger ik mij meer aan hun dan aan die dames...als ik dan toch kijk is dan heel eventjes vanuit m'n ooghoeken.(es kijken wat voor tieten ze heeft :D ).maar je hebt er zo'n die maar blijven staren..Die er maar niet genoeg van kunnen krijgen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5