Bekijk originele versie : Heel erg
Een kind nemen zodat je man niet bij je weggaat of van je scheid.
Heel triest :(
Islam4You
30-05-2006, 18:11
Wie doet dat? dat is inderdaad erg triest
noratje2
30-05-2006, 18:13
is zeker triest..............en als die man alsnog ze biezen pakt.........krijgt dat kindje zeker ook geen liefde en aandacht meer van ze moeder..:jammer:
Wie doet dat? dat is inderdaad erg triest
genoeg die dat doen
Salaam
Je neemt toch geen kind om de lievde van je man te winnen, of hij houd van je of niet en een kind kan naar mijn mening niks veranderen, dus ik zou er maar niet aan beginnen. Zo iets doe je kind niet aan. denk ik dan
Girl_Like_Me
30-05-2006, 18:40
Triest. :jammer: Sommige mensen zijn gewoon vies wanhopig en verzinnen dan zulke acties. :jammer:
cherinaa
30-05-2006, 18:42
dat gebeurt inderdaad erg veel, ze denken dat ze zo een man aan zich binden. echt zielig. ze vergeten dat als de man het niet meer ziet zitten, ze nergens aan denken, ze pakken hun spullen en kijken niet meer om. want ze hebben toch zoiets van als het kind groot is komt die me wel opzoeken.
de mannen hebben een hele andere gedachten als wij vrouwen. wij denken wel eerst aan het kind voor we een beslissing nemen. maar mannen zijn helaas erg hard als ze iets in hun hoofd halen.
Heb je dat verhaal gelezen in de 'Vriendin' wella? :hihi:
Heb je dat verhaal gelezen in de 'Vriendin' wella? :hihi:
Nee :confused:
Nee :confused:
Ooh oke, er stond toevallig gister een verhaal in van een vrouw die 3 keer express zwanger raakte om haar man bij zich te houden..:o
Ooh oke, er stond toevallig gister een verhaal in van een vrouw die 3 keer express zwanger raakte om haar man bij zich te houden..:o
Een nederlandse
Mozhima1
30-05-2006, 18:56
Heel triest :(
Helaas zijn er ook veel marokkaanse vrouwen die denken dat het hebben / nemen van kinderen een man aan haar kan binden. Wanneer het tussen de man en de vrouw niet meer goed zit, dan kan het nemen van kinderen mijn inziens geen oplossing zijn.
Toen ik nog getrouwd was, werd mij ook geadviseerd:
Neem kinderen, dan zal je man verstandiger worden.
Hoe kun je nou kinderen nemen met iemand die niet eens verantwoordelijkheid voor zijn vrouw wil nemen, laat staan voor zijn kinderen??????:jammer:
lilchakir
30-05-2006, 18:58
Heel triest :( wat een raar gedachten:confused: die dames die zo denken .hebben hun hersens op een vreemde plek zitten:maf2: want als een man wil gaan ,dan gaat ie ..al zou die hassan oe hoeseinhebben en misschien wel meerder kids..dus ik vind dit erg zwak :jammer:
Een nederlandse
Ja..
Helaas zijn er ook veel marokkaanse vrouwen die denken dat het hebben / nemen van kinderen een man aan haar kan binden. Wanneer het tussen de man en de vrouw niet meer goed zit, dan kan het nemen van kinderen mijn inziens geen oplossing zijn.
Toen ik nog getrouwd was, werd mij ook geadviseerd:
Neem kinderen, dan zal je man verstandiger worden.
Hoe kun je nou kinderen nemen met iemand die niet eens verantwoordelijkheid voor zijn vrouw wil nemen, laat staan voor zijn kinderen??????:jammer:
Inderdaad! :goedzo:
Ja..
Inderdaad! :goedzo:
Ik dacht dat het alleen bij marokkanen zo was.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.