Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruin worden!!

Pagina's : [1] 2

Tombie
02-06-2003, 09:14

Tsssss........ben gaan bruinbakken maar mijn hele rug is verbrand!

iki_mocro
02-06-2003, 10:13
zonnebloem olie met citroen op je lichaam smeren...... en dan lekker bakken!!!! Na afloop een oliegevecht met je broertjes, hihih

Zakaria_Magrabi
als ik van maroc kom wajoww dan ben ik zwart whuahaha ;)

T-ManiaC
Origineel gepost door Miss_Magrebia Ik "wordt" nooit echt bruin! Balle! Iemand misschien een tip voor mij om SNEL bruin te worden? Biotherm zonnebrand olie... zonder factor! :wijs:

Tetouanees
02-06-2003, 10:15

OLIJFOLIE MET CITROEN!!!!! Echte aanrader!! Tetouanees.......................

Tombie
02-06-2003, 10:25
Origineel gepost door Miss_Magrebia Helpt dat echt!?! :confused: Dus ik meng citroen met olijfolie, (beetje citroen of veel??) en dat smeer ik dan op mijn lichaam, hoe langt duurt het voordat ik dan een tintje begin te krijgen??? Ik baal echt, iedereen bij mij thuis komt lekker bruin terug van vakantie! alleen ik niet! :( Stil maar er is nog altijd de zonnebank!

Tetouanees
02-06-2003, 10:25
Het is de Olijfolie waar je bruin van wordt.......je voegt er Citroen bij toe zodat dat de geur van de Olijfolie niet zo sterk blijft........... En hoelang het duurt.....dat hangt af van je huid...... :zwaai: Tetouanees..............

Tetouanees
02-06-2003, 10:29
Maar miss magrebia..probeer maar en als je hulp nodig hebt met insmeren geef maar een gil! :D Tetouanees.................

nour_el_3oejoen
02-06-2003, 10:31
...ik wil ook graag bruin worden..ben namelijk een sneeuwwitje..:(.......

cheima
02-06-2003, 10:34
Yep ik wordt ook heel snel bruin :cool:

Tetouanees
02-06-2003, 10:41
Origineel gepost door Jorginho Nee, dat helpt niet. Je huid maakt geen pigmentcellen aan, waardoor je hooguit erg verbrand of een lichte tint krijgt. Van citroensap met olijfolie krijg je niet plots pigment, vergeet dat maar. Zonder factor zonnen??? Wil je huidkanker, moet je dat doen. Lekker van 12-15 uur in de zon, krijg je lekker veel UV-B straling. Word je ook snel oud van (de huid). Met name als je bleek bent, ben je extra gevoelig voor die straling en heb je een veel hogere kans op kanker. Kijk maar naar die rooie Australiers, die door de verdunde ozonlaag nog meer UV-B straling krijgen. Daar neemt het aantal huidkanker gevallen sterk toe! Er is niks waar je in de zon bruin van wordt, jammer voor je als je het graag wil. Do not underestimate the power of Ziet Zitoen :bril: Tetouanees..............

mhaidra
02-06-2003, 11:18
ik weet niet of jullie deze olie kennen ...het komt uit de sous, het heet ziejt Argen.... het is een wondermiddel!!!! het komt van een noot Argen...nergens in de wereld kan deze notenboom vinden behalve in Marokko. De Fransen en spanjaarden hebben dit namelijk elders proberen te planten...maar helaas. De sousberbers gebruiken dit bij het eten, maar ook voor cosmetica.... Je krijgt een mooie egale goude kleur van. In casablanca en andere steden kan deze olie kopen maar het is niet altijd puur......en het is nit goedkoop. Voor pure Argen moet je iemand kennen die van zuid marokko vandaan kom...of zelf er naar toe gaan. Uiteraard ben je niet beschermd...want het is een olie! Aldus Zjiet Argen: Olie Argen

iki_mocro
02-06-2003, 11:58
hallelujjaa!!! Sanchez toch..........

Ghizlanetje
02-06-2003, 12:15
Origineel gepost door Miss_Magrebia ja, maar daar krijg je zo'n lelijke "zonnebank-kleurtje" van! Tja je kan ook overdrijven he?! ;)

aminaatjuh
02-06-2003, 12:50

ben al bruin vanmezelf! dus heb ik een paar zonuren voorsprong!

Pagina's : [1] 2