Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie dat nou nooit dat je iemand naar z'n keel wilt grijpen??

Tombie
06-06-2002, 16:51

Aaaaaah, hebben jullie dat weleens dat je iemand z'n keel wilt dich knijpen dat je bloed naar je hoofd stijgt dat je iemand wil verminken hahahahah gestoorde gek ben ik he iewa that's me don't like it get lost than.. Greetings.....

missgadiza
06-06-2002, 17:01
Salaam, Weet je wanneer ik zo'n neiging krijg?, terwijl ik een vredelievende persoon ben, dat geen vlieg kwaad doet :D . Als je met je vader of broers ergens loop en dat je wordt versierd door een of andere "creature". Dat kan mij werkelijk zo ergeren, dat betuigt toch van geen respect? Ik hou werkelijk mijn hart vast voor de aankomende zomer. Ik ga namelijk op vakantie naar Marokko en het is weleens voorgekomen dat een van mijn familieleden moordneigingen had. Homdulillah is het altijd wel goed afgelopen, maar van dit soort types krijg ik dus moordneigingen. Liefs, MissGadiza

Dida
06-06-2002, 17:34
Ja ik heb weleens de neiging gehad om dat te doen.. en ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook gedaan heb..!!!!! Mijn broertje kan mij heel erg woedend maken..ik heb heel vaak naar zijn keel gegrepen en hem bijna letterlijk gestikt..!!!!!! Maar zo zijn wij..hij vraagt er om..we vechten ook vaak..maar hij vraagt er zelf om..hij gooit met slippers naar me..en het ergste wat hij ooit heeft gedaan is een stoel naar me gooien..ik heb gelijk een stoel gepakt een hem weer terug gegooid..Maar ja af en toe gaan we te ver..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ciao Baby ;)

missgadiza
06-06-2002, 18:10
Hahaha Emshoum, IK had het natuurlijk over maar een klein aantal. Je hebt helaas overal verrotte appels zitten, zowel hier in Nederland als in Marokko. Maar mocht je je zo als die "creatures" gedragen, dan weet je wat je van me kunt verwachten. EEN LINKSE EN EEN RECHSE :D . Liefs, MissGadiza

Selmaatje
06-06-2002, 18:51

Ik denk dat iedereen die neiging weleens heeft.....Dus ik ook maar meestal is dat maar een fractie van een paar minuten, kan nooit heel lang heeeeel erg kwaad zijn, op een gegeven moment denk ik tog zo van; pfffff schijt aan..... Ciaaaaaaokes :zwaai:

lelalaila
06-06-2002, 19:10
ja bijna elke vijf minuten joh! neeeeeeeeeeeee maar soms komt het wel eens voor maar dan denk ik eff adem in adem uit! en dan is het weer goed!

igzeneej
06-06-2002, 19:12
Jaaaaa vaak !!! Maar vaak doe ik het ook :D Nee hoor vroeger wel maar ik heb mijn zelfbeheersing getraind !!!

igzeneej
06-06-2002, 19:20
Ikke , En niet alleen dat !!!!! :D

Selmaatje
06-06-2002, 19:21
Origineel gepost door mojahied nee ik nooit,maar wel mensen die mijn keel graag willen knijpen!!! :D :zwaai: wahahhahaha mojahied,, jij ookal? En ik maar denken dak de enigste was..Als mensen geen zelfbeheersing hadden he...was ik allang dood denkk... :melig:

Cina
06-06-2002, 19:23
Af en toe heb ik echt de neiging iemand de grond in te slaan, vooral bij m'n broertje, wayooooooo ya zjnoen!!!! Maar er zitten ook een paar meisjes bij mij in de klas, die overal over klagen met zo'n irritante zeikstem...grrrrrrrr....Daar krijg ik echt kippevel van!!!

igzeneej
06-06-2002, 19:27
Origineel gepost door mojahied bedoel je mijn keel?? :D Ik maakte een grapje !!! hihi maar ja jou keel jah !!! :D

oujdiameghrabia
06-06-2002, 23:14
ik wel en meestal die leraren