Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leukste/gekste/vreemdste cadeau??

Pagina's : [1] 2

nouria_24
30-05-2006, 15:53

Nav mijn andere topic en een opmerking van smurfi (daarop thanx smurfi:D ) ben ik benieuwd, wat is het leukste/vreemdste cadeau wat jij op je bruiloft hebt gekregen?!

monjaca
30-05-2006, 15:55
een eenpersoons dekbed :moe: of zouden ze zo lief zijn geweest om ook aan mn logees te denken:hihi:

Mysticalia
30-05-2006, 15:56
Leukste: mand van mn beste vriendin gevuld met cadeautjes en altijd een woordje erbij :love::love: was zo lief en heb gegierd met haar briefjes :hihi: Vreemdste: :rolleyes: buiten de talloze turkse servies :maf: geen idee :kweetnie:

hounaidatje
30-05-2006, 15:58
ik heb 4!!!! dezelfde glazensets van de turk gehad, en nog eens 3!!andere zelfde sets.....en duizenden sets van 6 marokkaanse theekopjes, die allemaal net verschillend zijn :maf2: groen servies, rood servies.....:maf2:

monjaca
30-05-2006, 16:00

ik heb 4!!!! dezelfde glazensets van de turk gehad, en nog eens 3!!andere zelfde sets.....en duizenden sets van 6 marokkaanse theekopjes, die allemaal net verschillend zijn :maf2: groen servies, rood servies.....:maf2: :hihi: het is op zich wel fijn dat je 4 dezelfde glazensets heb en van een andere soort 3 sets...beter dan allemaal verschillende sets hhaha

hounaidatje
30-05-2006, 16:02
ja allemaal vreselijk mooie sets hoor :sarcastisch:

Mysticalia
30-05-2006, 16:02
heb mijn turkse serviezen aan mn schoonma gedonneerd die het op haar beurt in marokko zal verdelen :hihi:

nouria_24
30-05-2006, 16:03
Ikzelf heb voornamelijk geld gekregen, en wat dingen die met de bruiloft te maken hadden (fotograaf, bruidstaart etc.) En eigenlijk geen gekke dingen, als ik al een cadeautje kreeg ipv geld was het helemaal mijn smaak!:D

monjaca
ja allemaal vreselijk mooie sets hoor :sarcastisch: :hihi:

een_marokkaanse
Leuke cadeau; een houten bordje met onze namen erop heel orgineel:D voor op de deur. Wat ik ooit heb weggegeven; een koran ingepakt in zo;n gebedskleedje met een mooie lint er omheen.

monjaca
30-05-2006, 16:04
heb mijn turkse serviezen aan mn schoonma gedonneerd die het op haar beurt in marokko zal verdelen :hihi: wat een gulheid :hihi: tegenwoordig hebben ze zelf daar in marokko sjiekie :p

soulfa
30-05-2006, 16:04
het stomste was een pakje, rokje met blazer van een Afgaanse vrouw. Een vreselijke kleur paars, echt zo'n paars die pijn aan je ogen doet. Op de blazer zaten gouden knopen. Gelukkig zijn ze bij ons in familie zover dat ze geen serviesjes meer mee nemen.

monjaca
30-05-2006, 16:05
Leukste: Het geld :hihi: Neenee, graptjen, euhm meeste cadeaus waren gewoon standaard dingetjes zoals serviezen, planten, enz.. Zal wel een mooie grote plant bij, helaas heeft die het niet overleefd :( Vreemdste: Een barbeque :hihi: vond ik wel grappig, vooral omdat we hem niet kunnen gebruiken omdat we op een appartement wonen. hey dat vind ik best een leuk cadeau, tenminste als het een goede is

hounaidatje
30-05-2006, 16:06
heb mijn turkse serviezen aan mn schoonma gedonneerd die het op haar beurt in marokko zal verdelen :hihi: hmmm ideeee papa gaat binnenkort naar marokko:hihi:

een_marokkaanse
30-05-2006, 16:09

Ikzelf heb voornamelijk geld gekregen, en wat dingen die met de bruiloft te maken hadden (fotograaf, bruidstaart etc.) En eigenlijk geen gekke dingen, als ik al een cadeautje kreeg ipv geld was het helemaal mijn smaak!:D Me too had voornamelijk geld gekregen. De fotograaf, band, negaffa, dakka en de zaal waren ook allemaal cadeau:D Cadeau's die ik niet mooi vond heb ik of aan me ma of aan me schoonma gegeven. Maar heb gelukkig niet veel cadeau's gekregen, heb ook een enveloppe op mijn kaart gedaan:D

Pagina's : [1] 2