Bekijk originele versie : Beste fotograven liefst die met 2 of meer werken
sanae_mae
30-05-2006, 15:25
wie kan me helpen aan de beste fotograven, dick is al volgeboekt dus die is niet meer van toepassing.
het liefst niet iemand die alleen werkt het maakt niet uit of het een man of vrouw is
alvast bedankt!!!!
:cool:
Ichsan werkt samen met een cameravrouw..:goedzo:
sanae_mae
30-05-2006, 15:45
Ichsan werkt samen met een cameravrouw..:goedzo:thanx website?? en meer info?? anderen zijn ook welkom
thanx website?? en meer info?? anderen zijn ook welkom
Ichsan uit lelystad .. ze moet hier ergens een topic hebben.. die heeft de opleiding tot fotograaf gedaan.
canon_xm2
30-05-2006, 16:07
Ichsan werkt samen met een cameravrouw..:goedzo:
inderdaad, met mij. ;)
canon_xm2
30-05-2006, 16:08
Ichsan uit lelystad .. ze moet hier ergens een topic hebben.. die heeft de opleiding tot fotograaf gedaan.
je kunt haar mailen op spontanefotografie@hotmail.com
sanae_mae
30-05-2006, 16:39
je kunt haar mailen op spontanefotografie@hotmail.comje komt uit belgie zit daar niet een hele dure reiskostenvergoeding aan vast??
miss_burberry
30-05-2006, 16:42
Dick de Vos en Mimouna!!
hij heet pascha hier op het forum.
sanae_mae
30-05-2006, 16:53
Dick de Vos en Mimouna!!
hij heet pascha hier op het forum.:jammer: :traan1: hij zit vol hij was mijn eerste keus
tinkerbelll
30-05-2006, 17:10
Hosnia uit gouda is top. Zij heeft mijn bruiloft gedaan. Echt prachtige album, hele mooie bewerkte foto´s en van die droomfoto´s waar je mij in de lucht zag terugkomen echt prachtig. De dvd zag er ook mooi verzorgd uit. Ze heeft echt veel geduld en maakt echt prachtige positiefoto´s
Meiden ik raad jullie haar aan. want ze zorgt voor mooi werk en is 1 van de goedkoopste, want ik had eerst rondgebeld.
haar nummer is 0636117064
succes meiden
sanae_mae
30-05-2006, 17:20
Hosnia uit gouda is top. Zij heeft mijn bruiloft gedaan. Echt prachtige album, hele mooie bewerkte foto´s en van die droomfoto´s waar je mij in de lucht zag terugkomen echt prachtig. De dvd zag er ook mooi verzorgd uit. Ze heeft echt veel geduld en maakt echt prachtige positiefoto´s
Meiden ik raad jullie haar aan. want ze zorgt voor mooi werk en is 1 van de goedkoopste, want ik had eerst rondgebeld.
haar nummer is 0636117064
succes meidenzij werkt alleen en dat heb ik liever niet, ze was eerst wel goedkoop nu is ze opeens 750 euro?? dat kosten de meeste ook. mijn vriendin heeft haar genomen.
ik heb echt liever niet iemand die alleen werkt die kan mijn feestje echt niet bijhouden teveel mensen en ik wil dat er constant wordt gefilmd en gefotograveerd, want dat fotograveren gaat heel veel tijd kosten bij mij en dan staat die camera daar maar.
beauty album
30-05-2006, 20:05
Probeer Nadia chaabia, ze levert mooi werk en heeft zowel een vrouwelijke collega als een mannelijke collega. telefoonnummer 06-47150588
:goedzo: :goedzo: Nadia chaabia is een echte aanrader!:goedzo: :goedzo:
miss_burberry
30-05-2006, 22:06
:jammer: :traan1: hij zit vol hij was mijn eerste keus
:( jammer..
Lahsen Ouali is ook heel erg proffesioneel.. Doet ook professionele media, tv reportages etc.. (lokale tv van amsterdam)..
Hij komt altijd samen met zijn zoon.. 1 filmt 1 maakt foto's.
06-50 89 71 15
Naugthy_diiva
30-05-2006, 22:09
Abdeltiff uit Utrecht..
Hij heeft afgelope zaterdag gefilmd op die gala in nieuwegein, hij is heel erg goed.. en werkt met zn twee :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.