Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oke mannelijke leden!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
02-06-2003, 07:50

salaaam, we lezen vaak topics over "wat zou je doen als je vriend/in vreemdgaat?" of "als je vrouw vreemdgaat?" oke...wat zou je doen als je je zusje ziet met een jongen en ze lopen niet gewoon netjes naast elkaar :) neeeeeeeeee ze lopen te zoenen op straat:jammer: iwaa wat doe je dan??? :rolleyes: als je deze topic beantwoord denk dan aan je eigen zusje en zie haar voor je met een jongen :o :D.

newkid
02-06-2003, 08:09
De beste manier om te laten zien dat je het weet is je gelijk voor te stellen. :D Zo weten zij dat jij het weet en je spreekt nogmaals het geweten van je zus aan. Daarnaast zullen zij zich rot schrikken en das ook ontzettend leuk - hhahahahah

Najib26
02-06-2003, 10:54
Ik zou er gelijk op aflopen. Die jongen duidelijk maken dat ie van mijn zusje moet afblijven. En daarna zou ik haar gaan toespreken. Misschien dat ik het aan mijn ouders vertel. Maar gelukkig heb ik geen zusje :)

ArabLady
02-06-2003, 11:20
Origineel gepost door Najib26 Ik zou er gelijk op aflopen. Die jongen duidelijk maken dat ie van mijn zusje moet afblijven. En daarna zou ik haar gaan toespreken. Misschien dat ik het aan mijn ouders vertel. Maar gelukkig heb ik geen zusje :) gelukkig heb jij geen zusje:jammer:

Noa
02-06-2003, 11:24

Als ik mijn zusje dat zie doen dan loop ik erop af en dan spreek ik ze er beide op aan ook zal ik haar zeggen dat ze het zsm moet beeindigen, anders verliest ze ontzettend veel vrijheid. Maar als een van mijn broertjes haar zo zou tegen komen dan ze het vergeten om nog eens rustig naar buiten te kunnen....!

Noa
02-06-2003, 11:40
Origineel gepost door Jorginho Oke...we gaan verder: je zusje besluit dan de familie vaarwel te zeggen en komt per direct niet meer thuis. Wat dan? Dan zouden we naar een andere oplossing moeten zoeken en dan kijken of we eruit kunnen komen.

Najib26
02-06-2003, 12:01
Origineel gepost door Jorginho Oke...we gaan verder: je zusje besluit dan de familie vaarwel te zeggen en komt per direct niet meer thuis. Wat dan? Dan gaat ze toch. Als zij de islam wil verlaten, dan is dat haar keuze. Maar ze mag niets uit het huis meenemen. Haar ouders werken hun hele leven voor haar en dan gaat mevrouw er met de eerste de beste vandoor. Laat die gast maar voor haar zorgen.

TwinkleEye_19
02-06-2003, 12:11
Origineel gepost door ouiam_tet1 salaaam, we lezen vaak topics over "wat zou je doen als je vriend/in vreemdgaat?" of "als je vrouw vreemdgaat?" oke...wat zou je doen als je je zusje ziet met een jongen en ze lopen niet gewoon netjes naast elkaar :) neeeeeeeeee ze lopen te zoenen op straat:jammer: iwaa wat doe je dan??? :rolleyes: als je deze topic beantwoord denk dan aan je eigen zusje en zie haar voor je met een jongen :o :D Die jongen mag oprotten en mijn zussie, vloer ik helemaal neer :kwaad: Tenzij ze volwassen is, dan is het niet mijn verantwoordelijkheid, maar valt ze nog onder mij (tiener, puber) safie, khoek er op straat :kwaad: Ze weet dondersgoed dat ze zich niet met die sh*t moet bezighouden, kheb 't er al 100 keer gezegd, wie niet horen wil moet voelen :kwaad:

Najib26
02-06-2003, 12:11
Origineel gepost door Jorginho Zou ik prima vinden. Geen probleem. Haar ouders zorgen voor haar, maar daarom is ze nog niet hun eigendom! Zij is op de wereld gekomen als gevolg van de keuze van haar ouders. Het was op voorhand dus hun verantwoording en voor zorgen is dan ook een plicht. Daar staat geen eigendomsrecht tegenover. Vanaf 18+ is ze volwassen en is het haar keuze. Nogmaals: er wordt gedreigd met vrijheidsinperking, dus de steen des aanstoots is niet zij maar het zusje/de ouders, die zich inmengen inhet geluk van hun dochter zonder ook maar te weten wie dat liefje van haar is. In de islam zijn de ouders verantwoordelijk voor alle inwonende kinderen. Daar is geen grens van 18 jaar. Dat is een grens van de westerlingen. Het is de taak van de ouders om haar op het rechte pad te houden, doen ze dit niet dan worden ze ter verantwoording geroepen door Allah. Maar goed, ik begrijp dat jij als Portugees een relatie hebt met een Marokkaanse meid en ik begrijp dat jij geen moslim bent. Dan zal dat meisje waarschijnlijk ook niets om de islam geven.

Najim
02-06-2003, 12:12
Ik zou elk Marokaans meisje alle hoeken van die straat laten zien, als ze zoenend op straat met een jongen loopt.........maar ik leef nu als een kluizenaar......dus eht zal voorlopig niet voorkomen.. BE WARE

somaya20
02-06-2003, 12:15
Origineel gepost door ouiam_tet1 salaaam, we lezen vaak topics over "wat zou je doen als je vriend/in vreemdgaat?" of "als je vrouw vreemdgaat?" oke...wat zou je doen als je je zusje ziet met een jongen en ze lopen niet gewoon netjes naast elkaar :) neeeeeeeeee ze lopen te zoenen op straat:jammer: iwaa wat doe je dan??? :rolleyes: als je deze topic beantwoord denk dan aan je eigen zusje en zie haar voor je met een jongen :o :D soms stel ik die vraag weleens aan mijn broer of broertje..en dan zeggen ze... dat ze hem eerst afranselen mij maken ze daarna af.....en dat meen ik hoor..tenminste als ie mij zoenend zou betrappen...wallah ik ga eraan...en dat zeg ik eerlijk.... :stomp: :auw:

Najib26
02-06-2003, 12:18
Origineel gepost door somaya20 soms stel ik die vraag weleens aan mijn broer of broertje..en dan zeggen ze... dat ze hem eerst afranselen mij maken ze daarna af.....en dat meen ik hoor..tenminste als ie mij zoenend zou betrappen...wallah ik ga eraan...en dat zeg ik eerlijk.... :stomp: :auw: Het is beter om bang te zijn voor Allah dan voor je broers.

somaya20
02-06-2003, 12:25
Origineel gepost door Najib26 Het is beter om bang te zijn voor Allah dan voor je broers. ik ben ook bang voor allah...maar ook voor mijn broers...het zijn schatten maar als ik zoenend loop met een jongen...woohw dan ben ik nog lang niet jarig... :(

Noa
02-06-2003, 13:13
Origineel gepost door Jorginho Sorry, maar in mijn geval spreek je haar gewoon nooit meer. Iemand die dreigt haar vrijheid in te perken, daar is geen gesprek meer mee mogelijk. Dan is het over en uit en scheiden de wegen. Zo heb ik het met mijn Marocschone al afgesproken. We bereiden ons zeer goed voor, dat is het halve werk. De verhalen op deze site hebben ertoe geleid dat ik alles in het werk aan het stellen ben elke mogelijke reactie voor te zijn of direct te beantwoorden. Ik denk dat je de keuze van een volwassen zus moet respecteren, welke dat ook is. Wat dat betreft denken wij er verschillend over het is en het blijft mijn zusje die ik dan op het juiste pad probeer te houden...

newkid
02-06-2003, 23:44

Origineel gepost door ouiam_tet1 :jammer: zou jij dat kunnen dan?? je zusje met iemand anders zien en tog za3ma voorstellen :confused: ehm jij hebt zeker geen zusjes he :rolleyes: Of ik het zou kunnen???? Ik denk het wel, maar ik zou innerlijk wel koken hoor maar ik ben niet zo agresief als sommigen hiero. Ik ben meer van de geestelijke aanpak. Enneh, ja ik heb een zusje . beslama

Pagina's : [1] 2