Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van de vrouwen/meisjes is...

Pagina's : [1] 2

rijst
30-05-2006, 15:08

op jonge leeftijd getrouwd, of is getrouwd en studeert nog....hoe is het?? heb je het niet druk de hele dag??? hou je je nog bezig met het huishouden??? zijn je dagen lang...kom je overal wel aan toe??

monjaca
30-05-2006, 15:14
Thats me Ben op mijn zeventiende getrouwd, heb nu een dochter van 3 jaar en 7 maanden. Studeer rechten en werk daarnaast een paar uur. Het is ontzettend druk, je moet echt heel strak plannen. Kan dan ook echt niet zonder mn agenda. En je moet ook echt prioriteiten stellen. Dat is soms wel vervelend...

Girl_Like_Me
30-05-2006, 15:15
Thats me Ben op mijn zeventiende getrouwd, heb nu een dochter van 3 jaar en 7 maanden. Studeer rechten en werk daarnaast een paar uur. Het is ontzettend druk, je moet echt heel strak plannen. Kan dan ook echt niet zonder mn agenda. En je moet ook echt prioriteiten stellen. Dat is soms wel vervelend... Tbark'Allah, netjes hoor. ;)

rijst
30-05-2006, 15:16
ik ben echt heel chaotisch....volgens mij overleef ik et niet

monjaca
30-05-2006, 15:17

ik ben echt heel chaotisch....volgens mij overleef ik et niet heb je plannen dan? Misschien kun je eerst met een kleine cursus beginnen om te kijken hoe dat gaat...

chahidaatje
30-05-2006, 15:19
Mijn zusje is net 20 mei getrouwd en is 18j alhamdoullilah, ze heeft nu 3maanden vrij van school maar gaat dan gelijk weer verder met school..... Dus ze heeft nu genoeg tijd om haar huishouden te doen..... Ze voelt zich wel wat alleen maar ja dat is logische, ze woont er nog maar net haar man werkt de hele dag... Maar we msn veel dus ze verveelt zich niet ofzo...

monjaca
30-05-2006, 15:22
Mijn zusje is net 20 mei getrouwd en is 18j alhamdoullilah, ze heeft nu 3maanden vrij van school maar gaat dan gelijk weer verder met school..... Dus ze heeft nu genoeg tijd om haar huishouden te doen..... Ze voelt zich wel wat alleen maar ja dat is logische, ze woont er nog maar net haar man werkt de hele dag... Maar we msn veel dus ze verveelt zich niet ofzo... ze zal snel haar draai vinden insha'allah en dan gaat het helemaal goedkomen..;)

boug85
30-05-2006, 15:25
Thats me Ben op mijn zeventiende getrouwd, heb nu een dochter van 3 jaar en 7 maanden. Studeer rechten en werk daarnaast een paar uur. Het is ontzettend druk, je moet echt heel strak plannen. Kan dan ook echt niet zonder mn agenda. En je moet ook echt prioriteiten stellen. Dat is soms wel vervelend... Respect:goedzo:

rijst
30-05-2006, 15:27
ja ik heb wel plannen maar et is inschaallah allemaal niet ver weg meer

monjaca
30-05-2006, 15:27
Respect:goedzo: voor jou ook:goedzo: Jij bent er 24/7 voor je dochtertje en dat is ook zeker respect waard! Fulltime moeder zijn is nog veel zwaarder dan alles wat ik doe;)

monjaca
30-05-2006, 15:28
ja ik heb wel plannen maar et is inschaallah allemaal niet ver weg meer Hey succes met je plannen ..het gaat lukken insha'allah :)

boug85
30-05-2006, 15:30
voor jou ook:goedzo: Jij bent er 24/7 voor je dochtertje en dat is ook zeker respect waard! Fulltime moeder zijn is nog veel zwaarder dan alles wat ik doe;) full time mama zijn van Samia is zeker niet zwaarder dan wat jij doet..

monjaca
30-05-2006, 15:35
Monjaca zo jong getrouwd :eek: TbarkAllah! Wens je veel succes met alles, je kunt het. Zolang je in jezelf blijft geloven en je man je steunt! Hey Mokaltum :D Jah ben best jong getrouwd en ook jong mama geworden. Het is zeker niet de makkelijkste weg , maar ik heb er wel vertrouwen in:) Mijn man die staat er helemaal achter gelukkig,anders had ik het ook echt niet gekund. Jij ook succes met alles..vooral met de vermoeiende stage nu . Gaat lukken!:kus:

Girl_Like_Me
30-05-2006, 15:37
Hey Mokaltum :D Jah ben best jong getrouwd en ook jong mama geworden. Het is zeker niet de makkelijkste weg , maar ik heb er wel vertrouwen in:) Mijn man die staat er helemaal achter gelukkig,anders had ik het ook echt niet gekund. Jij ook succes met alles..vooral met de vermoeiende stage nu . Gaat lukken!:kus: Ik heb respect voor jou én je mannetje. Mannen die hun vrouwen stimuleren iets van hun leven te maken zijn mannen naar mijn hart. ;) Check je hoekje.

monjaca
30-05-2006, 15:43

Ah meid, ik heb er geen woorden voor, zo goed vind ik het! Je dochter is 3? Dus je was ook rond de 18 toen je haar kreeg. TbarkAllah! Dank u, dank u, gelukkig niet zo hele lange dagen. Alleen het reizen is vermoeiend en vroeg opstaan, dat maakt het erger. Maar Alhamdulillah! Ik moet niet zeuren, als ik thuis kom dan is alles al gedaan. :kus: Hihi moet altijd lachen om jou U... Ben nog maar 23 hoor :ego: :p Hoe oud ben jij eigenlijk? Je komt altijd zo volwassen over :p Ik was 19 toen mn dochter werd geboren. JAh dat is idd het voordeel, als je thuiskomt is alles gedaan...Dat is voltooid verleden tijd bij mij hahah..Maar ik mag ook niet klagen..alhmdllh

Pagina's : [1] 2