Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongetje (12) mishandeld na spuiten met waterpistool

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

GangstaLovin
01-06-2003, 23:07

Een twaalfjarige jongen uit Vlaardingen is zaterdagmiddag zwaar mishandeld door een nog onbekende automobilist. Het slachtoffertje was met een aantal vriendjes met waterpistooltjes naar voorbijrijdende auto's aan het spuiten. Dit meldt de politie van Rotterdam-Rijnmond zondag. Een door een waterstraal geraakte automobilist stapte uit en gaf de jongen een vuistslag in zijn gezicht. Vervolgens liep hij terug naar zijn auto en vervolgde hij zijn weg. Het slachtoffer liep als gevolg van de vuistslag een gebroken neus en een zware hersenschudding op en moest naar een ziekenhuis vervoerd worden. De recherche van het district Waterweg van de Rotterdamse politie is op zoek naar getuigen van de mishandeling.

K_Prone
01-06-2003, 23:15
waar gaat dit tog heen

GangstaLovin
01-06-2003, 23:19
erg zeg! wilie ...iemand was volgens mij eeeeeeeeeeeeeeeeeecht chagerijnig of zo! Wie gaat nu een kind een vuistslag geven!!! ???!!

GangstaLovin
01-06-2003, 23:28
nee man ...zo zijn marokkanen niet!

doc25
01-06-2003, 23:37

Origineel gepost door GangstaLovin nee man ...zo zijn marokkanen niet! zal vast wel een marokkaan zijn , anders had jij het niet geplaatst :rolleyes:

tinghir2001
02-06-2003, 00:52
Origineel gepost door ZITA Wat een prachtige reactie! Misschien is het een goed idee voor je om ergens met waterpistooltjes naar voorbijrijdende auto's te spuiten? Ik hoop dat het lachen je niet vergaat dan..... Hoop ik echt :rolleyes: afgelopen winter was er toch een jongen neergeschoten omdat ie met zijn vriendjes sneuwballen gooide naar automobilisten !!! dus een vuistslag valt nog wel mee !!

Lady_moi
02-06-2003, 07:06
Een kind van 12? Damn :jammer:

Danae
02-06-2003, 12:20
Echt ziekelijk dit hoor. Wie heeft er vroeger niet zulke kinderstreken uitgehaald? De maatschappij is ziek! Agressie, geweld. Niemand kan meer iets hebben van een ander. Waar gaat dit heen :kwaad: Ik hoop dat ze die leipo achterhalen en :auw: (ik ben niet agressief of sjow hoor) Groetjes Samira

RealCasawia
02-06-2003, 16:34
Origineel gepost door Saima Ik hoop dat het een kaaskoppenjongetje is. Origineel gepost door ZITA In dat geval zou het toch maar een Hollander zijn..... Altijd grappig als die een pak slaag krijgen, de Hollanders! Hebben jullie nix zinnigs te melden ofzo ?!? Damnzzzz denk eerst na voordat je wat zegt !!

Zelfkritiek
02-06-2003, 16:49
Origineel gepost door Saima Ik hoop dat het een kaaskoppenjongetje is. ....voor de verandering....

doc25
02-06-2003, 18:43
Origineel gepost door Koh Ach ik moet verder zeggen dat ik de rotte appels zó uit de mand pik. Hopelijk doen andere kazen dat ook. dat willen ze juist NIET. Kunnen ze lekker generaliseren

doc25
02-06-2003, 22:29
Origineel gepost door vikker Dat zeg jij, en dat was het dan. Dit is gewoon wat je graag wil zeggen...alle kaaskoppen generaliseren. Simpel, dat wel. Moet je eens aandachtig kijken hoezeer hier gegeneraliseerd word door moslims....maar dat had je natuurlijk nog niet opgemerkt.. Zoals gewoonlijk. Die slechte Nederlanders ook hé, en al die brave onschuldige moslism die er het slachtoffer van zijn. Men zou er haast van gaan wenen, die sukkelaartjes toch. niet alle nederlanders, alleen jij en je gelijken (ondere andere dat groepje ongeregeld dat hier geregeld langskomt)

doc25
03-06-2003, 22:15
Origineel gepost door Couscousje ;) Bij deze. Ik had volgens mij bij hoge uitzondering vergeleken met sommigen hier ergens nog een leven lopen, geloof ik... :zwaai: Cc in eenvoudig nederlands dus: jij hebt een leven en de anderen hier niet ? uhm :rolleyes:

doc25
03-06-2003, 22:31
Origineel gepost door Couscousje Sommigen! Dat woord staat er niet voor niets tussen. En ik ben ervan overtuigd dat jij een heel druk en boeiend leven hebt naast Marokko.nl :blauwkus: *kotsslijmkwijl* Cc sinds ik die avatar heb doet iedereen opeens heel lief tegen mij :rolleyes: ik wist niet dat jij een hart had die ook voor schattige babies bezwijkt :stout:

doc25
03-06-2003, 23:00

Origineel gepost door Couscousje Verhip, die had ik nog niet eens gezien... :p Cc nu val je helemaal in mijn Luv-kronkels :stout: (rare zin trouwens ! :D )

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7