Bekijk originele versie : Wat te doen bij kennismaking ouders?
Wat te doen bij kennismaking ouders?:o
Schatten! meiden die verloofd of onderweg zijn om dit te gaan doen
Hoe hebben jullie het aangepakt!? hebben jullie je ouders voorbereid? Of stonden die mensen opeens voor de deur om je hand te vragen!????????
Tazaghinecity
29-05-2006, 20:23
Trek je strakste kleren aan en ga op de bank zitten ( absoluut niet helpen met opruimen etc) pak de afstandsbediening en zap naar the box, tmf en mtv...
ga vervolgens op de tafel staan en dans zo hoerig als je kan.......
Dan komt het wel goed .......
Antwoord op je vraag: gedraag je hoe je denkt dat goed gedrag zich kenmerkt!!!
Trek je strakste kleren aan en ga op de bank zitten ( absoluut niet helpen met opruimen etc) pak de afstandsbediening en zap naar the box, tmf en mtv...
ga vervolgens op de tafel staan en dans zo hoerig als je kan.......
Dan komt het wel goed .......
Antwoord op je vraag: gedraag je hoe je denkt dat goed gedrag zich kenmerkt!!!
:hihi: safi...i got your point! ahahah
maar ik ben effe serieus hoor! ik bedoel, hoe pak je zoiets aan!? vertel je eerst je ouders dat er mensen komen, of laat je die mensen gewoon komen, en doe jij alsof je neus bloed en nergens wat vanaf weet!? :o
Jah vraag ik me ook af, kzou daar gewoon met een rode kop zitten hahahah.
Jah vraag ik me ook af, kzou daar gewoon met een rode kop zitten hahahah.
ahahhaha :hihi: ik zou me niet eens durven vertonen!:o
Malika_Limburg
29-05-2006, 20:37
gewoon jezelf zijn! ze moeten je accepteren om wie je bent ....
Ja natuurlijk moet je je wel beleefd opstellen.. dat is uit respect
Schatten! meiden die verloofd of onderweg zijn om dit te gaan doen :)
Hoe hebben jullie het aangepakt!? hebben jullie je ouders voorbereid? Of stonden die mensen opeens voor de deur om je hand te vragen!????????
45soumaya
29-05-2006, 20:39
Meid sorry kan het niet laten walakien haal je smerige avatar hier weg weetje hoeveel fitna je hiermee veroorzaakt!!!
En dan wat betreft hoe je je hoort te gedragen:
wees vooral je zelf en niet zo scheinheilig....:moe:
Echt hoor! ik zou in me kamer gaan zitten en er pas uitkomen tot ze weg zijn! Willen ze thee? MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ;)
Meid sorry kan het niet laten walakien haal je smerige avatar hier weg weetje hoeveel fitna je hiermee veroorzaakt!!!
En dan wat betreft hoe je je hoort te gedragen:
wees vooral je zelf en niet zo scheinheilig....:moe:
Je bent de eerste die het zegt! Maar om mee commentaar voor te zijn....thx voor het zeggen...zoek gelijk even een andere! ;)
45soumaya
29-05-2006, 20:43
Echt hoor! ik zou in me kamer gaan zitten en er pas uitkomen tot ze weg zijn! Willen ze thee? MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ;)
Als je werkelijk zo in elkaar zit...dan ben je goed bezig..en vooral niet schijnheiling die dag....succes er mee....
45soumaya
29-05-2006, 20:44
Beter? ;)
much better!!!:goedzo:
Als je werkelijk zo in elkaar zit...dan ben je goed bezig..en vooral niet schijnheiling die dag....succes er mee....
Meen je dit serieus, dat ik dan goed bezig ben of was het sarcastisch bedoelt?:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.