Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : opletten!!!!!!!!!!!

laila17
01-06-2003, 22:17

salaam alaikom wa rahmatoe allahi wa barakatoehoe, ik wou eigenlijk gewoon even mededelen dat we allemaal op deze forum moeten opletten met wat we zeggen. we moeten opletten omdat er vanuit de media vaak wordt gezegd van: ""kijk maar naar al die forums en dan is marokko.nl toch de bekendste."" wij zitten hier vaak over allerlei onderwerpen te praten wat bijna altijd wel verder uit loopt tot ruzie, dit gebruikt de media tegen de moslims ( marokanen) er zitten hier ook allerlei mensen onder zogenaamde marokkaanse namen mensen uit te horen, over wat men vind van bepaalde dingen in de islam. vandaag zag ik toevallig op tv een marokaans meidje dat ook vaak forums bekijkt (nou dat zal dus wel zeker ook hier zijn) en haar informatie door speelt aan de media. niet dat dat zo erg is, maar men gaat vaak van hele verkeerde dingen uit, echt zo van zie je nou wel ze kunnen weer eens niet discusseren etc etc . maar ruzien de hele tijd en het enige wat er op die forums te vinden is zijndingen over bush is dit en joden dat etc etc. en geloof me de media gebruikt al deze dingen tegen ons. ik hoop dat we met zijn allen wat beter zullen opletten met wat we zeggen natuurlijk kun je wel zeggen wat je vind maar doe dat dan op een nette manier. inscha allah zal de media geen slechte dingen hier vandaan kunnen halen. ma'salama jullie zuster fe dien. liefs laila

Lady_moi
01-06-2003, 22:19
de media kan voor mijn part de pot op wat zij zeggen is bijna altijd zever

laila17
01-06-2003, 22:24
das zeker waar meid, maar hoe beter wij met elkaar kunnen praten zonder al dat geruzie, des te minder zij over ons kunnen zeggen inieder geval niet vanuit een forum, ma'salama liefs laila

GangstaLovin
01-06-2003, 22:25
Wat mensen hier zeggen is toch hun mening ...is niet dat de media zit te liegen over wat er hier gezegd wordt. Nou dan ...what's your point!

Lady_moi
01-06-2003, 22:26

O oki maar de media blijft de marokanen zwart maken of jullie nu goe zijn of nie

laila17
01-06-2003, 22:36
Origineel gepost door GangstaLovin Wat mensen hier zeggen is toch hun mening ...is niet dat de media zit te liegen over wat er hier gezegd wordt. Nou dan ...what's your point! salaam alaikom , je hebt gelijk ik zeg ook zeer zeker niet dat je niet je meing moet uiten. maar vertel erbij waarom en laat andere mensen ook hun meing geven in plaats van ze meteen uit te schelden snap je ik bedoel er wordt bv een topic geopend en er staat bush is een varken ( ik zeg maar iets) nou iedereen reageerd erop als een gek snap je ( het is ook verleidelijk) maar weinig leggen uit waarom, en mensen die dit zien zullen niet lezen wat 1 of twee mensen te melden hebben maar wat iedereen ongeveer te melden heeft. ik hoop dat je me begrijpt ma'salama liefs laila

Lady_moi
02-06-2003, 06:39
Ze hoeven niet altijd te weten waarom

Lady_moi
02-06-2003, 06:40
Da zijn hun zaken nie vind ik :ego: